Prelude Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 fikk låne meg en ekstern Iomega Zip 250Mb stasjon med en kamerat samt en stabel zip disketter. plugget stasjonen i maskinen og 2K fant stasjonen og la inn win drivere uten noe problem og nå sitter jeg og klør meg i hodet. det rare er at jeg kan ta en formatert 250Mb disk og fylle den opp på omtrent to minutter, mens jeg trenger 10-12 minutt på og fylle en formatert 100Mb zip disk? burde jeg ikke få fylt den disken på ett minutt eller mindre? :???: er det noe som er galt, windows sine drivere eller er det bare sånn? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 100-megsen er vel på pararell-port? (var iallefall det da jeg hadde det en gang i tiden). pararellporter har mye lavere overføringshastighet enn usb... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2002 nei, jeg skriver til både 100 og 250 disker på den samme 250mb eksterne usb stasjonen, så skrive hastigheten på de to forskjellige disk størrelsene burde vere lik etter min mening Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 hvis du bruker to forskjellige disketter på samme usb-drive er jeg enig i at det burde være samme overføringshadtighet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå