qtip Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ruteren er plassert i et treskap i 2. etg og jeg opplever til tider dårlige signaler når jeg surfer på min bærbare i første etg. Finnes det noen gode antenneforsterkere som jeg kan benytte? Qtip Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Mener å huske at denne har bare en antenne. Men du kan prøve å vri på antennen for å se hva som gir best resultat. Er ikke dette nok, er løsningen å sette på en ekstern antenne (eller oppgradere den påmonterte). DLink bruker helt greie tilkoblinger. Tror også det gjelder 624+ (gjelder i hvertfall min 624) DLink sin antenneguide. Dlink Omni-Directional 5dBi Dipole Patch External Antenna W/Reverse SMA Connector bør kunne gi bedring av signal til en billig penge. Men trolig er Dlink Ceiling Mount Indoor Antenna 4dBi H360/V120 Reverse SMA Female Connector, noe som kan gi brukbar dekning når du har Router i 2. etasje, og ønsker alt dekt best mulig. Ta gjerne kontakt med Dlink, for å spørre om råd. Endret 14. august 2006 av Bolson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ruteren er plassert i et treskap i 2. etg og jeg opplever til tider dårlige signaler når jeg surfer på min bærbare i første etg. Finnes det noen gode antenneforsterkere som jeg kan benytte? Qtip 6671180[/snapback] Sjekk ut "Nettverks FAQ"en som ligger som stickey under Nettverk. Der ligger det anvisninger om en antenne-forsterker, som jeg personlig har skrevet og gitt til fyren som lagde stickeyen. Har samme router som deg og den funket utmerket for meg. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå