Yetipants Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Et romskip kalt "Darkstar One" bygd på ukjent romvesenteknologi? Nei, jeg kan ikke si jeg tror det vil føre til noen problemer, egentlig. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Bra spill og bra omtale. Hørtes gøy ut at man kan styre historien selv... Endret 14. august 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Joda, spillet er moro, det, men det er mange som har hatt problemer med ytelsen, selv med toppmaskiner. Dette har sammenheng med kopibeskyttelsen som blir brukt. Flere detaljer finnes på Ascarons forum for DS1 under tech-support. http://213.198.65.214/forum_DS/forumdisplay.php?f=52 Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg kan nevne at jeg også hadde litt ytelsesproblemer med spillet, selv om maskinen min er godt over anbefalt-kravene; men jeg har ikke latt ytelsen spillet hadde på min maskin påvirke vurderingen av spillet. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Ser helt greit ut, men jeg kan ikke si at det fanger oppmerksomheten min på en måte som GTA IV og Halo 3 gjør... Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Da får jeg si at jeg synes det der var en særdeles pussig sammenligning. GTA IV, Halo 3 og Darkstar One har da tilnærmet ingenting annet til felles bortsett fra at de alle er videospill, eller er det noe jeg ikke fatter her ...? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Da får jeg si at jeg synes det der var en særdeles pussig sammenligning. GTA IV, Halo 3 og Darkstar One har da tilnærmet ingenting annet til felles bortsett fra at de alle er videospill, eller er det noe jeg ikke fatter her ...? 6674043[/snapback] Ikke noe med sjanger, men spenningen angående dette spillet går ikke opp i nærheten av det Halo og GTA gjør. Spillet ser veldig bra ut, men det er ikke min kopp te. Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Aha, slik å forstå. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvor stiller dette spillet i forhold til Freelancer? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Hvor stiller dette spillet i forhold til Freelancer? 6675134[/snapback] Her var det en som tengte akkuratt samme som meg. Det hørtes likt freelancer, men noe enklere Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Darkstar One kan på mange måter betraktes som en 'spirituell oppfølger' til Freelancer. Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Ja, det vil jeg si. Blant annet brukergrensesnittet er som snytt ut av Freelancer. Ville ikke sammenligne de to spillene i omtalen, siden det er snakk om to forskjellige spill laget av to forskjellige utviklere. Verdt å nevne er at den fremragende flerspillermodusen Freelancer hadde, dessverre ikke er videreført i Darkstar One. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Siden du ikke sammenlignet Darkstar One og Freelancer i omtalen, kan du gjøre det her? Jeg har kost meg utallige timer med Freelancer, og om jeg kan finne igjen gleden ved dette spillet, hadde det vært artig. Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Det holder altså ikke at flere skriver at det føles som en spirituell oppfølger til Freelancer? For å si det slik: Hvis du likte Freelancer, skal det godt gjøres ikke å like Darkstar One. Da er det et svært trygt kjøp, vil jeg si. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) kan være pedant dersom jeg vil, og din artikkel ber nesten på sine knær etter en kommentar: Du "beskytter" deg ganske bra og effektivt i artikkelen ved å desarmere pedanter før de kan skyte... påpeker at det er herlig urealistisk med lyd i rommet etc, men å kommentere en oppsiktsvekkende effektiv luftbrems med en "anti-pedant" kommentar, DET har du glemt!! muhahaha! Videre kommenterer du i fine ordelag at man kan flytte skipe sideveis... vel, velkommen til vakuum! Nå føler jeg ikke at jeg er i mitt ess her jeg forsøker å humoristisk pirke på artikkelen, så la meg pressisere at jeg alldrig har latt meg negativt påvirke av "lyd i rommet" og "det der er ikke fysisk mulig/burde være mulig", verken i film eller spill. -Elsket Wing Commander serien gjorde jeg også! ... Syntes bare det var utrolig festlig å høre om en "luftbrems" i rommet... mener du at det er "cold-flow gas thrusters" som brukes til å bremse? -høres merkelig ut.. for det kan da vitterligen ikke være "flaps" på vingene du mener?? eller?? All spøk tilside, nå er jeg dødelig nyskjerrig på hva du egentlig mente? Endret 15. august 2006 av Dargar Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Videre kommenterer du i fine ordelag at man kan flytte skipe sideveis... vel, velkommen til vakuum! Velkommen til vektløshet. Selveid er veleid. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 kan være pedant dersom jeg vil, og din artikkel ber nesten på sine knær etter en kommentar: Du "beskytter" deg ganske bra og effektivt i artikkelen ved å desarmere pedanter før de kan skyte... påpeker at det er herlig urealistisk med lyd i rommet etc, men å kommentere en oppsiktsvekkende effektiv luftbrems med en "anti-pedant" kommentar, DET har du glemt!! muhahaha! Videre kommenterer du i fine ordelag at man kan flytte skipe sideveis... vel, velkommen til vakuum! Nå føler jeg ikke at jeg er i mitt ess her jeg forsøker å humoristisk pirke på artikkelen, så la meg pressisere at jeg alldrig har latt meg negativt påvirke av "lyd i rommet" og "det der er ikke fysisk mulig/burde være mulig", verken i film eller spill. -Elsket Wing Commander serien gjorde jeg også! ... Syntes bare det var utrolig festlig å høre om en "luftbrems" i rommet... mener du at det er "cold-flow gas thrusters" som brukes til å bremse? -høres merkelig ut.. for det kan da vitterligen ikke være "flaps" på vingene du mener?? eller?? All spøk tilside, nå er jeg dødelig nyskjerrig på hva du egentlig mente? 6679801[/snapback] flott dargar. flott. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 mmm, nei? Det er ikke mangelen av høy gravitasjon som gjør at man så let kan flyte sidelengs, men mangelen på "luft".. eller? Man har jo fremdeles rørelses-moment (hadde min fysikk i sverige, er ikke sikker på norsk navn...kanskje det at jeg hadde den i sverige er forklaringen på min usikkerhet også! hummmm... så det er mangelen på partikkler (friksjon) som gjør at man vil beholde tilnærmet samme hastighetsvektor, og som også muligjør å legge til "side-drift" med et lite "puff" fra en side-motor. Man vil da få en ny hastighetsvektor som en sum av den gammle (fram) og den nye impuls-vektoren (fra siden).? ` Noen som har spilt spillet? -er fysikken "virkelig" (Newtonian) slik som i I-WAR eller? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gravitasjon fører jo til friksjon mellom sålene dine og bakken, det er derfor du ikke flyter lett sidelengs i hverdagen din. Friksjon fra luften har svært lite å si ved lave hastigheter. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen som har spilt spillet? -er fysikken "virkelig" (Newtonian) slik som i I-WAR eller? 6679915[/snapback] Last ned demoen og prøv vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg