Gå til innhold

HP2 ut i USA i dag!!

Anbefalte innlegg

Nettop fått meldinger fra noen venner i statene som har fått sine "copies" nå.

Sier den er bedre enn demoen (heldigvis....).

Vi må vel vente i 14 dager ennå,sigh.

Kommer med mere info når de har fått prøvd online-racing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Quote:

Den 2002-10-23 11:29, skrev ru-barma:

Har spillet jeg! Enormt bra, første gang NFS rett og slett krever et grafikkort synes jeg :smile: gled dere
:grin:

du kan like godt si at du har lastet ned spillet..

du fikk liksom spillet samme dag som det kom ut i usa og påstår at fyren har sendt det ?

:razz:

Lenke til kommentar

Hp2 ute ja...og de 12 år gamle arcadefansene har fått det de vil ha. Kan ikke si annet enn at jeg er enormt skuffet...joda grafikken er bra, lyden på bilene er bra, banene har ok grafikk og grei variasjon. Men følelsen på bilene.... nei & atter nei. Virker som det lagger alvorlig i drive-by-wire kontrollene for å si det på den måten. Har alltid vært en stor fan av NFS selv om det er arcade, men denne gangen har EA tatt et stort steg i feil retning...

Skal ikke engang nevne de utrolig teite bombeslippende helikopterne. (doh - for sent :wink:

Og så kom jeg over denne: http://gamespot.com/gamespot/stories/revie...2895260,00.html

For de som ikke gidder lese, la meg nevne et par ting: NFS for PS2 er "topp-versjonen," mens utgaven for X-Box og Gamecube er laget av en annen developer, mangler ca 10 biler, har lavere polygonantall på bilene, og færre options en ps2-utgaven. Og pc-utgaven er portet fra x-box....Hva tenker EA på? Easy money...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-23 15:24, skrev ThomasM:

du kan like godt si at du har lastet ned spillet..

du fikk liksom spillet samme dag som det kom ut i usa og påstår at fyren har sendt det ?

:razz:

Jeg fikk et spill der det sto "Need For Speed: Hot Pursuit 2!" på, en orginal ekse der det sto en liten lapp på, jeg selv har vært i usa 6 ganger og jeg vet at det er en "strekkode" som tilhører et vanlig elektronikkfirma. Min venn kom hjem fra usa på tirsdag og jeg fikk det før skolen på onsdag morgen. 29.95$ kostet det og det var et forhåndssalg.. jeg vet ikke mer, men spillet er like enormt bra for det ;D :smile:

[moderator Vegard ([email protected]) redigerte vekk det som minna om ein serie-kode til spillet]

[ Denne Melding var redigert av: kilogram på 2002-10-25 18:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...