Aizen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg bare lurte på om det e noen her som vett hvordan den pakken vi får ifra microsoft når vi skal sende xbox360en inn ser ut? jeg vil ikke gå til postkontoret med en pakke som det står XBOX på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Og dette var da vitterlige noe av de latterligste å bry seg om? Den den er brun,litt avlang den! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Og dette var da vitterlige noe av de latterligste å bry seg om? Den den er brun,litt avlang den! 6671645[/snapback] er det en sånt eske som jeg må brette ut selv? håper den kommer ner i postkassa:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ææm, nei enten så kommer UPS/DHL med den på døra di ellers så får du lappe i posten. Eg fikk sistnevnte, like greitt egentlig,da slipper man å måtte vente på UPS og mna kan sende fra sge boksen samme dag. Har også hørt om noen som har fått UPS til å ta med seg eska igjen samme dag. Lenke til kommentar
juul Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 DHL kan også ta den med når de leverer eska, men da er det en fordel at du har klargjort boksen! Sendte min nedover den 07/08 fikk den tilbake idag(14/8) og det var med 2 dagers forsinkelse i tysk toll! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Voldsomt raskt det går for noen, men utrolig tregt for andre altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå