Lolliken Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Synes det er ganske greit. Hun forrige jeg var med gjorde det by suprise, kan ikke si at jeg ikke likte det Ps! hun var litt småvill.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har også opplevd det ,men kan ikke si at akkurat det passet så bra inn i den situasjonen. Under andre situasjoner er det noe annet dog. PS: ble mitt forrige svar slettet? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tssshh... Det der har jo de fleste jenter liggende inne fra før jo. Jeg liker i vertfall å tro det Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 PS: ble mitt forrige svar slettet? 6674989[/snapback] Kan ikke se at noe er slettet fra denne tråden... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Tøft *spørre dama om ho vil stappe fingern i ræva mi* Herre, en ordentlig mann ville ikke latt det skjedd, ALDRI! Ting skal ikke opp i ræva, men ut av ræva. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tøft *spørre dama om ho vil stappe fingern i ræva mi* Herre, en ordentlig mann ville ikke latt det skjedd, ALDRI! Ting skal ikke opp i ræva, men ut av ræva. 6675157[/snapback] Noen som burde oppdatere seg litt her ja Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva med sånne kuler på en tråd da? Ville det funket bra i anus? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Er det ikke der det er meningen at de skal? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tøft *spørre dama om ho vil stappe fingern i ræva mi* Herre, en ordentlig mann ville ikke latt det skjedd, ALDRI! Ting skal ikke opp i ræva, men ut av ræva. 6675157[/snapback] Noen som burde oppdatere seg litt her ja 6677148[/snapback] Jaha?Så du liker å ha ting i ræva? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Tøft *spørre dama om ho vil stappe fingern i ræva mi* Herre, en ordentlig mann ville ikke latt det skjedd, ALDRI! Ting skal ikke opp i ræva, men ut av ræva. 6675157[/snapback] Synd at folk er så uvitende som dette, og ikke tør å utforske litt... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det er mange flere ting som tenner mye mer enn damer som knuller deg i rumpa. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Mange homofobe gutter og menn her ser jeg. Det er ikke farlig å prøve slike ting ut, men for all del, dere bestemmer jo helt selv. Tror man rett og slett må innrømme en og annen ting over for seg selv før man faktisk klarer å takle det her. Selv veit jeg godt hvor jeg har meg selv og har null problemer med å prøve det her ut. Det er faktisk ikke farlig folkens Et problem vi gutter og menn har er at vi rett og slett ikke tør snakke så veldig dypt og inngående om sex. Det er liksom ting A skal inn i ting B, og thats it. Sex er mye mer enn det. P-punktet, som er det er snakk om her, eksister helt klart. Noen liker ikke berøring der i det heltatt, andre elsker det (og du er overhode ingen homo om du liker det). Noen liker soft stimulanse mens andre vil ha det litt mer hardt. Det er bare å utforske selv i smug om du må, og husk, analen er noe av det mest renslige stedet vi har på kroppen så du må hoste opp en bedre begrunnelse om at det er skittent der. Forøvrig, ja fult mulig for menn å få anal orgasme eller orgasme som følge av ren stimulering av prostata. Man føles seg vel mer som dama i senga da. Ikke mannen. 6673199[/snapback] Hvorfor? Nå er det på tide at vi mannfolka kan kose oss litt også!! Hvorfor er ikke sex-leketøy like stuerent for menn som det er for kvinner? Hvorfor ler folk av menn som har ei kunstig fitte på soverommet, og ikke av dama som har en dildo? Ja til likestilling på soverommet og sex-leketøy for menn! 6673221[/snapback] Hadde vært noe med en aldri så liten seksuell frigjøring for menn. Sier litt når menn kan mer om kvinners kropp enn sin egen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Slettet noen irrelevante poster... Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 noen som har en favorittfinger? xD men fra spø til halvor dette virker ikke veldig sensuelt og erotisk spør du meg:P aldri vært noen fan av slikking av rompehøl etc heller da som man så alt for ofte i diverse blåfilmer men men kan ikke snakke ut av egen er faring har ikke prøvd Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har prøvd en finger ved onani...fant ikke no prostata, men lette litt for dypt tror jeg...uansett var det vanskelig å ha armen så det var behagelig. Litt funky, men absolutt ikke ille Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 er vell ikke så ille om kjæresten din slikker deg i rompehøl et da Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 er vell ikke så ille om kjæresten din slikker deg i rompehøl et da 6686941[/snapback] Oral-til-anal er nono syns jeg. Jeg vil hverken slikke kommende kjæreste i rumpa eller la henne slikke mitt håromkransede høl derimot en finger tror jeg ikke er å forakte. Ville heller aldri akseptert å gå over til oralsex fra analsex uten å i det minste fjerne dongen. Om jeg var uten, skulle ikke den inn i munnen før junior var godt vaska. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 har ikke noe imot å slikke min kjærste i rompa. Dog er jeg mot finger i min egen Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 har ikke noe imot å slikke min kjærste i rompa. Dog er jeg mot finger i min egen 6686999[/snapback] Vi er alle forskjellige, kjære Dahle. Men har du prøvd, eller er det en prinsippsak? Om det er uprøvd er det bare å kjøre en finger opp. Ikke verre enn det. Om du ikke liker, så er det jo bare å ta den ut igjen Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Dette er nok en prinsippsak. Er dog litt usikker. Skal ta en prat med henne om dette snart. Kanskje hun skal få lov å prøve seg med tungen Uansett skjer ikke det her: http://www.mikkelsenfilm.dk/short1.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg