Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ved den laveste lyssettingen så varer den tilsvarende DS, jeg vet ikke hvor lenge den varer på "Death"-settingen. 6676701[/snapback] Prater du om? DS Lite har 9 timer på det sterkeste og mot 19 timer på det svakeste. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 jeg svarte på spørsmålet til bensinkanna, men det var vell feil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Likte virkelig han karen altså Nesten så eg vurderer å kjøpe meg ein DS Lite etter å ha sette dette. Må si at den orginale DS var jo HORRIBEL, var jo ingenting som såg bra ut no,verken design eller skjerm :!: Det er enda god Nintendo fikk ut DS Lite ihvertfall Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det største problemet med DS og online er Mario Kart. Det er sinnsykt mange drittunger som spiller det online, og slutter av midt i et løp hvis de taper. Dette irriterer grenseløst i og med at du da blir kastet ut av løpet du holder på med. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Det største problemet med DS og online er Mario Kart. Det er sinnsykt mange drittunger som spiller det online, og slutter av midt i et løp hvis de taper. Dette irriterer grenseløst i og med at du da blir kastet ut av løpet du holder på med. 6678112[/snapback] Nå har jeg ikke spilt mario kart, men de andre spillene jeg har online har jeg ikke opplevd det problemet. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Likte virkelig han karen altså Nesten så eg vurderer å kjøpe meg ein DS Lite etter å ha sette dette. Må si at den orginale DS var jo HORRIBEL, var jo ingenting som såg bra ut no,verken design eller skjerm :!: Det er enda god Nintendo fikk ut DS Lite ihvertfall 6676992[/snapback] DU burde skaffe deg en DS Lite. Det er så inne i hampen morsomt å spille på Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Det er faktisk sant og helt utrolig irriterendes det med Mario kart. I begynnelsen var det enda verre, for da frøs spillet seg når en person sluttet av midt i en runde, mens nå blir du iallfall bare kastet ut av selve spillet du holder på med, og havner i "lobbyen". Hvordan er egentlig lyden på DS Lite ? På DSen min så er den veldig hul på en måte, så har de endret noe på det på Lite ? Forandret på høytalerene, lydutgangene osv ? Endret 15. august 2006 av Eddie81 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Likte virkelig han karen altså Nesten så eg vurderer å kjøpe meg ein DS Lite etter å ha sette dette. Må si at den orginale DS var jo HORRIBEL, var jo ingenting som såg bra ut no,verken design eller skjerm :!: Det er enda god Nintendo fikk ut DS Lite ihvertfall 6676992[/snapback] DU burde skaffe deg en DS Lite. Det er så inne i hampen morsomt å spille på 6678948[/snapback] Det er ein viss sansynlighet for at eg gjør det også. Komme rnok til å pendle litt fra Odda-Sandnes det neste året ser du, kan bli litt døvt å sitte å høra på musikk heile tiden også Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sandnes ja, gå på skole her eller ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sandnes ja, gå på skole her eller ? 6679532[/snapback] Det er dama somhar flytta ned for å gå på frisør institutte der. Eg er hjemme dette året, jobber litt og sånn. Men regner med eg skal ned der sånn titt og ofte og vere der noen uker i slengen Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 DS'en (i allefall den gamle) fungerer bare med WEP, ikke WPA. Vet ikke om det er forandret på Lite, men tviler på det. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Merkelig fenomen: http://video.google.com/videoplay?docid=10...39692&q=ds+lite Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er dama somhar flytta ned for å gå på frisør institutte der. Eg er hjemme dette året, jobber litt og sånn. Men regner med eg skal ned der sånn titt og ofte og vere der noen uker i slengen 6679557[/snapback] MALA! Hvor er gipsmaska? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 OT så det holder Nei eg fannt det for god til å skifte avatar i dag faktisk, noe som er inn på forumet i disse tider tror eg Skal ikkje se bort ifra at bleien vender tilbake, ja det er slettes ingen gipsmaske Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Skal ikkje se bort ifra at bleien vender tilbake, ja det er slettes ingen gipsmaske 6681338[/snapback] Jaja, husker bare et visst sitat fra en enda vissere Dr. Ittsekk... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Sukk. Jeg begynner å føle meg dum... Hvordan får jeg koblet opp DS (lite, selvfølgelig) på nett? Jeg tenkte jeg skulle prøve Mario Kard DS. Jeg finner hverken "Nintendo Wi-Fi Connection" i DS menyen eller i Mario Kart DS menyen. Kan noen forklare meg (med teskje)? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Sukk. Jeg begynner å føle meg dum...Hvordan får jeg koblet opp DS (lite, selvfølgelig) på nett? Jeg tenkte jeg skulle prøve Mario Kard DS. Jeg finner hverken "Nintendo Wi-Fi Connection" i DS menyen eller i Mario Kart DS menyen. Kan noen forklare meg (med teskje)? 6681609[/snapback] Nå har jeg ikke Mario Kart men du må inn og sette det opp fra spillet. Det holder at du gjør det 1 gang, selv om du setter inn i et annet som støtter online. Vanligvis er det Wi Fi opitons fra menyen. Gå inn der og velg nettverk Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Mario Kart DS hovedmenyen: Single player --- i alle fall ikke der Multiplayer ---Der kan jeg velge en gruppe (4 tomme) eller opprette en gruppe Oppretter gruppe: Normal --- Venter og venter på spillere. Ingen kommer.... Simple --- samme her..... Hvor er "Nintendo Wi-Fi Connection" eller "Wi Fi opitons"?? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ok, nå er jeg overbevist. Jeg må finne tid til å få kjøpt en DS nå. Kan ikke olde meg lenger, må kjøpe den... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Mario Kart DS hovedmenyen: Single player --- i alle fall ikke der Multiplayer ---Der kan jeg velge en gruppe (4 tomme) eller opprette en gruppe Oppretter gruppe: Normal --- Venter og venter på spillere. Ingen kommer.... Simple --- samme her..... Hvor er "Nintendo Wi-Fi Connection" eller "Wi Fi opitons"?? 6681702[/snapback] Jeg kan desverre ikke hjelpe deg mere der. Jeg har ikke Mario Kart ennå. At spillet støttes Wi Fi er ingen tvil om. Kanskje denne linken her kan hjelpe deg Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå