Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe :!:  Neida, men dama sa ho skulle gjøre det på meg  :p Ikke det at jeg tror ho kommer til å gjøre det men skjer det skal jeg med glede poste om hvordan det var  :D

6708650[/snapback]

Heh, da får du hinte til henne etter hvert, da. For det ser ikke ut som du har mye imot det, nei.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Mange homofobe gutter og menn her ser jeg. Det er ikke farlig å prøve slike ting ut, men for all del, dere bestemmer jo helt selv. Tror man rett og slett må innrømme en og annen ting over for seg selv før man faktisk klarer å takle det her. Selv veit jeg godt hvor jeg har meg selv og har null problemer med å prøve det her ut. Det er faktisk ikke farlig folkens ;) Et problem vi gutter og menn har er at vi rett og slett ikke tør snakke så veldig dypt og inngående om sex. Det er liksom ting A skal inn i ting B, og thats it. Sex er mye mer enn det.

Man er da ikke homofob om man ikke vil ha en finger i ræven! Jeg har opplevd at en kjerring stakk fingeren sin opp i ræven på meg, og jeg kan si så mye sm at hun røk rett ut av sengen.

Lenke til kommentar
Man er da ikke homofob om man ikke vil ha en finger i ræven! Jeg har opplevd at en kjerring stakk fingeren sin opp i ræven på meg, og jeg kan si så mye sm at hun røk rett ut av sengen.

7025698[/snapback]

Ja, håper du banket henne skikkelig etterpå! Makan!
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva som tenner dere ved analsex. Det er som om noen skulle pelle deg i øret og du ble tent av det. Det siste er visst at øret også skal være et slags "G-punkt". Please.

Virker på meg som om feminine menn finner opp disse "G-punktene" bare sånn at de også skal kunne få være dama i senga og å få et hull å bli pult i, de også.

Anale gleder gir dama anledning til å være mannen i senga. It's just wrong.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Det finns nok folk som tenner på å bli pellet i øret også...

Det finnes ikke grenser på hva folk kan tenne på. Noen tenner på trær, noen tenner på bildekk, og noen tenner på å gni stekepanner mot kroppen sin.. Sexualiteten er en rar ting som ikke har grenser..

En finger eller fem i analen, er ingenting for meg, men jeg ser ikke noe galt i at noen nyter det, og jeg syns de skal få lov til det, uten å bli hengt ut..

Jeg er sikker på at du tenner på noe, ArmenMinAU, som 50% av verdens befolkning ikke tenner på...

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som tenner dere ved analsex. Det er som om noen skulle pelle deg i øret og du ble tent av det. Det siste er visst at øret også skal være et slags "G-punkt". Please.

Virker på meg som om feminine menn finner opp disse "G-punktene" bare sånn at de også skal kunne få være dama i senga og å få et hull å bli pult i, de også.

Anale gleder gir dama anledning til å være mannen i senga. It's just wrong.

7046144[/snapback]

Galt? Please, det der er trangsynt. Det er helt greit at du ikke vil prøve selv, men det er passe drøyt å påstå at det ikke eksisterer når utallige menn kan bekrefte at det gjør.
Lenke til kommentar

Eneste grunnen til at jeg ser at menn kan bli tent av å eventuelt bli pult, slikka eller pellt oppi rumpa, er at det er et veldig privat område som ingen (spesielt ikke damer) vanligvis vil rote borti. Derfor føles det sikkert litt rart.

Det tar likevel ikke vekk påstånden min om at det gjør deg til kvinnen i senga. Heller ikke hvor mange som kan kunne mene det.

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at jeg ser at menn kan bli tent av å eventuelt bli pult, slikka eller pellt oppi rumpa, er at det er et veldig privat område som ingen (spesielt ikke damer) vanligvis vil rote borti. Derfor føles det sikkert litt rart.

Det tar likevel ikke vekk påstånden min om at det gjør deg til kvinnen i senga. Heller ikke hvor mange som kan kunne mene det.

7046483[/snapback]

Hva gjør deg til kvinnen i senga? Er det forresten noe galt i å "bytte litt roller"?

Benekter du at analregionen har haugevis av nerver/erogene soner + prostata?

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

7046483[/snapback]

Av alle idiotiske meninger rundt analsex tar dette kaka.

Merkelig nok, verden fungerer ikke alltid akkurat som "du ser", spesielt ikke når du har store skylapper rundt øynene. Hvorfor prøver du i det hele tatt å uttale deg om noe du overhodet IKKE vet NOEN TING om?

"Derfor føles det sikker litt rart"

That just made my day.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...