Koppit Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Skal kjøpe ny Pc og har satt opp et oppsett og trenger deres meninger om oppsettet. Skal bruke den til Spilling og Nettsurfing og Filmer NB! 7300GT kortet er midlertidig, venter på neste generasjon skjermkort. Oppsettet Endret 16. august 2006 av Koppit Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Oppsettet ser greit ut. Men jeg ville ikke ventet på neste generasjon skjermkort, for det er alltid noe nytt å vente på. Skal du kjøpe pc nå, så kjøp delene nå, ellers så blir det lett utsatt gang på gang. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Koppit Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Oppsettet ser greit ut. Men jeg ville ikke ventet på neste generasjon skjermkort, for det er alltid noe nytt å vente på. Skal du kjøpe pc nå, så kjøp delene nå, ellers så blir det lett utsatt gang på gang. Hilsen, efikkan. 6674494[/snapback] Det er jo det jeg skal gjøre, kjøper alt nå men kjøper et billig skjermkort som skal byttes ut. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Oppsettet ser greit ut. Men jeg ville ikke ventet på neste generasjon skjermkort, for det er alltid noe nytt å vente på. Skal du kjøpe pc nå, så kjøp delene nå, ellers så blir det lett utsatt gang på gang. Hilsen, efikkan. 6674494[/snapback] Det er jo det jeg skal gjøre, kjøper alt nå men kjøper et billig skjermkort som skal byttes ut. 6674880[/snapback] Det var nettopp poenget mitt at med den måten får du alltid noe nytt å vente på. Les en gang til. Lenke til kommentar
Koppit Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Oppsettet ser greit ut. Men jeg ville ikke ventet på neste generasjon skjermkort, for det er alltid noe nytt å vente på. Skal du kjøpe pc nå, så kjøp delene nå, ellers så blir det lett utsatt gang på gang. Hilsen, efikkan. 6674494[/snapback] Det er jo det jeg skal gjøre, kjøper alt nå men kjøper et billig skjermkort som skal byttes ut. 6674880[/snapback] Det var nettopp poenget mitt at med den måten får du alltid noe nytt å vente på. Les en gang til. 6674901[/snapback] Vil likevel vente litt, disse skjermkorta er jo rett rundt hjørnet, (September / oktober / november) Hadde vert snakk om et halvt år hadde det vert en annen sak. Lenke til kommentar
Koppit Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Alle nettbutikkene er jo utsolgt for Core 2 Duo E6600. Når kan man vente seg at E6600 kommer inn i butikkene igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå