Grievdus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 hvorfor trener du? er det for og få store muskler? styrke? markerte strandmuskler? eller for å bli bedre i en sport? jeg trener mest for store muskler og styrke Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 For å øke oksygenopptaket og dermed bedre konsentrasjon og hukommelse (i jobbesammenheng), for å slippe og puste og pese av å gå rundt i byen, og for å stramme opp kroppen litt for å øke selvtilliten og blidgjøre eventuelle jenter som skal ta på den Lenke til kommentar
treant Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fordi det er gøy! Så trener jeg bare fotball da Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Innebandy: fordi det er kjempegøy Styrke/utholdenhet: mest på grunn av den ufattelig deilige følelsen når du er ferdig på trening og slenger deg ned i sofaen/godstolen og bare føler deg helt kjørt! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 For å bli bedre i fotball og for ha det gøy med kompiser på laget. Styrke for selvtillit og damer. Spesiellt selvtillit i alle sammenhenger Lenke til kommentar
guezz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Flere årsaker: - Bli slankere - Få moderat markerte muskler - ikke bodybuilding-størrelse - Bli sterkere - Forbedre kondisjon - Rusen etter trening (endorfiner) - Gøy å trene! Jeg begynte på et treningsstudio for ei uke siden ... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Framfor å sitte på hybelen heile dagane tek eg meg heller ein tur på treningssenter (evt. ut i skog og mark når sola stikk innom). Trening er ein hobby for meg. Det at eg alltid kan fortsette å presse meg sjølv vidare, og eg blir aldri ferdig, gjer at eg stadig har noko å sjå fram til. Positiv innverknad på helsa skader heller ikkje. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 enkelt å greit fordi jeg vil bli litt større. er ikke helt fornøyd hvordan jeg er nå. for tynn og for lite markerte muskler. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 For at jeg skal bli stooor og sterk, så jentene blir glad i meg XD Nei, men er vel for å holde meg i form og få mer markerte muskler her å der. Så er det jo deilig å trene innimellom også!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) -Trener for å se bra ut. -Trener pga jeg syns føelsen etterpå er så dritdigg. -Trener fordi jeg vil bli god i kickboxing. -Trener fordi jeg ikke har noen annen "idret" utenom kickboxing som bare er 2 ganger i uka (gikk på fotball før men er så ZzZzZz) -Trener fordi det er sunt og godt for kropen og blir sterkere. Endret 31. august 2006 av DNA1 Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Før trente jeg for å bli god i skiskyting, nå trener jeg bare for å se bedre ut. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Styrke/utholdenhet: mest på grunn av den ufattelig deilige følelsen når du er ferdig på trening og slenger deg ned i sofaen/godstolen og bare føler deg helt kjørt! ^^^^ Beste grunnen, helt klart. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eg trenar for å bli bedre til fjellklatring. Tidlegare var det for å få ein fin kropp, men dette blir ikkje prioritert i like stor grad i dag. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg trener for å bli proffsyklist Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg trener fordi: -Bedre kondisjon -Forebygge hjerte og kar sykdommer -Bedre oksygenopptak og mye lavere hjertefrekvens -Store muskler for å skremme vekk irriterende og oppblåste bodybuildere som tror de er noe -Vil være sunn, jeg har enorm glede i det, det er rett og slett deilig -Jeg vil være den som dominerer, fordi jeg misbruker ikke min fysiske makt, derfor passer jeg best med store muskler -Jeg liker utfordringen, har liksom aldri klart å bli kvitt magen sånn som jeg har klart med treningen hittil, er imponert av meg selv Men så til den store hemmeligheten: Det hele startet (ondskapen startet en plass) med at jeg møtte en ung dame i en spesiell situasjon som gjorde at jeg fikk litt skamfølelse av bilringene, så jeg bestemte meg for å gjøre noe med dette. Så ble det gjort og jeg viderefører det også, hehe. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg "trener" enkelt og greit for å kunne dekke fysiske krav i mitt yrke. .. og for å få vekk pondusen, få damer og alt det dær! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Svarte på akkurat dette spørsmålet på SATS idag! Krysset av på alle fire alternativene jeg - Styrke - Kondisjon..... og to til Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har holdt på noen måneder nå uten å tenke så mye på det, men here goes: - Gå ned i vekt (jeg har vært svært overvektig, er nå 11Kg fra idealvekt) - Gjenoppbygge slappe muskler (har trent bl.a. vektløfting før) - Bedre kondisjon for bl.a. raskere hjerne (lærer C++ og annet for tiden) - Bedre selvfølelse I tillegg til treningen kommer et sunnere kosthold. Vi har kuttet ut sausen i middagen, bruker ikke salt og sukker utover det som er i matvareproduktene, drikker mindre kaffe enn før o.s.v. Jeg er ikke akkurat die-hard treningsentusiast. Går en passen krevende fottur på rundt 1.5t etterfulgt av push-ups, sit-ups, korsrygg (for å kompensere for magemusklene samt styrke ryggen generelt), en annen ryggøvelse og håndmanualer. Det er ikke vanskelig å se på meg at det har en viss virkning så langt, og det føles bra (viktig!). Det skal ikke så mye til før en føler seg bedre når en trener på en eller annen måte. Det viktigste er at en gjør det riktig, kombinerer det med et bra kosthold og ikke gir opp når en møter motbakkene som ALLTID vil være der nå og da Det beste er kanskje å få med seg en venn, slik at dere kan pushe hverandre. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg trener for og bli stor, Arnold Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Svarte på akkurat dette spørsmålet på SATS idag! 6676260[/snapback] SATS på Strømmen? Selv trener jeg for å bli større og sterkere. Er ganske motivert, siden vekta fyker oppover, og det uten at det er så veldig mye fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå