8V Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, jeg har en Golf GTI 86 mod, bensinmåler og vanntemp.måler virker ikke hos meg alt annet virker som det skal.. kan det være et gåent rele? hvis ja, hvilket? noen som har peil på dette? Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det som var vanlig på dem var spenningsstabilisatoren som røk i instrumentet.Den ser ut som en tranststor med tre ben og er festet med en skrue på baksiden av instrumentet.Den senker spenningen til ca 8 volt så ikke instrumentene skal bevege seg når spenningen i bilen varierer. Lenke til kommentar
8V Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Okey Mener du den svarte i høyre hjørne der som er festet med 1 skrue og har 3 bein?? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Okey Mener du den svarte i høyre hjørne der som er festet med 1 skrue og har 3 bein?? 6730196[/snapback] ja Lenke til kommentar
8V Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 Okey, så.. den ser jo hel ut, men kan alikevel være skadet?, jeg tror jeg tar den med på verksted i morra og sjekker det opp. skal egentlig bre og være og bytte den så skal både bensin og vann måler virke igjen? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Okey, så.. den ser jo hel ut, men kan alikevel være skadet?, jeg tror jeg tar den med på verksted i morra og sjekker det opp. skal egentlig bre og være og bytte den så skal både bensin og vann måler virke igjen? 6731175[/snapback] ja.De kan også måle den hvis feilen er konstant. Lenke til kommentar
8V Skrevet 23. august 2006 Forfatter Del Skrevet 23. august 2006 (endret) jaok, takk for alle svar! , da ser vi etterhvert som tiden viser Endret 23. august 2006 av 8V Lenke til kommentar
8V Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Da var problemet løst fikk fiksa det hehe det var spenningsstabilisatoren som var gåen, de på verkstedet kunne ikke hjelpe meg da :S hehe, så jeg fiksa det selv, tok spenningsstabilisatoren fra en Opel Calibra og satte på min, og pussa kontakten som skal inn i instrumentet, så virka den igjen, takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå