bjs Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Igår kveld stoppet dataen, og jeg holdt inne på knappen for og skru den av. Når jeg prøver og skru den på igjen, må jeg velge mellom safe mode og vanlig windows, den begynner og loade og 1 sekund etter loadingen får jeg bluescreen. Der står det følgende; a problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME If this is the first time, etc etc... Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det må være noe med systemdisken din. Se etter om kablene står skikkelig inni Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Sitter på jobb og kan ikke skrive noe langt svar, men et søk på Google ga noen resultater. Endret 14. august 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Koble fra alle kabler og sett dem på plass på nytt. Clear CMOS (ta ut klokkebatteriet), load bios og sjekk instillingene der. Se om du finner harddisken der. Boot systemet på nytt og se om det fungerer da. Hvis ikke skulle du fått kjørt en test på harddisken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå