Tufflus Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Lurer litt på om noen som har kjennskap til bruk av Nokia N71. Ser av anmeldelser at telefonen har delvis dårlig deknings egenskaper utenfor by strøk. Har tidligere opplevd dårlige dekningsforhold med min Samsung D500. Hvilke andre alternativer finnes til N71, vil helst ha en klapp telefon? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg har N71, fikk den for en uke siden, og er storfornøyd så langt. Jeg har absolutt ikke lagt merke til dekningsproblemer med telefonen så langt, jeg har Telenor. Jeg er utrolig fornøyd, eneste som er kjipt er at Series 60 3rd edition er så nytt at ikke mange programmer støttes til telefonen enda. Men, det kommer. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Trådstarter: Hvilke krav setter du til telefonen? Kanskje BenQ Siemens EF81 kan være et alternativ? http://www.gsmarena.com/benq_siemens_ef81-1412.php Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Nærmeste alternative må vel være Qtek 8500 Lenke til kommentar
s_anine Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har nokia n71, hatt den i en måneds tid, og er kjempefornøyd med alt. eneste jeg irriterer meg over er at det bruker så lang tid på å sende en sms. jeg tok tid i dag, det tok ca 1 min og 20 sek fra da jeg trykket på send-knappen frem til den var blitt sendt... er det min telefon det er noe galt med eller er det også slik hos andre n71-telefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå