Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vil innrømme om de har stappa en finger oppi ræva før? Digg/udigg? Inspirert av denne tråden? :p Jeg for min del har ikke gjordt det. Veit ikke om jeg vil prøve  :ohmy:, er vel litt ekkelt :p.

6697325[/snapback]

Jeg står fram igjen og for min del var det digg. Dog i en kombinasjon av finger i stumpen og napping av løken.

Altså til dere som sier at dere aldri vil prøve fordi det er ekkelt: Dere går glipp av noe digg. :)

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
Noen som vil innrømme om de har stappa en finger oppi ræva før? Digg/udigg? Inspirert av denne tråden? :p Jeg for min del har ikke gjordt det. Veit ikke om jeg vil prøve  :ohmy:, er vel litt ekkelt :p.

6697325[/snapback]

Har prøvd ... for flere år siden. Digg hvis man gjøre det riktig :w00t:

Nstin: Du bryr deg vel ironisk nok midt bak om det her, men det oser virkelig homofobi av deg. Du er livredd for å bli homo, men tør ikke å innrømme det. Derfor benekter du at du har slike fordommer. Og nei, du trenger ikke svare for av en eller annen grunn tror jeg at jeg vil ha svært lite tiltro til svaret ;)

6697994[/snapback]

Du skal få tro hva du vil. Men jeg er faen meg ikke livredd for å bli homo. Men det endrer ikke mitt syn på at å stappe en finger oppi ræva er reservert for homofile.

Jeg er nok litt gammeldags på det området.

Lenke til kommentar

Hehe :) Vet faktisk ikke om jeg skal le eller grine ang. postingen her.

Bare husk å respektere alle sine meninger og ingen trolling, uansett hva man måtte mene om fingeren i rompa.. ;)

Dessuten er rene homodiskusjoner off-topic i denne tråden..

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar
Hvis dere synes det er litt ekkelt å få dritt på fingra, er det ikke værre enn å kjøpe noen engangshansker på apoteket til en billig penge.  :)

6699197[/snapback]

Ser for meg noen ordentlig flaue tenåringer som nå skal kjøpe engangshansker. Kaldsvetter og helt tomat i trynet :wee:

Er ikke så dumt tips da :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Det høres jo faen meg vondt ut! Ingen tenner på vondt ting! Ingen finger skal opp i anus på meg, for å si det sånn!

...Gjøre de...? Ikke si vi tenner på vonde ting? Vær så snill?

Lenke til kommentar
Det høres jo faen meg vondt ut! Ingen tenner på vondt ting! Ingen finger skal opp i anus på meg, for å si det sånn!

...Gjøre de...?  Ikke si vi tenner på vonde ting? Vær så snill?

6699281[/snapback]

Vondt? Altså, en finger opp analen er IKKE vondt. Er det det så gjør du noe galt. Har gjennomført endetarmsundersøkelser uten at det gjør noe vondt og det utstyret er tjukkere enn en finger ;) Kan tenke meg at området er veldig tørt, og i såfall kan det nok hjelpe med litt glidekrem ;)

Btw: Finnes de som tenner på smerte også, men det er litt for ekstremt for de fleste vil jeg tro. For å avskrekke det litt så har det litt med at senteret for glede/deilig ligger området og tildels overlapper området for smerte og motsatt.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Nja, jeg liker å bli slått med pisk..

6699442[/snapback]

Heller ikke å forakte at en kåt jente (eller to :whistle: ) klorer deg av kåthet nesten til blods

Menne, for å være helt ærlig, så blir jeg nå bare mer og mer nysgjerrig på denne "fingern'" :innocent:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...