Svulst Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei! Jeg har et problem med min w810i. Jeg lastet ned opera mini og da jeg skulle prøve det får jeg opp ""kunne ikke opprette forbindelse til tjener". Denne samme beskjeden får jeg når jeg skal bruke oppdateringstjenesten til w810i. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du må aktivere riktig internettprofil for Java. Meny --> Innstillinger --> Kommunikasjon --> Innst. for Java Der må du velge WAP-profilen din... Kos deg! Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Går fremdeles ikke.. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Sikker på at innstillingene dine fungerer da? Får du wappet og sendt MMS? Ville ha prøvd å slette alt av innstillinger du måtte ha på telefonen, og få tilsendt disse på nytt. Da mener jeg GPRS/Internett/MMS oppsett. Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Du må bruke en profil som gir deg full tilgang til nettet. WAP profilen gjør ikke det. Se om du har en profil som heter Internet. Hvis ikke, editerer du Aksesspunktet på WAP profilen fra wap til internet. Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 kan noen gi meg disse innstillingene så jeg evnt kan legge de inn manuelt? manuelt? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvilken operatør bruker du? Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Bruker "Talkmore" som jo bruker netcom sine nett.. Det rare er at jeg har nå kjørt telefonen tilbake til fabrikkinnstillinnger og lastet ned innstillingene fra netcom sine sider igjen.. men får fremdeles ikke til noe Lenke til kommentar
covah Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hvilke instillinger har du lastet ned? Sjekk hvilket aksesspunkt oppkoblings-profilen din bruker. Er denne satt til "wap", må den endres til "internet". Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har lasta ned: netcom mms, netcom internet og netcom mobil.... Det står hvertfall det i listen over internett-profiler. Hvordan sjekker jeg aksesspunktet Covah? Lenke til kommentar
covah Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Er en stund siden jeg har brukt SE telefoner, men ligger sånn omtrent under: Instillinger, Kommunikasjon, Datakommunikasjon, velg profilen du vil sjekke, velg Aksesspunkt. Med Telenor skal denne stå enten til "telenor" eller "internet". Vil tippe Netcom bruker "internet" de også. Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 nå gir jeg opp snart. Jeg har mailet med talkmore og gjort akkurat som de sa: lastet ned innstillinger fra netcom osv. Jeg har tilogmed kjørt mobilen tilbake til fabrikkinnstillinger for så å laste ned instillingene på nytt. Fremdeles får jeg hverken sendt mms eller brukt wap.. Hva er dette?! Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 nå gir jeg opp snart. Jeg har mailet med talkmore og gjort akkurat som de sa: lastet ned innstillinger fra netcom osv. Jeg har tilogmed kjørt mobilen tilbake til fabrikkinnstillinger for så å laste ned instillingene på nytt. Fremdeles får jeg hverken sendt mms eller brukt wap.. Hva er dette?! 6759295[/snapback] Vet ikke helt åssen SE telefon du har, men har akkurat samme problemet med min bror sin K750i. Har lastet ned alle mulige innstillinger uten nytte. Både han og jeg har Noextras, men på min SE w810i fungerer alt helt fint. Sjekket innstillingene hans mot mine og alt stemmer, men ingenting fungerer.... Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Tviler det er det samme som det var på k750. Grunnen til det er at en av de tidligere firmwarene til k750 gjorde at ingen internet/wap/mms profiler virket. Man måtte slette profilene, oppgradere firmware og laste ned profilene på nytt. w810 har ikke det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå