Gå til innhold

Hjelp til Core 2 Duo oppsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Oppsettet ser greit ut. Men jeg ville ikke ventet på neste generasjon skjermkort, for det er alltid noe nytt å vente på. Skal du kjøpe pc nå, så kjøp delene nå, ellers så blir det lett utsatt gang på gang.

Hilsen,

efikkan.

6674494[/snapback]

Det er jo det jeg skal gjøre, kjøper alt nå men kjøper et billig skjermkort som skal byttes ut.

Lenke til kommentar
Hei!

Oppsettet ser greit ut. Men jeg ville ikke ventet på neste generasjon skjermkort, for det er alltid noe nytt å vente på. Skal du kjøpe pc nå, så kjøp delene nå, ellers så blir det lett utsatt gang på gang.

Hilsen,

efikkan.

6674494[/snapback]

Det er jo det jeg skal gjøre, kjøper alt nå men kjøper et billig skjermkort som skal byttes ut.

6674880[/snapback]

Det var nettopp poenget mitt at med den måten får du alltid noe nytt å vente på. Les en gang til.
Lenke til kommentar
Hei!

Hilsen,

efikkan.

6674494[/snapback]

6674880[/snapback]

Det var nettopp poenget mitt at med den måten får du alltid noe nytt å vente på. Les en gang til.

6674901[/snapback]

Vil likevel vente litt, disse skjermkorta er jo rett rundt hjørnet, (September / oktober / november) Hadde vert snakk om et halvt år hadde det vert en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...