int20h Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kombinasjonen av AMD-prosessorer og ATI-grafikk er for første gang på vei inn i bærbare maskiner fra Dell. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Spenende og se resultate Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hmmm, har en følelse at Amd tenker slik akkurat nå : Today Dell, tomorrow the rest of the world Nåda, så lenge det betyr billigere og bedre datamaskiner til folket så er det nok en bra forandring. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 enig malvado. om det gir bedre maskiner (kanskje de får bedre kontroll på strømforbruket på bærbare), så er det ikke meg imot Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg er spent på hvilke løsninger de får til. Problemet for bærbare med AMD-cpuer har vært brikkesett med høyt strømforbruk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Godt å se at AMD nå med sine gode produkter trer inn i et marked hvor Intel har vært enerådende. :-) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jepp, dette blir spennende! Nå kan det hende at AMD kommer til å nerme seg Intel med tanke på salg av CPU'er. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) er det første gangen det kommer en laptop med amd og ati hardware sammen?? eller første gang dell har dette mener dere....men det vet jo vi fra før av for dell har bare hatt amd på servere. og det at dell velger ati og amd i sammen maskine har jo ikke noe med fusjonen å gjøre. det er vel bare fordi dell vil ha det sånn... jeg skjønte ikke helt hva dere skal frem til... Endret 14. august 2006 av Caveman Lenke til kommentar
Canute Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nei det tviler jeg på, men det er første gang Dell selger det. Dell er vel en av de største innen det markedet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) I følge artikkelen så er det første gang Dell selger dette. Dell har vært forbeholdt Intel cpu ganske lenge og AMD i server er vel ganske så nytt. Vi husker jo alle bråket i Dell med tanke på å innføre AMD i servere og desktops. Hvor lenge har dette eksistert mener dere? Endret 15. august 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Men poenget med artikkelen er jo at AMD/ATI fusjonen setter spor...men jeg kan ikke se at dette har noe med fusjonen å gjøre i det hele tatt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Hvem vet om fusjonen har påvirket Dells beslutning ang. laptops? Muligens det kommer frem i andre kilder? Endret 15. august 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå