Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA! Sorry at jeg bryter inn seint, men hva faen har metrofilt med saken å gjøre?!

Metrofili er kara fra Bærum som sminker seg og har kremer for ditt og datt osv. Har ikke noe å gjøre med om du liker å ha en finger i ræva eller ikke.

Men on topic. Ræva mi er enveiskjørt. Fint for dem som har toveis, siden da har de enda et sted å gjøre seg sprengkaut.

Endret av Peprepupp
Lenke til kommentar
HAHA! Sorry at jeg bryter inn seint, men hva faen har metrofilt med saken å gjøre?!

Metrofili er kara fra Bærum som sminker seg og har kremer for ditt og datt osv. Har ikke noe å gjøre med om du liker å ha en finger i ræva eller ikke.

Men ræva mi er enveiskjørt læll.

6696768[/snapback]

Haha, har du prøvd da, Paul?

Lenke til kommentar
Noen som vil innrømme om de har stappa en finger oppi ræva før? Digg/udigg? Inspirert av denne tråden? :p Jeg for min del har ikke gjordt det. Veit ikke om jeg vil prøve  :ohmy:, er vel litt ekkelt :p.

6697325[/snapback]

Ta deg en heisatur, du, men bare sørg for at du kommer til :tease: er ikke så lett har jeg finni ut når jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Noen som vil innrømme om de har stappa en finger oppi ræva før? Digg/udigg? Inspirert av denne tråden? :p Jeg for min del har ikke gjordt det. Veit ikke om jeg vil prøve  :ohmy:, er vel litt ekkelt :p.

6697325[/snapback]

Har prøvd ... for flere år siden. Digg hvis man gjøre det riktig :w00t:

Nstin: Du bryr deg vel ironisk nok midt bak om det her, men det oser virkelig homofobi av deg. Du er livredd for å bli homo, men tør ikke å innrømme det. Derfor benekter du at du har slike fordommer. Og nei, du trenger ikke svare for av en eller annen grunn tror jeg at jeg vil ha svært lite tiltro til svaret ;)

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Hmm.. Så du får en slags orgasme, bare 3-4 ganger sterkere av og ta fingeren inn og ut av rumpa?

6698347[/snapback]

Nei...det er punktberøring av prostataen, altså du må ha fingeren inni rumpa, og massere prostata.

6698351[/snapback]

`Hmm. trokke jeg gidder prøve detta assa :ermm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...