Manfred Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg driter i hvilken likhet folk ser.. Men jeg vil nesten si det da er mer homofilt å tafse på sin egen tiss enn å putte en finger i rompa hehe. Poenget mitt var vel at det blir idiotisk å kalle handlinger med kun seg selv for homofile... hehe... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skjønte hva du mente, men det er visst veldig mange andre som mener at din egen finger i rumpa er mer homofilt enn å ta på sin egen tiss. Er det mindre homofilt å ta på en annen manns tiss enn å stikke en finger i sin egen rumpe? Lenke til kommentar
Gjest Hemlig Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg og damen prøvde dette. 69 og jeg med en finger i rumpa og en i fitta. Mens jeg slikka. Hun med kukken i munnen og en finger oppi rumpa mi. Utrolig digg. Har aldri vært med på noe så deilig noe, virket som om dama også likte det. Anbefales å prøve. PS. Før virket dette bare ekkelt for meg. Men det er faktisk utrolig digg! Lenke til kommentar
Gjest ololololol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vil man som gutt få noe nytelse av en typisk "jente-dildo"? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vil man som gutt få noe nytelse av en typisk "jente-dildo"? Ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Spørs på hva man mener med "jentedildo" da. Er det laget for vaginaen så kan det noen ganger være litt stort for en "jomfrurumpe". Men analdildoer laget for bruk på jenter funker på gutter også. Selv om man også får spesielle analdildoer for menn som er ment å nå prostata bedre. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg ville egentlig ikke anbefalt å begynne med en dildo i en "jomfrurumpe". Jeg ville begynt med fingre, over til analkuler og små buttplugger Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Det er jo helt himmelsk når du har en strapon i ræva, og når jenta beføler deg fra ballene og opp langs skaftet med neglene for så å ta et skikkelig tak og runker deg til du kommer.. Anonymous poster hash: a172a...8f5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Det er jo helt himmelsk når du har en strapon i ræva, og når jenta beføler deg fra ballene og opp langs skaftet med neglene for så å ta et skikkelig tak og runker deg til du kommer.. Anonymous poster hash: a172a...8f5 Hvordan oppleves orgasmen da? Anonymous poster hash: bf8b9...0c2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Det er jo helt himmelsk når du har en strapon i ræva, og når jenta beføler deg fra ballene og opp langs skaftet med neglene for så å ta et skikkelig tak og runker deg til du kommer.. Anonymous poster hash: a172a...8f5 Hvordan oppleves orgasmen da? Anonymous poster hash: bf8b9...0c2 Sterk. Føler iallefall at penis pumper mye lengre (og hardere) etter ejakulasjon. Anonymous poster hash: a172a...8f5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg