ThaBman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Har en Acer TM 8204. Kanskje eit banalt spørsmål, men vil nødig skru på "feil ting" Meir info? Spør då... (2 bilder av pc) <--Nederst (blank dings) er der jeg putter i "Keycard-et," men er hardisken der å? Endret 14. august 2006 av ThaBman Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 gå til Denne siden denne siden. der finner du en brukermanual til din maskin. der finner du ut hvor hardisken din er gjemt Lenke til kommentar
ThaBman Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 gå til Denne siden denne siden. der finner du en brukermanual til din maskin.der finner du ut hvor hardisken din er gjemt 6690599[/snapback] Næmmennææ..... er det brukermanual med og:P Var nok det første som forsvann då pc'n vart pakka opp:P Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 På den gamle Dell'en min er HDen plassert bak ett eget deksel på venstre side(ikke under, men på siden), du har sikkert en liknende løsning her. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) <--Nederst (blank dings) er der jeg putter i "Keycard-et," men er hardisken der å? 6671757[/snapback] For meg ser det ut som om hardisken er nederst der den prikete saken ligger, ser ut til å ha riktig størrelse. Kanskje er den skruen helt ned i biledkanten en som må skrus opp for å få den løs. Men jeg har ikke periling om den PCen så jeg kan ta feil. Endret 18. august 2006 av pertm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå