Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Okei! Ser det er mange som tror man får bæsj på fingeren av å stikke den i rompa. La meg si det slik; dersom du må bæsje når du stikker fingeren inn, er det en overveidende sannsynlighet for at du, vel ja, får nettopp avføring på fingeren. Men, man har vel sjelden sex dersom man føler at en må på do heller da? (Med mindre en er av den særs kinky typen selvsagt).

7068234[/snapback]

Dette var innlysende :)

7069257[/snapback]

Det var nok ment som ganske retorisk fra min side ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

får ikke "bæsj" på hverken finger eller tassen under analsex. så lenge dama (eller mannen for den saks skyll) har tømt seg før akten.

og hvis det så skulle være at det kom litt på: hva så?

er bare til å dusje etterpå (som er da ganske så normalt etter sex vil jeg påstå).

sex skal være spennende og nytende. blir fort kjedelig hvis en skal ligge stiv som en pinne hver gang. nye ting må prøves ut.

selv liker jeg veldig godt tanken på å utføre analsex. (nei, har ikke hatt det enda :cry: )

og sex handler like mye om å gi som å få. har "masert" damer rundt analen under sex akt, og har mottatt det samme. er litt rart siden det føles ut som litt rollebytting, men kommer over den barrieren.

sex er noe som skal deles. vil du "bryte grenser" så må du regne med at grenser blir brutt på deg og

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_undrende_*

Jeg har vært litt interesert i hva tråden handler om selv om jeg er gutt. Hvordan vil folk her reagere hvis jeg kjøper meg dildo? vil jeg bli sett på som homo da? jeg har aldri vært forelsket i en annen gutt bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Jeg har vært litt interesert i hva tråden handler om selv om jeg er gutt. Hvordan vil folk her reagere hvis jeg kjøper meg dildo? vil jeg bli sett på som homo da? jeg har aldri vært forelsket i en annen gutt bare for å ha sagt det.

8258946[/snapback]

Eg ser på det slik at man ikke er homofil/bifil før man kan være glad i en av samme kjønn ut over det å "være glad i"/elske, og evnt kunne være partnere/samboere.

Mao mener eg at man kan knulle rundt på begge kjønn så lenge det er kun for gledens skyld, uten å bli sett på som homofil/bifil av den grunn.

Men det er min mening. Og eg håper ingen kommer å ser i min nattbordskuff ;)

Lenke til kommentar

"Hey, jeg puler helst bare gutter, men det er damene jeg er glad i!"

Blir du seksuelt tiltrukket av gutter mens du selv er gutt er du homofil. Tiltrekkes du av jenter også er du bifil. Hvordan i all verden skal vi lese hverandres tanker på denne måten du tilsier?

Lenke til kommentar

Blir du seksuelt tiltrukket av gutter mens du selv er gutt er du homofil. Tiltrekkes du av jenter også er du bifil. Hvordan i all verden skal vi lese hverandres tanker på denne måten du tilsier?

8259876[/snapback]

Hvorfor skal du lese andres tanker?

Å være homofil er en legning, ett personlig valg, ikke noe andre mener om en.

Man blir ikke homofil av at kamerater mener du er homo fordi du tilfeldigvis liker å utforske litt mer en hva andre våger.

Er hvertfall min mening om en ideel verden.

Lenke til kommentar

8259876[/snapback]

Man blir ikke homofil av at kamerater mener du er homo fordi du tilfeldigvis liker å utforske litt mer en hva andre våger.

8260129[/snapback]

Etter det jeg har fått med meg er de som er homo, ikke hatt mulighet til å velge dette selv. De tenner bare ikke på jenter.

Om jeg ser noen på gata som kler seg hyperfemi kan jeg tro han er homo, og om han begynner å te seg som en homo ville gjort, med et sånnt kjekt vink, og knise, da er jeg sikker!

Har en i klassen, han er 100% homo, synd å si det...

Har aldri likt han jeg... (Ikke fordi han er homo, men på måten han er og oppfører seg. Og går med klær fra BikBok! ROSA!)

Lenke til kommentar

8259876[/snapback]

8260129[/snapback]

"Hey, jeg velger å være homo, men jeg tenner på jenter, puler jenter og det er jenter jeg er glad i. Men hey, jeg er homo anyway!"

Gay gay gay.

Lenke til kommentar

Beklager, mente ikke at det nødvendigvis var et bevist valg(men for noen kan det kanskje være det?), men at det kom ut i fra legningen, ikke klesstilen eller oppførselen.

Er man homofil/bifil, så er man homofil/bifil.

Litt mer seksuell(stavekontroll?) utforsking betyr ikke at man er, eller ikke er, homofil/bifil/hetrofil.

Om eg liker rosa bukser er eg vel ikke homofil(eksempel)?

Lenke til kommentar
Beklager, mente ikke at det nødvendigvis var et bevist valg(men for noen kan det kanskje være det?), men at det kom ut i fra legningen, ikke klesstilen eller oppførselen.

Litt mer seksuell(stavekontroll?) utforsking betyr ikke at man er, eller ikke er, homofil/bifil/hetrofil.

8260708[/snapback]

Man er kun homofil om man: tenner seksuelt på personer av samme kjønn OG blir forelsket, i mangel på bedre ord, i personer av samme kjønn.

Man er IKKE homofil om man har sex med folk av samme kjønn, "leker" med analen eller på andre måten eksperimenterer seksuelt eller i oppførsel/klesstil.

Er nå min mening.

Lenke til kommentar

8260708[/snapback]

Man er kun homofil om man: tenner seksuelt på personer av samme kjønn OG blir forelsket, i mangel på bedre ord, i personer av samme kjønn.

Man er IKKE homofil om man har sex med folk av samme kjønn, "leker" med analen eller på andre måten eksperimenterer seksuelt eller i oppførsel/klesstil.

Er nå min mening.

8260820[/snapback]

Enig.

Lenke til kommentar

Er nå min mening.

Hvorfor OG? For å ha sex med folk av samme kjønn, så må man vel også tenne på dem.

Å ha sex med en gutt hvis man er gutt selv er temmelig homofilt spør du meg. Dessuten stiller du temmelige harde krav til homofile om de faktisk må være forelsket i tillegg.

Lenke til kommentar
Hvorfor OG? For å ha sex med folk av samme kjønn, så må man vel også tenne på dem.

Det å tenne på, og forelske seg i, er to forskjellige ting egentlig. Enkelte klarer å skille disse to, andre ikke. Det er mange forskjellige mennesker her i verden.

Poenget var vel mer rettet mot at legningen "homofil" går mot å kunne elske, forelske seg og leve med en av samme kjønn som en partner. Ikke fordi man tilfeldigvis utforsker litt, eller tar på seg en rosa genser.

Dessuten stiller du temmelige harde krav til homofile om de faktisk må være forelsket i tillegg.

8261455[/snapback]

Hvorfor stiller man harde krav til homofile egentlig? Skal det heller være slik at hverm som helst, alle som en, skal kunne ærklære seg homofil? Ville ikke det vært litt mot hensikten?

Lenke til kommentar
Jeg har kunstig fitte på rommet mitt.. Og alle som kjenner meg vet det ;)

Har tilogmed kjøpt til flere kamerater som ikke turte å kjøpe selv. Så det er ingen tvil om at markedet er der.

Og det er flere på arbeidsplassen som har bedt meg kjøpe ;)

6693405[/snapback]

hvor kjøpt, hvor mye er prisen og funker`n ?

Alltid hatt lyst til å prøve det, lurer faen meg på om det er som ekte saker.. Men herregud tenker jeg, hvor lavt skal man synke for å "få seg noe " ( vet ikke om den gjelder ei plastfitte) , men er jo greit mtp. at det er rundt 10% verdige damer i Norge, og de er opptatt.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_undrende_*

selv om det kanskje høres rart ut så har jeg aldri vært seksuelt tiltrukket av noen gutter/menn jeg har sett eller møtt. Det nærmeste jeg har vært er å tenke"han så bra ut" eller lignende.

Lenke til kommentar

Er nå min mening.

Å ha sex med en gutt hvis man er gutt selv er temmelig homofilt spør du meg. Dessuten stiller du temmelige harde krav til homofile om de faktisk må være forelsket i tillegg.

8261455[/snapback]

OG er fordi det å ha sex med noen og det å faktisk være forelsket, lyst å leve med dem er to vidt forskjellige ting, man kan fint ha sex med noen uten å tenne på dem.

Er det et hardt krav om at de må være forelsket i personer av samme kjønn for å kunne kalle seg homofile, og ikke bare ha lyst til å ha sex med dem? Jeg skjønner ikke helt hvorfor det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...