eigan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei jeg trenger ett script som kan få ut nyheten min fra databasen. Det skal se slik ut: Tittel Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold, Innhold. Les merDatabasen: Det som er i databasen er tittel, inngress, hoveddel, slutt - Jeg vil at tittel og inngress skal vises på forsiden (Feeden), og når man trykker les mer, kommer man inn på en side som viser: Tittel Inngress,Inngress,Inngress,Inngress,Inngress,Inngress,Inngress,Inngress,Inngress,Inngress, Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel,Hoveddel, Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,Slutt,På forhånd Takk Mvh Mr Chief Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Høres veldig ut som noe CuteNews kan gjøre for deg, bortsett ifra at det baserer seg på flatfiler. Er noen som har laget en versjon som benytter SQL istede for flatfiler ut fra CuteNews, men det husker jeg ikke hva heter. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Har ikke lyst til å bruker cutenews... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvorfor ikke? Når det gir deg akkurat det du vil ha. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Cutenews er klart det enkleste alternativet. Utrolig lett å konfigurere designet osv... Du kan teste EBAnews og, men det er mer avansert. Som har sine pluss og minus. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg skal kun ha mulighet for å legge til nyhet...trenger ikke noe annet greie...derfor lager jeg mitt eget admin panel.. Ikke dra det så Off topic da! Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ingen har dratt det offtopic, vi tipser deg bare til scripts som gjør det du spør om. Om du lager det selv er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå