eternalnico Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Trenger litt skummel musikk til en skrekkfilm jeg og noen venner holder på å lage, noen som har? (det skal ikke være tekst i den)..... På forhånd takk... Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hei. Kansje du finner noe på FreePlayMusic.com. Lykke til med filmen Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 halloween sangen er veldig skummel da Lenke til kommentar
eternalnico Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 takk skal dere ha, men halloween sangen har vi allerede... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Kjøp "The Plastic Spider Thing" av Coil. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 En klassiker (bokstavelig talt; klassisk musikk) er jo Carmina Burana, komponert av Carl Orff. Lenke til kommentar
vegkaar Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 The amityville horror theme! brrr... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 En klassiker (bokstavelig talt; klassisk musikk) er jo Carmina Burana, komponert av Carl Orff. 6764281[/snapback] Den er ikke akkurat skummel synes jeg. Heller bare ... storslagent. Musikk man har i et slag eller noe. I et punkt med stor dramatikk. Hvis jeg skal komme med noe virkelig uoriginalt, så kan jo du bruke deler av musikken fra LotR III når Frodo er i Hutulas hule. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Få tak i soundtracks til skrekkfilmer. Lenke til kommentar
fozah Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 TV-serien LOST har utrolig mye bra stemningsmusikk til skumle scener! Komponisten heter Michael Giacchino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå