Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Greie bilverksted i Kristiansand?

Caddy

Anbefalte innlegg

Noen som opererer med greie priser?

Som gjør jobben skikkelig?

Merkeverksted er gjerne meget dyre etter det jeg har hørt, men så kjenner de bilen ut og inn... ?

Skal ha bytta viftereim (må ha ut motoren ser det ut til....), skifta bremser, olja diverse greier... (bilen har stått ei stund før jeg fikk den, og merker noe trenger litt smøring)

Kanskje få dem til å sette på biltema demperene med det samme de er i gang...

Kanskje litt annet småteknisk som ryggelys. (bytta pære, sjekka sikringer, ennå ikke liv)

Ca pris?

Er en Opel Astra 92 modell.

Evt noen her på forumet som liker å mekke bil som jeg kan betale litt...? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg Bruker Bilen Din i Søgne, fremfor Gumpen på min A4 2000 mod. Har gjort mye der, og tar også servicene der, de har som regel _under_ halv pris av gumpen! Også mye billigere enn snap-drive. Jeg byttet fjærer der jeg, som jeg hadde kjøpt på nett. En annen fordel er at man gjerne får time så tidlig som dagen etter man ringer, og når man kjenner dem er det bare svinge innom om man har et lite prob/spm. Ring Jon og hør om pris, TLF 38051710.

Lenke til kommentar

Bilen Din er ikke en kjede nei.. Eller, det er mulig de er tilknyttet mekonomen, er ikke sikker. Men som sagt monterte de uten å mukke mine Cobra-fjærer, som jeg hadde kjøpt på nett. Jeg sa også ifra at jeg kjøpte dem selv fordi de merkene han kunne skaffe gjennom sitt nett var for dyre, de hadde ingenting imot det. La bare fjærene i bagasjen jeg, parkerte på kvelden og hev nøkkelen under porten, og kl.3 neste dag kunne jeg hente senket bil. ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer med senket bil.Det som man skal ha i bakhodet er at man ikke bør ha medbrakt deler hvis arbeidet med å montere den er dyrt.Ta f.eks en register-reim jobb.Hvis reimen ryker igjen innen ett år så må du betale hele jobben inklusive toppjobben med bøyde ventiler hvis det viste seg at reimen/reimhjulene som du hadde med selv var feilen.Hadde verkstedet kjøpt delene har du full garanti og det hadde ikke kostet ett øre.Det å gå med en regning til firmaet som leverte reimen til deg for 300 kr å forlange ca 20000kr er en prosess som jeg ikke unner noen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...