Ernie Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Eneste grunnen til at jeg ser at menn kan bli tent av å eventuelt bli pult, slikka eller pellt oppi rumpa, er at det er et veldig privat område som ingen (spesielt ikke damer) vanligvis vil rote borti. Derfor føles det sikkert litt rart. 7046483[/snapback] Vær så snill å ikke post slike gøyale ting. Jeg setter brusen i halsen her. Væææææær så snill? Seriøst, hvis du ikke har prøvd det, ikke kom og si at du tror det er slik og slik. At det å stimulere prostata er godt er ikke noe noen finner på, det er et bevist faktum og det du sier kan sammenlignes med å tro at jorda er flat. Det tar likevel ikke vekk påstånden min om at det gjør deg til kvinnen i senga. 7046483[/snapback] Vel, det er jo litt av poenget med det her. Det er uvanlig, man bryter fullstendig normene og driter i hva samfunnet sier og definerer. Kort og greit, man gjør det man selv vil og synes er godt. Om du synes det gjør noen til kvinnen i senga bare fordi noen liker å bli stimulert akkurat der så "go ahead", men da har du jaggu skjønt skrekkelig lite. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hør, hør. Noen har forstått det. Sex handler ikke om to eller flere mennesker som har det godt sammen, det handler om å gjøre det som ArmenMinAU mener er normalt. 7046535[/snapback] Er ikke alltid begge som har det så godt. Hva gjør deg til kvinnen i senga? Er det forresten noe galt i å "bytte litt roller"? Benekter du at analregionen har haugevis av nerver/erogene soner + prostata? Mannen er etter min mening den som bør styre i senga. Hvis mannen er sjenert, nervøs eller usikker så ser kvinnen rart på ham og betrakter han som dårlig i senga. Han utfører kunstene og er likeså happy med hvordan dama gjør tinga, men det som avgjør om dama er god eller dårlig i senga er hvor mye hun tør å gjøre/bli gjort mot. Jeg sier ikke at vi skal holde oss til misjonærstillingen eller noe. Men å bli pult i rumpa evt. slikket, pellt - gjør at dama puler mannen. Hvis jeg forestiller meg en jente som gjør dette mot en av kameratene mine (spy), så er det fullstendig rart og unaturlig (nei, det er ikke jeg som avgjør hva som er naturlig/normalt, men les). Etterhvert tar han gjerne en kukk oppi rumpa og ellers større ting. Jeg ville betraktet han som tvilsomt bifil. Vær så snill å ikke post slike gøyale ting. Jeg setter brusen i halsen her. Væææææær så snill? Seriøst, hvis du ikke har prøvd det, ikke kom og si at du tror det er slik og slik. At det å stimulere prostata er godt er ikke noe noen finner på, det er et bevist faktum og det du sier kan sammenlignes med å tro at jorda er flat. Vel, det er jo litt av poenget med det her. Det er uvanlig, man bryter fullstendig normene og driter i hva samfunnet sier og definerer. Kort og greit, man gjør det man selv vil og synes er godt. Om du synes det gjør noen til kvinnen i senga bare fordi noen liker å bli stimulert akkurat der så "go ahead", men da har du jaggu skjønt skrekkelig lite. You are a fish Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det er fint å se at fordommene og gammeldagse holdninger fortsatt står sterkt. At noen skal definere hva som er normal sexuell adferd og hva som ikke er det ut fra sitt eget ståsted og mene at alle skal følge det er helt bak mål. Ja og at noen velger og være litt bifil, so what. Det er deres liv og hva de velger og gjøre ut av det på soverommet eller i "lekestua" er helt uinteresant så lenge alle de involverte partene er enige i det. Hvorfor er det forresten mannen som alltid skal styre i senga? Kanskje han har lyst til og bli dominert noen ganger eller kanskje mannen til og med ønske og bli rævpult. Tenk på det mens du sitter der som kongen på haugen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mannen er etter min mening den som bør styre i senga. Hvis mannen er sjenert, nervøs eller usikker så ser kvinnen rart på ham og betrakter han som dårlig i senga. Han utfører kunstene og er likeså happy med hvordan dama gjør tinga, men det som avgjør om dama er god eller dårlig i senga er hvor mye hun tør å gjøre/bli gjort mot. Jeg sier ikke at vi skal holde oss til misjonærstillingen eller noe. Men å bli pult i rumpa evt. slikket, pellt - gjør at dama puler mannen. Hvis jeg forestiller meg en jente som gjør dette mot en av kameratene mine (spy), så er det fullstendig rart og unaturlig (nei, det er ikke jeg som avgjør hva som er naturlig/normalt, men les). Etterhvert tar han gjerne en kukk oppi rumpa og ellers større ting. Jeg ville betraktet han som tvilsomt bifil. 7049897[/snapback] WHÆÆÆ, DET ER JO ISÅFALL HELT KRISE Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Mannen er etter min mening den som bør styre i senga. Hvis mannen er sjenert, nervøs eller usikker så ser kvinnen rart på ham og betrakter han som dårlig i senga. Han utfører kunstene og er likeså happy med hvordan dama gjør tinga, men det som avgjør om dama er god eller dårlig i senga er hvor mye hun tør å gjøre/bli gjort mot.7049897[/snapback] Kona skal stelle hjemme og mannen skal tjene penger og forsørge familien. Eller? Greit om du mener det for min del, men pr dags samfunnsnormer er du mansjovinist(?). Jeg sier ikke at vi skal holde oss til misjonærstillingen eller noe. Men å bli pult i rumpa evt. slikket, pellt - gjør at dama puler mannen. Hvis jeg forestiller meg en jente som gjør dette mot en av kameratene mine (spy), så er det fullstendig rart og unaturlig (nei, det er ikke jeg som avgjør hva som er naturlig/normalt, men les). Etterhvert tar han gjerne en kukk oppi rumpa og ellers større ting. Jeg ville betraktet han som tvilsomt bifil. 7049897[/snapback] Som andre sier, ensformigt og med skylapper dekket over øynene. Om man ikke har fått det med seg enda så handler det ikke om hva DU synes, eller hva nabo Jensen mener, eller fru Fransen nede i gata mener. Det handler om hva en personlig synes er godt, liker å gjøre og hva som tilfredstiller en. Og ikke minst hva som tenner en. Vi er i dag såpass seksuellt(og på andre måter) frigjort at det skremmer meg hva enkelte kan mene og dømme om andre folk. *frysninger* Om en kamerat av meg liker gutter... so what? Om en annen kamerat liker å gå i rosa string med kanindotter, eller å ha en fing og to opp i rompa bryr eg meg også lite om. Ingenting av dette gjør noen av disse hverken mindre kamerat, mindre mann eller mindre menneske. Men nå ser eg på meg selv som både tollerang, åpen og aksepterer det meste.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Vi må jo skjønne ham! Hallo! At folk skal være seksuelt frigjorte og jenter ha kontroll i sengen? Det neste vi vet er at kvinner får røyke på gatene og vi må dele bussete med mørkhudede! Oo Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hør, hør. Noen har forstått det. Sex handler ikke om to eller flere mennesker som har det godt sammen, det handler om å gjøre det som ArmenMinAU mener er normalt. 7046535[/snapback] Er ikke alltid begge som har det så godt. Det vil i så fall være dårlig sex. Tror forøvrig du misforstår fulstendig eller prøver å ro deg bort her. Psilo kommer her med en påstand om at sex burde handle om at 2 har det godt sammen og ikke bare prøve å holde seg innenfor "det normal" Mannen er etter min mening den som bør styre i senga. Hvorfor det? Hvorfor kan ikke den som vil styre styre? Hvis mannen er sjenert, nervøs eller usikker så ser kvinnen rart på ham og betrakter han som dårlig i senga. Først: Å være sjenert, nervøs eller usikker er IKKE synonymt med å la den andre(kvinnen) ta styringen. Faktisk vil jeg påstå at noe sånt _virkelig_ krever selvtillit fordi man gir styringen til en annen person og dermed gjør seg selv veldig sårbar. I tillegg så har man jo kjønnsrollene(som du tydeligvis blindt som en sau følger) som presser på en skal stå i mot i tillegg. For det andre: det som betrakter en kvinne om en er god eller ikke er om en er god eller ikke. Ikke noe mer. Nevnte ting kan påvirke, men folk kan klare seg godt selv om de er litt nervøse. Han utfører kunstene og er likeså happy med hvordan dama gjør tinga, men det som avgjør om dama er god eller dårlig i senga er hvor mye hun tør å gjøre/bli gjort mot. Herregud, her snakker vi utdaterte kjønnsroller anno tidlig 1900-tall... Hvorfor skal kvinnen stritte i mot, fordi det ligger i henne, fordi hun skal være "ren" og moralsk? Alt du kommer med her er fulstendig bullshit. Jeg sier ikke at vi skal holde oss til misjonærstillingen eller noe. Bare holde oss til det du definerer som normalt? Men å bli pult i rumpa evt. slikket, pellt - gjør at dama puler mannen. Hvis jeg forestiller meg en jente som gjør dette mot en av kameratene mine (spy), så er det fullstendig rart og unaturlig Hva er naturlig? Hvis man skal kjøre en direkte ordboks definisjon så er kondom unaturlig. Skal du slutte å bruke det av den grunn? Det finnes folk som tenner på alt mulig rart og så lenge det ikke virkelig skader noen så ser er det ingenting galt med det. (nei, det er ikke jeg som avgjør hva som er naturlig/normalt, men les). Vel, du gjør et iherdig forsøk. Etterhvert tar han gjerne en kukk oppi rumpa og ellers større ting. Eh ja? Hvorfor skulle han det? (Les det jeg skriver om legning senere i posten.) Jeg ville betraktet han som tvilsomt bifil. Jeg betrakter deg som tvilsomt dum. (på grunnlag av ditt skrudde syn seksualitet.) Fra spøk til revolver: Legning har med hva man blir TILTRUKKET til. Så om en DAME (let's say fks.) fingrer en MANN så er dette hetrofil sex. De er motsatte kjønn. Hetrofil betyr tiltrukket av motsatt kjønn. Greier du å forstå dette? You are a fish Så flink du er til å argumentere for deg! EDIT: Og hva i all verden er galt i at man bytter litt på kjønnsrollene? Endret 11. oktober 2006 av TLZ Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kona skal stelle hjemme og mannen skal tjene penger og forsørge familien. Eller? Greit om du mener det for min del, men pr dags samfunnsnormer er du mansjovinist(?). Hvor i all verden har du fått dette fra? Her snakker vi om analsex hos menn og ikke hvem som skal skrelle poteter og jah. Ja, jeg følger normale normer som de fleste følger og har meninger om hvilke ulike roller ulike personer har. Men mannssjåvinist er jeg ikke. Om jeg ser noe som er galt så legger jeg en grunn til det. Som andre sier, ensformigt og med skylapper dekket over øynene. Om man ikke har fått det med seg enda så handler det ikke om hva DU synes, eller hva nabo Jensen mener, eller fru Fransen nede i gata mener. Det handler om hva en personlig synes er godt, liker å gjøre og hva som tilfredstiller en. Og ikke minst hva som tenner en. Vi er i dag såpass seksuellt(og på andre måter) frigjort at det skremmer meg hva enkelte kan mene og dømme om andre folk. *frysninger* Er det det siste argumentet ditt? At det er ikke jeg som bestemmer? :!: Nei, det er ikke jeg som bestemmer, noe som jeg også skrev tidligere. Du kan pule eller bli pult i rompa av hvem som helst, men jeg har lov å ha en mening om det og mene at det er galt, med mindre du er homofil/bifil. Om en kamerat av meg liker gutter... so what? Om en annen kamerat liker å gå i rosa string med kanindotter, eller å ha en fing og to opp i rompa bryr eg meg også lite om. Ingenting av dette gjør noen av disse hverken mindre kamerat, mindre mann eller mindre menneske. Men nå ser eg på meg selv som både tollerang, åpen og aksepterer det meste.. Rosa string - dette tar vekk manndommen din direkte. String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint. Hater hvordan alt skal handle om sex hele tida. Hvorfor i all verden skal det det? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Hva er galt med at gutter er feminine? (Må forøvrig nevne en ting: Selv om feminitet og maskulintet i hvertfall tradisjonelt sett er sett på som motsetninger er de ikke nødvendigvis det. Noen ting går ikke sammen med mange feminine og maskuline egenskaper er oppfyllende. Fks. kan man være god med følelser og god med logikk på en gang. Eller ha langt hår og samtidig har skjegg. (Dessuten så er det kulturbasert, i metall-subkulturen så er fks. langt hår regnet som maskulint av mange..) EDIT: Oppfordrer alle til å lese denne: http://home.no.net/ernie85/every1a.jpg Endret 11. oktober 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 "Few people are capable of expressing with equanimity opinions which differ from the prejudices of their social environment. Most people are even incapable of forming such opinions." Albert Einstein (1879 - 1955) Folk er forskjellige, end of story. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Rosa string - dette tar vekk manndommen din direkte. String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint. Allikevel regnes gutter i rosa skjorter/t-skjorter o.l som helt vanlig. Bortsett fra enkelte folk som mener de ser homo ut. Hvordan kan man SE UT som om man har en legning? Gutter har lov til å bruke string de og, hvorfor i helvete skal det torturredskapet (som enkelte vil kalle det) være forbeholdt jenter. Det finns jenter der ute som tenner på å se gutten sin i string. (OMG! De er bifile/lesber!!) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hater hvordan alt skal handle om sex hele tida. Hvorfor i all verden skal det det? 1. Dette handler egentlig ikke så mye om sex akkurat nå men mer om toleranse. 2. Vi mennesker er seksuelle vesener, så enkelt som det. 3. Du poster her selv og bidrar til det selv. Xtra: Bra sitat, tror vi har et slikt tilfelle her. =/ Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hater hvordan alt skal handle om sex hele tida. Hvorfor i all verden skal det det? 1. Dette handler egentlig ikke så mye om sex akkurat nå men mer om toleranse. 2. Vi mennesker er seksuelle vesener, så enkelt som det. 3. Du poster her selv og bidrar til det selv. 7050468[/snapback] hehe. som sagt så handler tråden om et sexuelt tema. liker du det ikke så trenger du ikke å delta Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Skal vedde på at flesteparten av dem som er mest skeptisk kommer til å prøve å stappe noe i analen før uka er omme! Ingen kan si at di ikke er litt nyskjærrig på hvordan det føles;) Man er ikke homo fordi om man forsker litt med seg selv. Endret 11. oktober 2006 av Navitas87 Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint. 7050389[/snapback] Ja dere, her er det HELT klart paraleller! Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skal vedde på at flesteparten av dem som er mest skeptisk kommer til å prøve å stappe noe i analen før uka er omme! Ingen kan si at di ikke er litt nyskjærrig Man er ikke homo fordi om man forsker litt... 7050678[/snapback] forska litt med eksen. men ikke så mye siden hun var veldig imot det. var ikke så veldig hypp på det selv, men jeg er med på alt... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint. 7050389[/snapback] Ja dere, her er det HELT klart paraleller! 7050689[/snapback] Jeg er i rosa i min nyvaskete anus. Jeg kan poste bilde hvis du ikke tror meg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Bildebevis: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Takk, ikke sånne bilder her.. Endret 11. oktober 2006 av psilocybe Lenke til kommentar
Fakeern Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har prøvd det. Fant frem noe litt langdt og rundt. tredde kondom over, å smurte det inn med glidemiddel.... Det var ikke noe spess digg... Fikk ikke noe orgasme, enten gadd jeg ikke å jøre d lenge nokk. Ellers så kjenner man det nesten ikke... Er 100% streit. Har prøvd det 2ganger, samme fiasko begge ganger.... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan ikke bare stappe en pinne opp å forvente orgasme. Prøv heller med en finger. Du skal kjenne hvor det er. Det er på "innsiden", altså slik at fingeren peker ut mot magen. Får selv ikke orgasme av bare å stimulere, men det er godt å kombinere med ronking. Har bare gjort det et par ganger selv. Er jeg skikkelig homo nå vil mange si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg