minimum payne Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 jeg er magnetmannen http://www.home.no/badmonkey/imbaad.JPG [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-10-23 16:22 ] Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Min er lenger enn din.. jeeezeez.. blir lei av småunger og skrytinga over deres utrolig "prestasjoner"! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Herregud...få litt komprimering på det bilde! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Woot, har du ikke bredband??? Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Minst 8 team kills er vel ikke så bra på en runde? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 den skjønte jeg ikke, tk ,jeg? tker ikke jeg da? begrunn din grunnløse beskyldning! Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 22 poeng og 30 kills? 30 kills gir 30 poeng teamkills gir fratrekk i poeng. Du får 2 poeng for å ta et flagg. Teorien min skal stemme bra den. Oder was? Du har vel rocka rundt i en Tiger. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 nei var artilleri men jauda jeg bomba alt av fiendlige stillinger så det stemmer sikkert, har ikke skjønt den poenggivninga helt ennå, noen runder stresser man max og får elendig ranking, andre ganger er man på en plass og får allikevel høy ranking. hvilken server er alle de norske på? var på en server som heter the lost boys, men så kom potatobag og tket til alle dro sin vei, Grrr hater den fyren. han hadde over 70 tk på en runde. Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det går å bli kvitt TKs. Søk etter Console Commands og lær deg votekickplayer og votekickteamplayer http://www.bf42.com/index.php?site=console [ Denne Melding var redigert av: bob_hund på 2002-10-23 18:18 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Nå må man slutte med score-hysteri rundt BF1942. Det er IKKE CS. I CS kan man alene gå rundt og drepe alle sammen. I BF1942 er det teamwork som teller. Da har det ikke noe å si hvor mange kills man har og sånt. En som skyter med artillery langt fra der action foregår, treffer ikke like ofte som en assault som er midt i action. Alle rollene er viktig, og scoren kommer an på hvilken posisjon du har på laget ditt. Det var mine ord. Lenke til kommentar
complex4517 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hvis jeg kjøper BF 1942 nytt må jeg oppgradere versjonen da? Nedlasta versjoner funker vist ikke? Vet ikke hvorfor ? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 HEI! hold ulovlighetene dine unna tråden min! les forskriftene og paragrafene for forumet som sier NEI! FY! SLEM GUTT! til sånt noe tulliball. uansett artilleri er jo dritgøy, bare å rope på et mål, så gir en av sniperene meg et mål, og så er det bare å skyte seg inn, jippi!! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 bf1942 er liksom ikke noe veldig seriøst, det er er bare utrolig gøy :smile: artillery-strikes med scout er fett, det men jeg syntes det er festligere å skyte artilleri-vogner med fly Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Feteste bf 1942 filmen jeg noensinne har sett, bfstunts! http://www.bf1942match.com/downloads.php?f..._cat=&fileid=28 den er 22 mb stor. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Stunting i Battlefield er grisemoro! Jeg kan gjerne sette opp en stuntserver en kveld hvis det er noe interesse for det! Kun seriøse - altså alle er på et lag, ingen rapper flagg fra fienden og at vi koordinerer stunta skikkelig! Got it? Noen som er med? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 hehe neste gang jeg scorer bra så skal jeg ta bildet. min beste score er da jeg hadde 3gull på 3kamper. alle de 3kampene hadde jeg fått DOBBELT så mange poeng som nr2. :smile: er litt stolt av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå