noenmoen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 har en shuttle som d er ei "innebygd" 250w strømforsyning i... jeg har nettop kjøpt meg et 7800gs d funker veldig bra bortsett fra at d er litt ustabilt... tror d kan komme av at jeg har for svak strømforsyning, på pakken står d at d krever ei 350W dvs. 100w mer enn d jeg har... har funne ei 150w strømforsyning i en gammel går d ann å bare koble den til skjermkortet slik at skjermkortet har den for seg sjøl mens den andre (250w) styre med resten av PC'n? vet ikke om den gamle strømforsyninga funker men er d noen kjangs for at den kan ødelegge grafikkortet? Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Eller du kan kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324205 koster jo litt. Nå vet ikke jeg om du har en eldre eller nyere model av shuttel, jeg for min del hadde en gammel 200wattsPSU, den røk etter 3års bruk i tropisk land (Singapore), kjøpte en 250w ifjor som er ganske stabil. Tror ikke du burde ha noe problem med den PSUen jeg har nevnt i linken. Når det gjelder ditt spm. Så burde de teoretisk ikke være noe problem, det er vel to kontakter som må kortsluttes for at PSUen skal slå seg på...Ikke spør meg, mer vet jeg ikke Frankie Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Eller du kan kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324205koster jo litt. Nå vet ikke jeg om du har en eldre eller nyere model av shuttel, jeg for min del hadde en gammel 200wattsPSU, den røk etter 3års bruk i tropisk land (Singapore), kjøpte en 250w ifjor som er ganske stabil. Tror ikke du burde ha noe problem med den PSUen jeg har nevnt i linken. Når det gjelder ditt spm. Så burde de teoretisk ikke være noe problem, det er vel to kontakter som må kortsluttes for at PSUen skal slå seg på...Ikke spør meg, mer vet jeg ikke Frankie 6672537[/snapback] noe kjøp av PSU er uaktuelt jeg gidder ikke bruke mer penger på denne PC'n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå