Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutt å være så tradisjonell. Det er ikke lov lengre. Du MÅ ta noe opp i analen.

8796648[/snapback]

Slutt å poste konstruktive innlegg. De trekker opp forumets kvalitet.

Selv du må skjønne at visse tråder ikke har behov for at motparten skal komme inn og erklære sitt hat for fenomenet. Du har sikkert interesser du også, hasj eller hip-hop eller å være arbeidsledig; vi stormer ikke dine tråder med "Jeg skal aldri bli hasjvrak" eller "Jobb er best, bidrag til samfunnet yay!". Vennligst hold deg like god.

Lenke til kommentar
Okstad, du virker litt tvilsom

8682966[/snapback]

Det er da ikke noe galt i at gutter liker å få en visstnok kraftigere orgasme, jeg selv vet ingenting om emnet, og klager ikke, ei heller utfører noe bak der, men selvom det så er man da ikke heller tvilsom.

Selvom jeg gjerne kunne sagt det selv :p

Lenke til kommentar
Slutt å være så tradisjonell. Det er ikke lov lengre. Du MÅ ta noe opp i analen.

8796648[/snapback]

Slutt å poste konstruktive innlegg. De trekker opp forumets kvalitet.

Selv du må skjønne at visse tråder ikke har behov for at motparten skal komme inn og erklære sitt hat for fenomenet. Du har sikkert interesser du også, hasj eller hip-hop eller å være arbeidsledig; vi stormer ikke dine tråder med "Jeg skal aldri bli hasjvrak" eller "Jobb er best, bidrag til samfunnet yay!". Vennligst hold deg like god.

8797159[/snapback]

Men er dette virkelig noe vi menn tenner på?

Har noen erfaringer her?

Tråden er til for å diskutere rundt tema, ikke bare for å diskutere deres "Ja-til-analsex"-holdninger, men også for å diskutere andres holdninger.

Lenke til kommentar
Men er dette virkelig noe vi menn tenner på?

Har noen erfaringer her?

Tråden er til for å diskutere rundt tema, ikke bare for å diskutere deres "Ja-til-analsex"-holdninger, men også for å diskutere andres holdninger.

8797906[/snapback]

Er dette noe menn tenner på? Ja såklart. Eller det kommer vel an på hvordan man definerer tenner.

Lenke til kommentar

8797906[/snapback]

Du får begynne å gjøre det nå, da. Du virker mer imot åpenhet enn for sånt enn vi er imot "Jeg nekter å prøve, og det er ekkelt og ikke godt"-innlegg, tbh.

Lenke til kommentar
Snakker du for alle menn når du sier dette, Okstad?

8801501[/snapback]

Som sagt: Det kommer an på hva man definerer som tenning. Jeg tenner ikke på tanken på at noe skal opp i rompa mi, men jeg vet at jeg får ti ganger så lang og sterk orgasme av det, så jeg gjør det likevel.

Lenke til kommentar
Hadde dette vært hasjtråden så hadde jeg vært fyren som nektet å prøve, og du vært han som forsvarte det, så du har vel kanskje et poeng. Vi får bli høy og sodomisere hverandre en dag, så ender vi diskusjonen en gang for alle.

8802340[/snapback]

I motsetning til i "hasjtråden" så oppfordrer jeg/vi deg ikke til å prøve, mens her gjør dere det.

Lenke til kommentar

Er det virkelig et potensielt skadelig rusmiddel? Er ikke det å ta noe opp i analen et rusmiddel i seg selv (nytelsen og rushet du fåt av det)?

Jeg vil si at begge deler er nytelse som kan være skadelige dersom det misbrukes. Det å ta noe opp i analen er gjerne fysisk skadelig i tillegg i enkelttilfeller.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...