Ballus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Haha noe så genialt skal du lete lenge etter, jeg er solgt Alle burde oppfordret bestefedrene sine til å begynne med slikt Da hadde værden vært en mye bedre plass og leve Lenke til kommentar
Kyrandian Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Enig, for en flott fyr. Subscribed! Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 hehe, gleder meg til jeg blir gammel. Skal bli så uendelig godt å se reaksjonene til folk når man snakker om Dos og assembly eller disketter. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Herlig En hyggelig bi-effekt av dette håper jeg blir at mange unge mennesker faktisk blir litt interessert i hva eldre har å fortelle. Har man besteforeldre i live som i tillegg er nogenlunde klare i toppen så kan samtalene bli veldig interessante hvis man er flink til å spørre om konkrete ting istedet for bare å la dem vase ivei om hva tanter og onkler har gjort i det siste. Endret 15. august 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ble imponmert over kunnskapene til den fyren. Bare synd at enkelte av YouTube medlemmene flamer han fordi han er gammel(Så en "respons" til videoen "first try" der en sinnt amerikansk mann/gutt/ungdom satt å søyt over populariteten til "first try") Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Ble imponmert over kunnskapene til den fyren. Bare synd at enkelte av YouTube medlemmene flamer han fordi han er gammel(Så en "respons" til videoen "first try" der en sinnt amerikansk mann/gutt/ungdom satt å søyt over populariteten til "first try") 6677371[/snapback] Jelus? Edit: I dag er YouTube nede for telling, kanskje populariteten til geriatric1927 tok knekken på serveren? Endret 15. august 2006 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå