ilpostino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har aldri klart og oppnåd en orgasme i anus.. aner ikke hvordan de klarer det hvis du tar deg tid til å finne prostata så skal vistnok prostatastimulert orgasme være noe av det beste som er. har aldri funnet ut av det egenhendig så det får du nesten finne ut av selv. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Ingen mann har anale gleder. Klart, det finnes kvinner som ser ut som menn, kalt homser. Så, alle kvinner i mannekropp, ta turen opp i rumpehullet. Edit: Jeg sier ikke at hver og en mann som koser med stumpen sin nødvendigvis er homofil, men jeg mener det er moralsk feil av en heterofil mann og penetrere anusen sin med en finger/andre gjenstander. Endret 29. mars 2007 av Leptox Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har aldri klart og oppnåd en orgasme i anus.. aner ikke hvordan de klarer det hvis du tar deg tid til å finne prostata så skal vistnok prostatastimulert orgasme være noe av det beste som er. har aldri funnet ut av det egenhendig så det får du nesten finne ut av selv. 8265136[/snapback] Har jeg aldri hørt om.. Tell me Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 LLH - Når gutter har sex med gutter Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 LLH - Når gutter har sex med gutter 8265942[/snapback] Pisspreik. Er en heterofil, har en ikke sex med et menneske av samme kjønn. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Har jeg aldri hørt om.. Tell me vet ikke mer men jeg fant frem til denne artikkelen som du kan lese... edit: hvis folk lurer på hvor prostata er kan de sjekke denne artikkelen på Wikipedia Endret 29. mars 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 LLH - Når gutter har sex med gutter 8265942[/snapback] Pisspreik. Er en heterofil, har en ikke sex med et menneske av samme kjønn. 8266017[/snapback] Pisspreik det og. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 LLH - Når gutter har sex med gutter 8265942[/snapback] Pisspreik. Er en heterofil, har en ikke sex med et menneske av samme kjønn. 8266017[/snapback] Pisspreik det og. 8266165[/snapback] Du mener altså at en kan ha et seksuelt forhold til begge kjønn, og samtidig ha en heterofil legning? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du mener altså at en kan ha et seksuelt forhold til begge kjønn, og samtidig ha en heterofil legning? han mener vel heller at du ikke er homofil når du har glede av begge kjønn. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du mener altså at en kan ha et seksuelt forhold til begge kjønn, og samtidig ha en heterofil legning? 8266695[/snapback] Ja, det mener eg, med ett lite forebehold angående bruken av ordet forhold. Eg mener at ens legning, i dette tilfellet homofili, ikke bestemmes utelukkende ut i fra hvem man har seksuell kontakt med, eller hvilken seksuell kontakt man har, men i større grad hvilket kjønn man kan forelske seg i. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du mener altså at en kan ha et seksuelt forhold til begge kjønn, og samtidig ha en heterofil legning? 8266695[/snapback] Ja, det mener eg, med ett lite forebehold angående bruken av ordet forhold. Eg mener at ens legning, i dette tilfellet homofili, ikke bestemmes utelukkende ut i fra hvem man har seksuell kontakt med, eller hvilken seksuell kontakt man har, men i større grad hvilket kjønn man kan forelske seg i. 8266797[/snapback] Det er absurd. To menn har sex med hverandre, og går deretter hjem til hver sin kone for å spise middag? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er absurd. To menn har sex med hverandre, og går deretter hjem til hver sin kone for å spise middag? det er forskjell på seksuelle lyster og følelser/forelskelse. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg må si meg enig med Andrew Dice Clay her. There is no such thing as bisexual man. Either you suck dick or you don't. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Du mener altså at en kan ha et seksuelt forhold til begge kjønn, og samtidig ha en heterofil legning? 8266695[/snapback] Ja, det mener eg, med ett lite forebehold angående bruken av ordet forhold. Eg mener at ens legning, i dette tilfellet homofili, ikke bestemmes utelukkende ut i fra hvem man har seksuell kontakt med, eller hvilken seksuell kontakt man har, men i større grad hvilket kjønn man kan forelske seg i. 8266797[/snapback] Det er absurd. To menn har sex med hverandre, og går deretter hjem til hver sin kone for å spise middag? 8267007[/snapback] Ja, og hva er galt med det? Hva er galt med at to hetrofile menn har lyst å eksperimentere litt? Man er ikke homofil før man blir forelsket OG tenner på personer av samme kjønn. Det å ha sex med noen av samme kjønn er ikke nok til at du er homofil Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det er absurd. To menn har sex med hverandre, og går deretter hjem til hver sin kone for å spise middag? det er forskjell på seksuelle lyster og følelser/forelskelse. 8267069[/snapback] En er ikke heterofil dersom en går på det samme kjønn for å få seg noe. Det er som sagt normalt å ha behov, men en klarer ikke å tilfredstille disse ved hjelp av det samme kjønn om en er heteroseksuell. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg synes dette funker fett jeg. Har prøvd det tre ganger og er veldig fornøyd med resultatet. Jeg har dog lært en ting: Klipp neglene. Og Leptox: Hvorfor er det moralskt galt for en mann å forbedre sin orgasme? Vi er da ikke kristne, er vi? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg synes dette funker fett jeg. Har prøvd det tre ganger og er veldig fornøyd med resultatet. Jeg har dog lært en ting: Klipp neglene. Og Leptox: Hvorfor er det moralskt galt for en mann å forbedre sin orgasme? Vi er da ikke kristne, er vi? 8267200[/snapback] Nei, det er vi ikke. Men det å slite ræva av seg, bokstavelig talt, for å oppnå en orgasme virker for meg bare bortkastet. Hvorfor ikke bare bruke staken vi har fått utdelt? Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det nærmeste jeg har kommet anale gleder er vel når fingern sklir gjennom papiret når man tørker det aller helligste.. Sånn egentlig er det ikke så godt.. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det nærmeste jeg har kommet anale gleder er vel når fingern sklir gjennom papiret når man tørker det aller helligste.. Sånn egentlig er det ikke så godt.. 8267225[/snapback] Smak og behag. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Det nærmeste jeg har kommet anale gleder er vel når fingern sklir gjennom papiret når man tørker det aller helligste.. Sånn egentlig er det ikke så godt.. 8267225[/snapback] Smak og behag. 8267240[/snapback] Er jo selfølgelig spørs hvordan papir man har og man er litt svett på nevan.. Er jo FirstPrice fan og det er jo et velkjent fenomen at de ryker lett.. Lambi og alt det der andre er litt sterkere så sjelden at de ryker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg