miXer Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Heisann. Jeg skal legge et ikon i Skrivebord mappa i alle profilene vi har på serveren, og siden det er en del profil så tenkte jeg å prøve å lage et batch script som gjør det for meg. Noen som vet om en kommando som kan trekke ut den linja og det antallet med bokstaver fra den linja som jeg beskriver? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tror nok du må over på noe kraftigere en batch filer. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Har du noen forslag til programmeringsspråk? Og/eller et lite eksempel? Lenke til kommentar
Svish Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 er det ikke en sånn All Users mappe eller no sånt da? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) er det ikke en sånn All Users mappe eller no sånt da? 6705324[/snapback] Point. Å legge ikonet i All Users\Desktop vil resultere i at alle som logger på den maskina får dette ikonet på skrivebordet. En annen bonus er at kun de med lokale admin rettigheter kan slette ikonet. (Altså ikke de vanlige brukerne) Endret 23. august 2006 av Shicca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå