Dr. Mobius Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hmmm, jeg merker jeg blir mer og mer åpen for det 6707135[/snapback] Det utsagnet tolket jeg som om du sitter og varmer opp enden akkurat nå. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hehe :!: Neida, men dama sa ho skulle gjøre det på meg Ikke det at jeg tror ho kommer til å gjøre det men skjer det skal jeg med glede poste om hvordan det var Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hehe :!: Neida, men dama sa ho skulle gjøre det på meg Ikke det at jeg tror ho kommer til å gjøre det men skjer det skal jeg med glede poste om hvordan det var 6708650[/snapback] Heh, da får du hinte til henne etter hvert, da. For det ser ikke ut som du har mye imot det, nei. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Skulle det være for mye å forlange en brukerguide? Hvor pokker ligger den prostata et eller annet greien? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mange homofobe gutter og menn her ser jeg. Det er ikke farlig å prøve slike ting ut, men for all del, dere bestemmer jo helt selv. Tror man rett og slett må innrømme en og annen ting over for seg selv før man faktisk klarer å takle det her. Selv veit jeg godt hvor jeg har meg selv og har null problemer med å prøve det her ut. Det er faktisk ikke farlig folkens Et problem vi gutter og menn har er at vi rett og slett ikke tør snakke så veldig dypt og inngående om sex. Det er liksom ting A skal inn i ting B, og thats it. Sex er mye mer enn det. Man er da ikke homofob om man ikke vil ha en finger i ræven! Jeg har opplevd at en kjerring stakk fingeren sin opp i ræven på meg, og jeg kan si så mye sm at hun røk rett ut av sengen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Man er da ikke homofob om man ikke vil ha en finger i ræven! Jeg har opplevd at en kjerring stakk fingeren sin opp i ræven på meg, og jeg kan si så mye sm at hun røk rett ut av sengen. 7025698[/snapback] Ja, håper du banket henne skikkelig etterpå! Makan! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vel.. Jeg synes ikke noe om at noen gjør slike ting uten å spørre om det er OK først da. Det er på en måte å tråkke over en grense. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 analegleder for menn er bare for skeivinger Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Dei fleste av dei punkta traff godt! Slikt gjør meg kåt! Men så kom punkt nr. 15! :/ Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 analegleder for menn er bare for skeivinger 7044730[/snapback] Og det å være trangsynt er så tøft... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skjønner ikke hva som tenner dere ved analsex. Det er som om noen skulle pelle deg i øret og du ble tent av det. Det siste er visst at øret også skal være et slags "G-punkt". Please. Virker på meg som om feminine menn finner opp disse "G-punktene" bare sånn at de også skal kunne få være dama i senga og å få et hull å bli pult i, de også. Anale gleder gir dama anledning til å være mannen i senga. It's just wrong. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det finns nok folk som tenner på å bli pellet i øret også... Det finnes ikke grenser på hva folk kan tenne på. Noen tenner på trær, noen tenner på bildekk, og noen tenner på å gni stekepanner mot kroppen sin.. Sexualiteten er en rar ting som ikke har grenser.. En finger eller fem i analen, er ingenting for meg, men jeg ser ikke noe galt i at noen nyter det, og jeg syns de skal få lov til det, uten å bli hengt ut.. Jeg er sikker på at du tenner på noe, ArmenMinAU, som 50% av verdens befolkning ikke tenner på... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Skjønner ikke hva som tenner dere ved analsex. Det er som om noen skulle pelle deg i øret og du ble tent av det. Det siste er visst at øret også skal være et slags "G-punkt". Please. Virker på meg som om feminine menn finner opp disse "G-punktene" bare sånn at de også skal kunne få være dama i senga og å få et hull å bli pult i, de også. Anale gleder gir dama anledning til å være mannen i senga. It's just wrong. 7046144[/snapback] Galt? Please, det der er trangsynt. Det er helt greit at du ikke vil prøve selv, men det er passe drøyt å påstå at det ikke eksisterer når utallige menn kan bekrefte at det gjør. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Eneste grunnen til at jeg ser at menn kan bli tent av å eventuelt bli pult, slikka eller pellt oppi rumpa, er at det er et veldig privat område som ingen (spesielt ikke damer) vanligvis vil rote borti. Derfor føles det sikkert litt rart. Det tar likevel ikke vekk påstånden min om at det gjør deg til kvinnen i senga. Heller ikke hvor mange som kan kunne mene det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hør, hør. Noen har forstått det. Sex handler ikke om to eller flere mennesker som har det godt sammen, det handler om å gjøre det som ArmenMinAU mener er normalt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Eneste grunnen til at jeg ser at menn kan bli tent av å eventuelt bli pult, slikka eller pellt oppi rumpa, er at det er et veldig privat område som ingen (spesielt ikke damer) vanligvis vil rote borti. Derfor føles det sikkert litt rart. Det tar likevel ikke vekk påstånden min om at det gjør deg til kvinnen i senga. Heller ikke hvor mange som kan kunne mene det. 7046483[/snapback] Hva gjør deg til kvinnen i senga? Er det forresten noe galt i å "bytte litt roller"? Benekter du at analregionen har haugevis av nerver/erogene soner + prostata? Endret 11. oktober 2006 av darkness| Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Eneste grunnen til at jeg ser at menn kan bli tent av å eventuelt bli pult, slikka eller pellt oppi rumpa, er at det er et veldig privat område som ingen (spesielt ikke damer) vanligvis vil rote borti. Derfor føles det sikkert litt rart. 7046483[/snapback] Av alle idiotiske meninger rundt analsex tar dette kaka. Merkelig nok, verden fungerer ikke alltid akkurat som "du ser", spesielt ikke når du har store skylapper rundt øynene. Hvorfor prøver du i det hele tatt å uttale deg om noe du overhodet IKKE vet NOEN TING om? "Derfor føles det sikker litt rart" That just made my day. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Benekter du at analregionen har haugevis av nerver/erogene soner + prostata? 7046564[/snapback] Pøff, det er bare noe de metroseksuelle har funnet på for å legitimere snusk utenom misjonærstillingen. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Der uansett hekser alle sammen. La oss brenne dem på bålet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg