perottol Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Et bilde tatt i et oppblåsbart badebasseng. Tatt med et Canon IXUS 400. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ingen som har noen kommentarer? Litt uheldig med de utbrente partiene, men er veldig fornøyd med fargene og dynamikken i bildet. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kan gi et forsøk Hmm, syns egentlig det var litt mislykket bilde. Alt for mye gult/orange blir reflektert i ansiket. Kanskje mest fordi hun ligger rett atme en? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg kan skrive litt om hva jeg syntes: 1. Du burde funnet en bedre hvtbalanse, for å få litt mindre "harde" farger. 2. Det ble litt rart når du kuttet armen hennes tvert av. 3. Det utbrente området på hodet ødela mye. (De andre områdene er ganske enkle å fikse. Jeg prøvde å fikse noe, så du ser hva jeg mener sånn ca. Men bildet ble en smule for kaldt. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg prøvde meg på å justere bildet.. Her er resultatet.. Croppa også ut litt av håret for ikke å ta for mye oppmerksomhet.. Endret 19. august 2006 av joltaire Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) likte det første bildet best jeg da Endret 19. august 2006 av Grievdus Lenke til kommentar
perottol Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Har prøvd meg på litt fargekorrigering selv og, men finner at den versjonen øverst er best. Fargene blir slik pga at lyset reflekterer i bassenget. I bakgrunnen ser man at hvitbalansen er korrekt. Å croppe litt i toppen var kanskje ikke så dumt. Lenke til kommentar
sNx Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Synest stikket her er passende, i og med at ungen ligger nære en sterk farge. Derimot synest jeg stikket er noe for hardt. EDIT: her er mitt bidrag. Dempet metning, deretter økt rød og blå metning. justert balanse etter ansiktet, behold litt gulstikk (skulle vært oransj eller?). Malt denne balansen kun på barnet untatt drakta. Litt curves for å få lyst opp litt. Endret 20. august 2006 av sNx Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg prøvde meg på å justere bildet.. Her er resultatet..Croppa også ut litt av håret for ikke å ta for mye oppmerksomhet.. 6705678[/snapback] Hvilke justeringer gjorde du for å få denne effekten? falt i smak her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå