Xar0n Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, jeg har formatert pcen for et par dager siden, pga et ukjent problem. Jeg har 3 hardisker med såklart bare 1 med windows på. Så jeg formaterte bare den ene hardisken. Da jeg var ferdig så jeg at det var noen mapper på en av de andre hardiskene som jeg ikke trengte, og som var ubruklige. Men da jeg prøvde å slette dem så står det at det er ingen tilgang, "kontroller om mappen ikke er skrivebeskyttet eller er i bruk". Men jeg har sjekket alt sammen og jeg får det bare ikke til. kan noen hjelpe meg:P Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hei, jeg har formatert pcen for et par dager siden, pga et ukjent problem.Jeg har 3 hardisker med såklart bare 1 med windows på. Så jeg formaterte bare den ene hardisken. Da jeg var ferdig så jeg at det var noen mapper på en av de andre hardiskene som jeg ikke trengte, og som var ubruklige. Men da jeg prøvde å slette dem så står det at det er ingen tilgang, "kontroller om mappen ikke er skrivebeskyttet eller er i bruk". Men jeg har sjekket alt sammen og jeg får det bare ikke til. kan noen hjelpe meg:P 6671249[/snapback] Sikker eierskaps problem med de gamle mappene. Man må da inn i options å fjene haken for enkel fildeling inne i Windows Explorer valgene. Deretter kan man høyreklikke på mappen, velg deling og sikkerhet og der har man angående eieskap. Sett mappen og undermapper sitt eieskap til din vanlige konto med administrator rettigheter. Deretter skal du nok klare å slette de mappene. PS, du må være admin for å endre eierskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå