tha_lode Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Kjøpte nettopp en 360 og trenger en gøyal multiplayer så jeg og dama kan spille mot hverandre. (På en maskin) Så vidt jeg kan se er det laget få spill for 360 hvor massedrap ikke står i fokus. Har noen et tips eller evt noen gamle xbox forslag? (som er kompatible med 360) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) 1vs1 anbefaler jeg definitvt DoA4 og PGR3 2 stk coop er det kameo som gjelder(dog her er det massedrap av orcer, troll, o.l.) Utenom disse spillene må jeg nesten ha litt informasjon om hvordan type spill du/dere er intressert i å spille. EDIT: hvis du ser etter xbox spill som er kompitable med 360 som anbefales kan jeg navne DoA3 og Forza Motorsport, begge diss fungerer også superb 1vs1. For flere tips si litt mer om hva type spill du ser etter. Endret 14. august 2006 av Civilix Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Fifa er jo alltid ein klassiker Er like artigt kvar gong når du banker kompisen din, som speler Argentina, med Mali Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 tenkte på spill med litt høyere girlie-faktor. Som sagt det er til meg og dama. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Vet ikkje om det er bakover kompitabelt men Mashed : Reloaded er det desidert beste multiplayer spillet eg har spilt på Xbox! Spiller det fortsatt med venner iblant. Det du gjør er å kjøre små biler på kule baner med masse våpen og greier! Med tanke på dama så kan du velge en rosa bil Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Det finnest jo mange jenter som liker fotball då. Og mange av jentene eg kjenner synest det er artigt med eit slag tekken av og til. Eg har ikkje prøvd kameo sjølv, men sånn som eg har forstått så er det mange "vanlige" jenter som liker dette spelet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå