Bakkem Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323507 1. Vil jeg få kompatibalasjonsproblemer(Var den riktig skrevet? ) DISSE minnebrikkene?? 2. Hvor mange ide-tilkoblinger er det på den? Jeg skal ha 1xdvd-brenner, 1xdvd-rom i tillegg til en eldre ide-harddisk..... Må jeg kjøpe noe ekstra? edit- haster! Endret 14. august 2006 av Bakkem Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 sry, men bump... Haster! Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Neida, så vidt jeg vet er det ingen kompabilitetsbroblemer med disse brikkene. Kortet har bare 1 IDE kanal, siden IHCR8 ikke støtter IDE lengre. Ergo, skal du ha 3 IDE enheter på, ville jeg droppet den 3. Kansje den gamle hdd din? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Neh, kutter heller dvd-romet, har flere hundre cder som eg nødig vil miste i tillegg til en playlist på 2000 sanger som ville tatt meget lang tid å bygge opp igjen =) Men er det ikke mulig å kjøpe noe slags tilleggskort som gjør at jeg får støtte for alle 3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå