Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Jeg assossierer rett og slett analsex på menn som homofilt.

Når en ser på den setningen med et kritisk blikk så blir den jo feil med en gang, fordi det å være homofil er å like en av et annet kjønn på en seksuell måte.

Men hva skal jeg kalle det da?  :dontgetit:

"Du har antydning til homofile tendenser fordi du praktiserer homofilt "intercourse", med dette mener jeg ikke at du liker gutter, men at du gjør det som assosieres med de som liker gutter"

bah

8286959[/snapback]

Homofile tendenser ville vært å flørte med gutter eller vise at man er interessert i andre gutter selv om en ikke innrømmer det. Det er mer enn nok heterofile menn som er like heterofile selv om de er interessert i analsex, og da blir heller ikke "homofile tendenser" riktig.

Du kan derimot si følgende: Jeg forbinder det du gjør med homofili. Dette blir ditt synspunkt (og de er det fortsatt lov å ha), og da stemmer det. Hvis noen skulle argumentere imot deg, så er det bare å si at det du sier ikke trenger å stemme med virkeligheten (for det gjør det jo ikke), fordi det er din mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, grunnen til at jeg kaller det homofilt å ta det i bakveien hvis du er mann, er fordi det er det de fleste homofile gjør.

"Hei, jeg er homo, derfor har jeg buttsex."

"Hei, jeg er hetero, men har buttsex allikevel."

Det er en homofil ting. Basta.

8281304[/snapback]

Slikking er lesbisk det da? :roll:

Lenke til kommentar
Altså, grunnen til at jeg kaller det homofilt å ta det i bakveien hvis du er mann, er fordi det er det de fleste homofile gjør.

"Hei, jeg er homo, derfor har jeg buttsex."

"Hei, jeg er hetero, men har buttsex allikevel."

Det er en homofil ting. Basta.

8281304[/snapback]

Slikking er lesbisk det da? :roll:

8306067[/snapback]

Du er litt sent ute, lamer. Har formulert meg bedre og avsluttet diskusjonen.

Lenke til kommentar
Du blir bæsjatrengt av å ha en finger i rævva da

8358857[/snapback]

Nja, ikke press mens du holder på.

Annet en det, så er det utrolig hvor mye den muskelen kan strekkes.

8364517[/snapback]

Hva faen mener du? Når du stapper en finger oppi rævva så føles det nå akkurat som når man driter bare at det går andre veien :nei:

ikke det at jeg har gjort det men kan tenke meg at det er sånn det foregår...

Endret av korka
Lenke til kommentar

Å gud hvorfor har ikke jeg oppdaget denne tråden før nå?

Leste akkurat gjennom hele og har humret mer enn EN gang. At det fortsatt finnes så mange trangsynte mennesker fortsatt... :wee:

On-topic:

Joda jeg har både fått finger i rumpa og tatt en rudberg før. Kan ikke si at det var vondt eller ubehagelig. Tvert imot.

Gjorde en avtale med en eks av meg en gang. Jeg skulle få ta hu i rumpa om hu fikk lov til å bruke en liten dildo på meg. Må si jeg var skeptisk med en gang men det var da godt...

Lenke til kommentar
Hva faen mener du? Når du stapper en finger oppi rævva så føles det nå akkurat som jeg driter bare at det går andre veien  :nei:

8366907[/snapback]

snakker du av erfaring? :p

8378967[/snapback]

snakker ikke av erfaring nei :)

Endret av korka
Lenke til kommentar
Å gud hvorfor har ikke jeg oppdaget denne tråden før nå?

Leste akkurat gjennom hele og har humret mer enn EN gang. At det fortsatt finnes så mange trangsynte mennesker fortsatt... :wee:

On-topic:

Joda jeg har både fått finger i rumpa og tatt en rudberg før. Kan ikke si at det var vondt eller ubehagelig. Tvert imot.

Gjorde en avtale med en eks av meg en gang. Jeg skulle få ta hu i rumpa om hu fikk lov til å bruke en liten dildo på meg. Må si jeg var skeptisk med en gang men det var da godt...

8378376[/snapback]

Så det var digg altså?- For en avtale :tease:

Lenke til kommentar
Så det var digg altså?- For en avtale :tease:

8386137[/snapback]

Var ikke vondt nei...

Slike avtaler må du regne med når du skal overtale jenter til å gjøre ting vettu ;) De fleste jenter regner med at du da kommer til å feige ut så det er bare snakk om en slags "chicken-run" :wee:

Lenke til kommentar

har prøvd både finger og annet i analen når jeg har vært for meg selv, og det var en annerledes følelse kan en vel si. Uansett, var ikke vondt eller noe, men heller ikke spesiellt digg. Er IKKE noe jeg lengter etter. Har utforska det litt, men funnet ut at det er ikke noe for meg. Skjønner egentlig ikke helt hva folk skal opp i analen på hverandre å rote etter uansett - hvis man ikke er homo da...

Er jo sååå masse gøy og digg man kan gjøre ved å ha kuken inn hvor den er ment å være... Forskjellige stillinger gir forskjellige følelser - for begge! Dama mi og jeg er begge enige i at analen og sex IKKE hører sammen. Har aldri hatt noe behov for å prøve det heller.

Vær heller kreative med puling kuk i fitte! Waay more digg for begge uansett vil jeg tro da. (har ikke, og kommer ikke til å prøve analt)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vel, øhm.

Jeg har litt lyst til å prøve hele dette opplegget, altså gi megselv nytelse analt, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem :p For jeg tror det kan være jævlig godt, men har ikke så lyst til å bare sitte der med en finger i rompa :p uten å liksom vite hva jeg skal gjøre.

Noen som har noen fine tips?

til dere på sogn som leser dette og synes det er morsomt, bare så det er sagt, jeg tenker på dere.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...