Ozelot Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg kom over denne filmen etter litt vandring på nettet. Her har dere nettsiden den ligger på, og mer enn det er vel ikke vits i å si. Denne filmen er helt ukjent for meg, men straks jeg kommer hjem, skal den lastes ned og sees! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 En jeg spiller i clan med kjenner gutta som har laga filmen. Gikk på filmskole sammen med han ene tror jeg. De fikk med seg Kristoffer Joner også i filmen.. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nettopp sett filmen, og den var god til å være en nullbudsjetts-film. Ingen fremragende skuespillerprestasjoner, hvis du ser bort fra Kristoffer Joner, men en helt grei film å se hvis du har lite å gjøre. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Ettersom den kun tar 1min og 30 sekunder å laste ned skal jeg se den ^^ Endret 14. august 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hva handler den om? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hva handler den om? 6673743[/snapback] Du kan lese om filmen her. Syns det var en veldig bra film til å være en nullbudsjetts film. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Copy/paste fra min tråd som snart forhåpentligvis blir slettet: Jeg synes dette var en knakende god film. Ekstra spesielt ettersom jeg bor i Bergen og kjente igjen mangemange steder i filmen. Og så har jeg jo snakket en del med han som spiller "Noah". Ble veldig positivt overassket. Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Har kanskje ikke så mange inlegg her ennå, men for de som ønsker meningen min, last filmen ned! Faktisk en av de bedre norske filmene jeg har sett i år God kvalitet, spesielt til å være en nullbudsjettsfilm. Bare synd den kun ble vist på "kino" i Bergen Burde virkelig vært et samarbeidsopplegg mellom kinoer i Norge om å vise "amatørfilmer" en gang i måneden eller noe lignende Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Ettersom den kun tar 1min og 30 sekunder å laste ned skal jeg se den ^^ 6673551[/snapback] hvilke ekstrem nedlastingshastighet har du? likker på 192KB/sek her, og det gjennstør 55 minutt. du må minimum ha en nedlastingshastighet på 10000KB/sek Endret 26. september 2006 av Vegis Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Så netopp filmen en avd e beste norske filmene jeg har sett. Og det at det er en nullbudsjettsfilm gjør det bare enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå