metti222 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei Jeg har tenkt å kjøpe en Inspiron 8200 fra dell. Er den en bra maskin? Er det noen som har erfaring med den? Jeg skal betale ca. 18000Kr.Hviken bærbar er det best å kjøpe på denne prisen? Lenke til kommentar
CCNP Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei, Har akkurat kjøpt en Inspiron 8200. En Heeerlig mask. Jeg flyttet akkurat til USA for og studere ved Cisco Networking Academy og trengte en LapTop som ville erstatte DeskTop pc'en min.(litt stor for kofferten). Det eneste er prisen(i norge). Her betalte jeg $2000 for den, ca 15000 NOK. Samme spesifikasjon koster i norge ca 31000. Helt sykt !!! Men, en rå mask. Kan anbefale Dell på det varmeste. P4 2 Ghz 512 mb ram 40 GB 5400 rpm disk 64 mb geforce4 dvd cdrw ++++ Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 har selv en 8200 og er veldig fornøyd med maskinen...den er stor og tung, men har svært bra ytelse, og jeg har ikke hatt noen problemer med den... men dell har jeg hatt store problemer med...kundebehandlingen til dell er den verste jeg noengang har vært borti...så jeg anbefaler alle å tenke seg om to ganger før de kjøper en dell maskin... hvis ikke 3d-ytelse betyr alt bør du kanskje ta en titt på zepto sine maskiner,disse virker veldig solide etter det jeg har lest, men jeg har ingen personlige erfaringer med zepto... vh krister Lenke til kommentar
Bad_Mojo Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ta en titt her: http://www.anandtech.com/mobile/showdoc.html?i=1733 Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå