Sluven Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg trener for å få six-pack. Er kommet et godt stykke på ekstremt kort tid Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Liker å holde meg i form. Dra damer, og skremme vekk gutter som prøver seg på dama mi Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Trener for å få en fysikk som er bedre enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Svarte på akkurat dette spørsmålet på SATS idag! 6676260[/snapback] SATS på Strømmen? Selv trener jeg for å bli større og sterkere. Er ganske motivert, siden vekta fyker oppover, og det uten at det er så veldig mye fett. 6677000[/snapback] Ja, SATS på Strømmen Hvordan visste du _det_? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ja, SATS på Strømmen Hvordan visste du _det_? 6679759[/snapback] Siden du bor der, hehe. Gikk på Strømmen vgs nå nettopp, så jeg trente der et par ganger. Trener nå på SATS Triaden. Du har vel ikke vært innom Sportsbaren som er på andre sida av veien? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ja, SATS på Strømmen Hvordan visste du _det_? 6679759[/snapback] Siden du bor der, hehe. Gikk på Strømmen vgs nå nettopp, så jeg trente der et par ganger. Trener nå på SATS Triaden. Du har vel ikke vært innom Sportsbaren som er på andre sida av veien? 6679898[/snapback] Rart at du skulle lure! Jeg og en kompis har nå trent i runt halvannet år på Strømmen Trim og Fysouterapi (Rett ved siden av Sportsbaren). Abonnomentet vårt der går ut i Oktober, så etter det skal vi bytte treningssted. Greia er bare at det er så mye rimeligere å trene der... I går skjekka vi ut SATS. Veldig fornøyde med det, så blir nok det til Oktober! I morgen skal vi teste ut Sportsbaren! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg trener fordi jeg vil være i form... Og holde vekta nede på et dugendes nivå. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg trener for å bli best i det jeg driver med, samtidig som det er veldig morsomt å se at en har framgang og at man får igjen for strevet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Begynte og trene for og trene opp en slaskete datakropp. Etterhvert oppdaget jeg hvor kjekt det er og merke at man blir sterkere. Målet nå er og få ned fettprosenten til anbefalt nivå og å kunne gå på henda. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg trener for og bli sterk, og stor! trener og ju jutsu , blir da kjapp, og det er bra utholdenhet trening Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 virker ikke som om det er mange på forumet her som trener :S Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fordi jeg liker å trene + å se bra ut.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg trener for og bli sterk, og stor!trener og ju jutsu , blir da kjapp, og det er bra utholdenhet trening 6686260[/snapback] jeg trener vekter altå......ca hver dag Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg trener for og bli sterk, og stor!trener og ju jutsu , blir da kjapp, og det er bra utholdenhet trening 6686260[/snapback] jeg trener vekter altå......ca hver dag 6687753[/snapback] Pass på og ikke tren de samme muskel gruppen hver dag. Minst 48 timer mellom hver gang. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) jeg trener for og bli sterk, og stor!trener og ju jutsu , blir da kjapp, og det er bra utholdenhet trening 6686260[/snapback] jeg trener vekter altå......ca hver dag 6687753[/snapback] Pass på og ikke tren de samme muskel gruppen hver dag. Minst 48 timer mellom hver gang. 6688800[/snapback] det gjør jeg men det blir ikke akuratt de samme øvelsene da Endret 16. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Du trener altså samme muskelgruppe hver dag? Musklene trenger tid til å komme seg. La det gå to dager mellom hver gang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Finnes vel forskjellige grunner til at jeg trener ... - Liker det godt, liker å presse meg selv og merke at det har en effekt - Herlig følelse etterpå - Bli sterk og få litt muskler på kroppen - Sunt og bedrer helsen - Damer. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Flere grunner. - For å bli sterkere - For å bli bedre i sport - For å se bedre ut Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ja, SATS på Strømmen Hvordan visste du _det_? 6679759[/snapback] Siden du bor der, hehe. Gikk på Strømmen vgs nå nettopp, så jeg trente der et par ganger. Trener nå på SATS Triaden. Du har vel ikke vært innom Sportsbaren som er på andre sida av veien? 6679898[/snapback] Rart at du skulle lure! Jeg og en kompis har nå trent i runt halvannet år på Strømmen Trim og Fysouterapi (Rett ved siden av Sportsbaren). Abonnomentet vårt der går ut i Oktober, så etter det skal vi bytte treningssted. Greia er bare at det er så mye rimeligere å trene der... I går skjekka vi ut SATS. Veldig fornøyde med det, så blir nok det til Oktober! I morgen skal vi teste ut Sportsbaren! 6679910[/snapback] Sportsbaren er faktisk veldig bra, jeg liker meg bedre der enn SATS. Lenge siden jeg har vært der nå, men men. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 De som driver Sportsbaren har sagt at de ikke vil ha et byggermiljø der, så det er lett å makse de fleste maskiner, selv uten å ha trent noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå