Pysj Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Til tross for friheten trådløse håndfrisett gir, faller de ikke i smak hos ungdommen. Les mer Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 ja. jeg er selv ungdom, men jeg har handsfree. jeg syns ikke at de ser dumme ut. Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Hadde man fått trådløs handsfree når man kjøpte telefonen så tror jeg nok det hadde blitt mer utbredt blant ungdommen. Selv bruker jeg handsfree ganske så ofte, men den fulgte med mobilen når jeg kjøpte den, hadde den ikke det tror jeg nok at jeg ikke hadde kjøpt meg en, trådløs eller ei. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 bruker den "vanlige" trådbaserte handsfree'n så ofte som mulig, får mange rare blikk ettersom folk på gata tror jeg snakker til de, eller at jeg snakker til meg selv. men men, hvem bryr seg.. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Uff.. det ser jo latterlig ut når noen snakker i handsfree... :!: Tror jo de har slått seg hardt et sted i og med at det ser ut som om de snakker med seg selv.. med d stemmer j ikke da, men det ser ut som det.. Det er det som er dumt her.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Uff.. det ser jo latterlig ut når noen snakker i handsfree... :!: Tror jo de har slått seg hardt et sted i og med at det ser ut som om de snakker med seg selv.. med d stemmer j ikke da, men det ser ut som det.. Det er det som er dumt her.. 6672068[/snapback] Ja det ser kanskje litt rart ut, men det er jo så fordømt praktisk! Uansett så er det de andre folka som blir flau når de sier "- hæ?" fordi de tror jeg snakker til de.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg bruker ikke bluetooth-handsfree, men jeg bruker det som følger med mobilen. Pleier ikke gå med handsfree på gata, så jeg slipper de "Hæ?"-episodene. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 For min del liker jeg best trådbaserte hansfree med 2 øreplugger, da blir det mye lettere å høre hva som blir sagt, og i tillegg brukes de når jeg spiller mp3 med mobilen. Enda en negativ ting med trådløs blåtann handsfree er at de må lades, og det er for min del stress nok å få lada mobilen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Kva folk synest bryr meg skrekkelig lite. Det er praktisk og du slepp å halde telefonen på øyret, men eg nyttar det sjeldan når eg er ute, har ikkje planar om å telefonere så mykje då. I bil er det supert. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 nåja, nå kom jo koss med store øreklokker som var trådløse og kunne brukes som handsfree så jeg tror kansje det vil endre seg fremover. men problemet er nok uansett, som det har blitt påpekt, at det må kjøpes separat. greit nok, til forskjell fra trådbasert så skal trådløs fungere sammen med alle mobiler som har bluetooth. men så er det vel fortsatt vanlig å ikke utstyre de aller billigste mobilene med bluetooth (utenom kansje for SE da). og det er jo disse som virkelig selger til ungdom, eller? nei det er en høna og egget ting, helt klart. og er som artikkelen sier, så er det viktig for visse grupper av ungdomer å få positive tilbakemeldinger fra sine venner. får dem ikke det så blir ideen forkastet med det samme. Lenke til kommentar
Kjeksmannen Skrevet 6. september 2006 Rapporter Del Skrevet 6. september 2006 en gang trudde jeg en fyr var sinnsyk pga trådløs håndfri... det ser forferdelig dumt ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg