eirikJO Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tenkte å kjøpe meg en ny radio/cd spiller til bilen. Er ikke så opptatt av funksjoner++, da jeg bare trenger å høre på radioen.. Sett en Sony spiller (SONY XPLOD CDX-GT100 ) som virker billig og bra. Får denne for under halv pris i USA + frakt da. (Eventuelt toll.. Mulig jeg ikke sparer mye når alt regnes på, men det skal jeg sjekke grundig senere). Spørsmålet er: Er det "standard" kontakter (innganger/utganger) på slike bilstereo slik at den vil enkelt passe i bilen min? Får man eventuelt kjøpt overganger? E! Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Tenkte å kjøpe meg en ny radio/cd spiller til bilen. Er ikke så opptatt av funksjoner++, da jeg bare trenger å høre på radioen.. Sett en Sony spiller (SONY XPLOD CDX-GT100 ) som virker billig og bra. Får denne for under halv pris i USA + frakt da. (Eventuelt toll.. Mulig jeg ikke sparer mye når alt regnes på, men det skal jeg sjekke grundig senere). Spørsmålet er: Er det "standard" kontakter (innganger/utganger) på slike bilstereo slik at den vil enkelt passe i bilen min? Får man eventuelt kjøpt overganger? E! 6671199[/snapback] Sorry... så denne nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=614630 Glem denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå