Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant at homofili er en legning, men måten til de fleste homofile menn å ha sex på er gjennom analen.

Derfor syns jeg det er homofilt med analsex.

På samme måte som jeg syns at det er "jentete" og lakke neglene.

8281636[/snapback]

Morsomt. Skal vi følge din tankerekke så må vi jo heller si:

"Det er lesbisk å lakke neglene."

Lenke til kommentar
Det er sant at homofili er en legning, men måten til de fleste homofile menn å ha sex på er gjennom analen.

Derfor syns jeg det er homofilt med analsex.

På samme måte som jeg syns at det er "jentete" og lakke neglene.

8281636[/snapback]

Du bruker fortsatt en legning for å beskrive et verb, noe som blir feil.

SKal du ha det riktig så kan du si at "det er noe homofile gjør", men det er kanskje ikke bra nok?

For de puster jo å...

Hvorfor er det "jentete" å lakke neglene?

Hva er det med lakking av negler som er spesielt jentete?

Morsomt. Skal vi følge din tankerekke så må vi jo heller si:

"Det er lesbisk å lakke neglene."

Bra sagt

Endret av Lufen
Lenke til kommentar

Hvordan i all verden skal homofile ha sex hvis de ikke har buttsex, blowjob eller handjobs?

Den eneste som virkelig kan regnes som sex her er jo analsex. Hvis jeg fingrer en jente så har jeg ikke pult henne, men heller hatt en liten seksuell omgang kanskje.

Gay er æsj.

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden skal homofile ha sex hvis de ikke har buttsex, blowjob eller handjobs?

Den eneste som virkelig kan regnes som sex her er jo analsex. Hvis jeg fingrer en jente så har jeg ikke pult henne, men heller hatt en liten seksuell omgang kanskje.

Gay er æsj.

8281681[/snapback]

Hvorfor er gay æsj?

Hva er det som homofile gjør som er så ekkelt og hvorfor?

Og hva er galt med analsex?

Og hvorfor drar du inn å fingre en jente?

Lenke til kommentar

Jeg støtter synspunktet deres, men argumentasjon er litt feil. Det blir som å si at det er lesbisk når kvinner har kort hår, og det er ikke uhørt. Sannheten er at analsex forbindes med homofili, det er bare å godta at noen ikke klarer å se forbi dette.

Det vil alltid finnes mennesker som ikke forstår potensialet deres eget sexliv har pga fordommer og frykt for å ikke bli akseptert. Det er ingen andre enn de selv som taper på det.

Lenke til kommentar

Gay er æsj.

8281681[/snapback]

Hvorfor er gay æsj?

8281695[/snapback]

Tanken på to menn som puler/kliner/whatever sammen er motbydelig.

Lenke til kommentar
Jeg støtter synspunktet deres, men argumentasjon er litt feil. Det blir som å si at det er lesbisk når kvinner har kort hår, og det er ikke uhørt. Sannheten er at analsex forbindes med homofili, det er bare å godta at noen ikke klarer å se forbi dette.

Det vil alltid finnes mennesker som ikke forstår potensialet deres eget sexliv har pga fordommer og frykt for å ikke bli akseptert. Det er ingen andre enn de selv som taper på det.

8281701[/snapback]

Eg er enig i at analsex forbindes med homofili, men eg er uenig i at det er homofilt å ha det :)

Og samtidig prøver eg med linkene mine å motbevise utsagnet om at analsex er noe de fleste homofile par har.

Uansett. For å ha samleie eller sex er det ikke ett krav at mannen putter snabben sinn i en kroppsåpning på partneren. Igjen, wikipedia:

Samleie

Sex

Lenke til kommentar

8281701[/snapback]

Ikke noe galt i det, men de må kunne argumentere for det, og de må også kunne skille mellom det å være homofil, og det å gjør ting som er "homofilt"

Gay er æsj.

8281681[/snapback]

Hvorfor er gay æsj?

8281695[/snapback]

Tanken på to menn som puler/kliner/whatever sammen er motbydelig.

8281716[/snapback]

Hva er det som er motbydelig med det?

Hvorfor er det mer motbydelig enn å se en mann og en kvinn ha sex/kliner/whatever?

Lenke til kommentar

Hva er det som er motbydelig med det?

Hvorfor er det mer motbydelig enn å se en mann og en kvinn ha sex/kliner/whatever?

8281743[/snapback]

Det er ingen vits å i argumentere for dette. Jeg synes mye er motbydelig uten å kunne forklare det, og jeg synes det ser bedre ut når to jenter kliner enn når en gutt og en jente kliner. Jeg kan ikke forklare det, og det er ingenting galt med hva en synes, uansett hva en synes.

Lenke til kommentar
Vent.. Du sier at jeg kan få glede av en finger i rumpa? BRB!

6670878[/snapback]

hehe lo meg skakk av inlegget dit.

men ot: nei takk.

jeg blir kvalm bare på tanken.

men det er bare meg.

sikkert noen som liker dette og.

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Dere skjønner poenget mitt -_-

Jeg som individ forbinder analsex på menn som homofilt. Derfor syns jeg det er homofilt at en mann liker analsex. Men samtidig mener jeg ikke at han derfor liker gutter på en seksuell måte, men at han har homofile tendenser. For å si det på den måten.

På punktet om at de fleste homofile mannlige par har analsex, så må jeg se meg slått fordi jeg ikke orker å lete etter en mer pålitelig kilde enn et open-source oppslagsverk, fordi det sant og si ikke opptar meg så fryktelig.

Diskusjonen er egentlig over når dere ytrer ordene Du kan egentlig mene hva faen du vil, det spiller ingen rolle for oss

Men hva er diskutering for i det hele tatt da?

Lenke til kommentar

Du har jo en feil i din egen logikk når du først påstår at det ikke betyr at man liker gutter på en seksuell måte, men at det likevel gjør at man har homofile tendenser. Rent oversatt er dette "homo men ikke homo", og den blir litt tricky.

Jeg prøver å ta det fra en annen vinkel:

Tror du det er det at noen gutter/menn er programmert i hodet som homofile gjør at de liker analsex? Tror du det finnes en mental eller fysisk sammenheng mellom det å tiltrekkes gutter og å nyte analsex?

Er det ikke mer sannsynlig at flere homofile menn prøver analsex fordi det er den mest vanlige måten for homofile å ha sex på, og gjennom å prøve det oppdager så utrolig mange (på akkurat samme måte som så mange heterofile har prøvd) at det faktisk er veldig godt? Det er helt normalt å like dette, rett og slett fordi alle har sånn ca den samme kroppen. Det vil alltid være folk som rett og slett ikke liker det, men det er verken homsete eller noe man kan vite før man har prøvd.

Lenke til kommentar

Jeg assossierer rett og slett analsex på menn som homofilt.

Når en ser på den setningen med et kritisk blikk så blir den jo feil med en gang, fordi det å være homofil er å like en av et annet kjønn på en seksuell måte.

Men hva skal jeg kalle det da? :dontgetit:

"Du har antydning til homofile tendenser fordi du praktiserer homofilt "intercourse", med dette mener jeg ikke at du liker gutter, men at du gjør det som assosieres med de som liker gutter"

bah

Lenke til kommentar
Jeg assossierer rett og slett analsex på menn som homofilt.

Når en ser på den setningen med et kritisk blikk så blir den jo feil med en gang, fordi det å være homofil er å like en av et annet kjønn på en seksuell måte.

Men hva skal jeg kalle det da?  :dontgetit:

"Du har antydning til homofile tendenser fordi du praktiserer homofilt "intercourse", med dette mener jeg ikke at du liker gutter, men at du gjør det som assosieres med de som liker gutter"

bah

8286959[/snapback]

selvsagt ser man kanskje det slikt på det, men kan hende fordi man er uviten på akkurat det området ? Jeg sikter ikke akkurat til deg nå, men du er jo selvfølgelig ikke alene om å ha dette synet.

Vet ikke, fetisj er en fetisj, som alt annet. Man kan aldri sette en "normal", uansett hva man sier og gjør.

La de som liker det gjøre det, og de som ikke gjør det, ja , det burde gjøre noe annet :p

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...