Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gang da jeg var liten så jeg to menn på et TV-program som hadde sex. Jeg syntes det var veldig rart, for jeg hadde aldri hørt om eller sett homofile menn før. I dusjen noen dager etter stakk jeg fingeren oppi rompa for å kjenne om det var noe digg, men det var bare vondt. Aldri om jeg lar noen gjøre noe sånt på meg. :p

Lenke til kommentar
Holder meg til å nappe løken

6672532[/snapback]

Hva med en kombinasjon. Har hørt det skal fungere ganske bra. Forsåvidt lurer jeg på hva menn som har analsex med sine kjærester (kvinner) mener om dette. Har de noe imot at sine kjærester fingrer dem i anus eller er de like frigjorte som sine kjærester?

6672618[/snapback]

Funker som bare f*** det :)

6674390[/snapback]

Stemmer, tilfører nappingen en ekstra dimensjon.

Lenke til kommentar

Jeg har kunstig fitte på rommet mitt.. Og alle som kjenner meg vet det ;)

Har tilogmed kjøpt til flere kamerater som ikke turte å kjøpe selv. Så det er ingen tvil om at markedet er der.

Og det er flere på arbeidsplassen som har bedt meg kjøpe ;)

Lenke til kommentar
finger i rompa er for gays

6693418[/snapback]

Slike utsagn er for usikre personer som står fast på at de er hetero, men som er redd for at de kan være noe annet.

Jeg har aldri blitt kåt av en gutt, og jeg har gjort mye sprøtt, og jeg har heller ikke noe imot en finger i rumpa. Hittil er det bare fra meg, men horisonten er langt borte, og mangt kan skje før man når den :yes:

Lenke til kommentar
En gang da jeg var liten så jeg to menn på et TV-program som hadde sex. Jeg syntes det var veldig rart, for jeg hadde aldri hørt om eller sett homofile menn før. I dusjen noen dager etter stakk jeg fingeren oppi rompa for å kjenne om det var noe digg, men det var bare vondt. Aldri om jeg lar noen gjøre noe sånt på meg. :p

6687598[/snapback]

hahahaha så bra

Lenke til kommentar

6693418[/snapback]

Slike utsagn er for usikre personer som står fast på at de er hetero, men som er redd for at de kan være noe annet.

Jeg har aldri blitt kåt av en gutt, og jeg har gjort mye sprøtt, og jeg har heller ikke noe imot en finger i rumpa. Hittil er det bare fra meg, men horisonten er langt borte, og mangt kan skje før man når den :yes:

6694097[/snapback]

Eller for folk som faktisk er så hetero som de høres ut som.. :roll:

Lenke til kommentar

6693418[/snapback]

6694097[/snapback]

Eller for folk som faktisk er så hetero som de høres ut som.. :roll:

6696413[/snapback]

Helt riktig ArmenMinAu.

Dessuten er jeg ikke redd for å bli homo, har ikke sånne fordommer.

Lenke til kommentar
Så hvor i helvete kommer utsagnet som innblander homofile fra da? Det er så tåpelig. Det å like nytelse, og alternativer er ikke det samme som at man er homo.

6696533[/snapback]

Ehm.. finger i rumpa.

Kan strekke meg til at det er metrofilt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...