kjekay Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg kjøpte en Zalman 9500 AT.. 36 grader og det helt uklokka.. Lenke til kommentar
sacrife Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Da har jeg bestilt HK (Gigabit) og Core 2 Duo E6600 + XFX Geforce 7650GX2 fra SHG. Valgte Zalman 9500 AT. Saa faar se hvordan det blir naar alt kommer i posten Endret 19. august 2006 av sacrife Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Nåken som veit om kor det går ann å skaffe tak i ein E6600 prosessor og kanskje eit Asus P5W Deluxe også ? alle plassar eg har sjekka ligg der bærre ubekrefta bestillinger på både prosessoren og hovedkorte. Nåken tips om kar ej kan skaffe dette? Raskt Og Rimeligt Takk Takk 6671071[/snapback] PSdata mener jeg har over 100 ASUS P5W DH Deluxe kort inne på lager, og www.shg.no skal også ha et par e6600 på lager. (er dog bulk cpuer) dvs. at kjøler ikke følger med, og dette må du da kjøpe utenom, men siden du skal velge det HKet, regner jeg med at du skal overklokke, og da skal du nok ikke bruke standard kjøleren. GL HF med kjøpet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå