Gå til innhold

internett på w810i

Svulst

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem med min w810i. Jeg lastet ned opera mini og da jeg skulle prøve det får jeg opp ""kunne ikke opprette forbindelse til tjener". Denne samme beskjeden får jeg når jeg skal bruke oppdateringstjenesten til w810i.

Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er en stund siden jeg har brukt SE telefoner, men ligger sånn omtrent under:

Instillinger, Kommunikasjon, Datakommunikasjon, velg profilen du vil sjekke, velg Aksesspunkt. Med Telenor skal denne stå enten til "telenor" eller "internet". Vil tippe Netcom bruker "internet" de også.

Lenke til kommentar

nå gir jeg opp snart. Jeg har mailet med talkmore og gjort akkurat som de sa: lastet ned innstillinger fra netcom osv.

Jeg har tilogmed kjørt mobilen tilbake til fabrikkinnstillinger for så å laste ned instillingene på nytt. Fremdeles får jeg hverken sendt mms eller brukt wap.. Hva er dette?!

Lenke til kommentar
nå gir jeg opp snart. Jeg har mailet med talkmore og gjort akkurat som de sa: lastet ned innstillinger fra netcom osv.

Jeg har tilogmed kjørt mobilen tilbake til fabrikkinnstillinger for så å laste ned instillingene på nytt. Fremdeles får jeg hverken sendt mms eller brukt wap.. Hva er dette?!

6759295[/snapback]

Vet ikke helt åssen SE telefon du har, men har akkurat samme problemet med min bror sin K750i. Har lastet ned alle mulige innstillinger uten nytte. Både han og jeg har Noextras, men på min SE w810i fungerer alt helt fint. Sjekket innstillingene hans mot mine og alt stemmer, men ingenting fungerer....

Lenke til kommentar

Tviler det er det samme som det var på k750. Grunnen til det er at en av de tidligere firmwarene til k750 gjorde at ingen internet/wap/mms profiler virket. Man måtte slette profilene, oppgradere firmware og laste ned profilene på nytt. w810 har ikke det problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...