Frohman Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har vell prøvd det en gang ja.. Ikke noe jeg har fortsettet med akkurat 8673456[/snapback] Kan hende du ikke traff g-punktet særlig bra, skjer noen ganger, spesielt om du er tørr. Prøv å smør noe på fingeren før du setter den inn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Huff så mykje rot det var her, er det nokon som har lese første post? Oh My God!Det der skjer ikke i mitt hus! Men er dette virkelig noe vi menn tenner på? Har noen erfaringer her? Denne tråden handler ikkje om kva som defineres som "homofili", det kan dykk ta ein annan stad. Her er det snakk om anale gleder hos menn, mange innlegg er fjerna, der fleire av dei var personangrep. Legg denne diskusjonen død og fortsett on-topic! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vil ikke og skal ikke. Basta. 8673053[/snapback] Ingen tvinger deg, men du vet ikke hva du går glipp av, for å si det sånn. 8673417[/snapback] Bullshit. Det er andre måter å være kinky på. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bullshit. Det er andre måter å være kinky på. 8678224[/snapback] Hvis du ikke har prøvd det, vet du ikke hva du har gått glipp av. Bullshit? Neppe. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke så nice som dere skal ha det til. For meg virker det hele som en psykisk greie. Dere tenker dere til hvor deilig det er å bli tatt i rassen, men at det egentlig ikke er noe spess. Er mye deiligere å holde seg til kuk og balle-området. Sikkert noen som liker å bli slikket i øret, og kanskje tennes av det, men det er ingenting i forhold til å pule med kuken. Utløsning får man heller ikke av slikt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke så nice som dere skal ha det til. For meg virker det hele som en psykisk greie. Dere tenker dere til hvor deilig det er å bli tatt i rassen, men at det egentlig ikke er noe spess. Er mye deiligere å holde seg til kuk og balle-området. Sikkert noen som liker å bli slikket i øret, og kanskje tennes av det, men det er ingenting i forhold til å pule med kuken. Utløsning får man heller ikke av slikt. 8681394[/snapback] Å si at menn ikke kan få utløsning ved stimulering av g-punktet viser bare hvor utrolig ignorant du er. Damer kan da få utløsning av det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke så nice som dere skal ha det til. For meg virker det hele som en psykisk greie. Dere tenker dere til hvor deilig det er å bli tatt i rassen, men at det egentlig ikke er noe spess. Er mye deiligere å holde seg til kuk og balle-området. Sikkert noen som liker å bli slikket i øret, og kanskje tennes av det, men det er ingenting i forhold til å pule med kuken. Utløsning får man heller ikke av slikt. 8681394[/snapback] Jeg liker også å melde meg inn i diskusjoner jeg ikke vet noe om, og slenge rundt løse, ulogiske påstander som om de var fakta. Israel for Egypterne! Hasj fører til AIDS! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor skulle jeg ikke vite noe om det? Hva skal til før man vet noe om det? Personlig erfaring? Hvis dere får utløsning av at noen tar fingrer dere i/rundt rompa så er dere isåfall veldig følsomme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Eller trykker på det rette stedet Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Eller trykker på det rette stedet 8681677[/snapback] Jepp, man kan uansett ikke bare trykke, men man må også gni eller bevege litt på området. Hvorfor skulle du ikke vite noe om det? Fordi du ikke har prøvd det, og ved å si at du blir homofil av å gjøre det, forteller utrolig mye om hvor mye du vet om dette. Edit: Den verdenskjente leif, mine damer og herrer. Endret 23. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor skulle jeg ikke vite noe om det? Hva skal til før man vet noe om det? Personlig erfaring? Hvis dere får utløsning av at noen tar fingrer dere i/rundt rompa så er dere isåfall veldig følsomme. 8681672[/snapback] Det er vel rimelig klart at det må erfaring til, men selv uten erfaring vil litt anatomikunnskaper være nok til at man ser at det du skriver er feil. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har tørka meg i rompa nok ganger og på nok ulike måter til å skjønner at det ikke er noe særlig action der bak. Dessuten har jeg aldri sagt at man blir homofil av gjøre det. Men det er gjerne en homofil ting å gjøre, selv om man ikke blir homofil av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har tørka meg i rompa nok ganger og på nok ulike måter til å skjønner at det ikke er noe særlig action der bak. Dessuten har jeg aldri sagt at man blir homofil av gjøre det. Men det er gjerne en homofil ting å gjøre, selv om man ikke blir homofil av det.8681970[/snapback] Det er en enormt stor forskjell på å tørke seg i ræva og å stimulere prostata... Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du tørker deg ikke på g-punktet da smarten. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hahahaha! Ja, du tørker vel deg oppi ræva du. Du kan ikke kjenne det ved å tørke deg mellom skinkene, noe som igjen, ved å tro det, viser hvor ignorant du er. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hahahaha! Ja, du tørker vel deg oppi ræva du. Du kan ikke kjenne det ved å tørke deg mellom skinkene, noe som igjen, ved å tro det, viser hvor ignorant du er. 8682060[/snapback] Enig! :!: Endret 23. mai 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Okstad, du virker litt tvilsom Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hahahaha! Ja, du tørker vel deg oppi ræva du. Du kan ikke kjenne det ved å tørke deg mellom skinkene, noe som igjen, ved å tro det, viser hvor ignorant du er. 8682060[/snapback] Tenk litt lengre enn nesen da. Tørke seg mellom skinkene betyr gjerne litt mer enn bare å tørke seg etter at man har vært på do. feggits. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nuff said. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Okstad, du virker litt tvilsom 8682966[/snapback] Joda, det sier mange. Men jeg liker jenter! (Helt sant!) Tenk litt lengre enn nesen da. Tørke seg mellom skinkene betyr gjerne litt mer enn bare å tørke seg etter at man har vært på do. feggits. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nuff said. 8683005[/snapback] "Å tørke seg mellom skinkene" betyr at rullet dopapir puttes in mellom glutus maximus og dras valgfri vei for å rengjøre den for defikkasjon. Endret 23. mai 2007 av Okstad Lenke til kommentar
pwned Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ÆSJ æsj ÆSJ æsj... Enveiskjørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg