Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Ja, det har dere påstått lenge men la oss komme til fakta:

Facts and figures

- Two thirds of gay men have anal sex

- Ten per cent of heterosexual couples regularly have anal sex

- The estimate that 6% of the male population are gay may be an underestimate

- No one knows how common sexual problems are in this group

- Their presentation varies widely from clinic to clinic

- Erectile dysfunction is increasingly seen in men infected with HIV

- Retarded ejaculation is common

- Piles and anal fissures are no more common in gay men than in the general population

- Vaginismus, anorgasmia, and low sex drive occur in lesbians as in heterosexual women

Det blir 10 % heteroseksuelle vs. 2/3 homosexuelle. 10% av de heterosexuelle par har analsex, 90% har ikke.

66,67 % av homofile par har analsex, 33,33% har ikke :thumbup:

7060637[/snapback]

Nå er det et velkjent faktum at statistikk sier eksakt hva du vil det skal si. Hvorfor står det f.eks at 10% av hetrofile par har regelmessig analsex? Hva med de som har analsex, men ikke regelmessig? Hva vil regelmessig si? Hva med single menn? Det der sier bare hva homofile menn gjør og hva hetrofile par gjør regelmessig. Ikke hvor mange homofile kontra hetrofile menn som har eller gjerne vil prøve analsex. Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister
For å ta et eksempel tatt vekk fra det sexuelle..

Hvis du er ute og kjører bil en dag, og en annen bil passerer deg i 140km/t.. Du tenker vel ikke automatisk at "han er nødt til å være racerbilsjåfør, for ellers hadde han ikke kjørt så fort.."

Get my point?

Dette er en helt annen ting da analsex er en mye mer privat affære. Jeg ser ikke folk som offentlig utøver analsex. Jeg ser derimot rask bilkjøring daglig.

7054008[/snapback]

Det er akkurat det samme! Du dømmer personen før du veit noe om dem! Uansett hvor privat det er, så skal man ikke dømme personer før man kjenner dem.

Var derfor jeg tok eksempelet vekk fra det sexuelle for å sette det i perspektiv...

En person som liker å gjøre fort, er ikke nødvendigvis en racerbilsjåfør..

En person som liker en finger i analen, er ikke nødvendigvis homofil/bifil..

Sånn? Ser du sammenhengen nå?

7054154[/snapback]

Ja, jeg ville synes det var underlig om en gutt kom opp til meg å snakke med meg og plutselig begynner han å si at han liker å ta ting oppi analen og at jenta rævpuler han med strap-on.

Så bilkjøring er noe helt annet og mer åpenlyst. Oi, du kjørte fort. Big deal.

7055583[/snapback]

hahahaha! :D

Du er en liten kverulant du? :p Hva folk sier, eller hva som er åpenlyst har da null og niks med saken å gjøre.. Poenget er ikke hva folk sier, men hva du dømmer folk etter.

Du sier at de som liker anale gleder, er enten homofile, eller bifile.. Og jeg sier at å si det, er akkurat det samme som å si at de som liker å kjøre fort, er racerbilsjåfører...

Poenget mitt er ikke hva som er åpenlyst, men at du er så sinnsykt trangsynt og konservativ at jeg nesten tror du bare kødder med oss, når jeg leser hva du skriver. :D

7059819[/snapback]

Men du overser det poenget jeg vil frem til. Man dømmer vanligvis ikke folk av sånne småting. Men man får da et inntrykk? Alle får da inntrykk av folk?

Har noen utøvd analsex så får man en inntrykk av dem hvis du får vite det. Betyr ikke at jeg ser på dem som satan selv. Får også et inntrykk om jeg få vite at en person har kjørt fort.

Og ja, jeg skaper meg både negative og positive inntrykk.

7060659[/snapback]

Man får et intrykk av folk ja, men man må bare passe på at man ikke stempler folk med homofili/bifili kun fordi de nyter ting mer enn andre i sengen.

Alle får lov til å ha meninger, men det blir feil å automatisk tro at noen er homofile/bifile fordi de har prøvd anal stimulering.

Hva med analkuler? Hvis det er noe man selv putter inn, ingen (hverken damer eller menn) er i nærheten av analen din, og man gjør det kun for nytelsens skyld? Gjør det deg også homofil/bifil? (i følge "normen" din)

Lenke til kommentar
Ja, det har dere påstått lenge men la oss komme til fakta:

Facts and figures

- Two thirds of gay men have anal sex

- Ten per cent of heterosexual couples regularly have anal sex

- The estimate that 6% of the male population are gay may be an underestimate

- No one knows how common sexual problems are in this group

- Their presentation varies widely from clinic to clinic

- Erectile dysfunction is increasingly seen in men infected with HIV

- Retarded ejaculation is common

- Piles and anal fissures are no more common in gay men than in the general population

- Vaginismus, anorgasmia, and low sex drive occur in lesbians as in heterosexual women

Det blir 10 % heteroseksuelle vs. 2/3 homosexuelle. 10% av de heterosexuelle par har analsex, 90% har ikke.

66,67 % av homofile par har analsex, 33,33% har ikke :thumbup:

7060637[/snapback]

Nå er det et velkjent faktum at statistikk sier eksakt hva du vil det skal si. Hvorfor står det f.eks at 10% av hetrofile par har regelmessig analsex? Hva med de som har analsex, men ikke regelmessig? Hva vil regelmessig si? Hva med single menn? Det der sier bare hva homofile menn gjør og hva hetrofile par gjør regelmessig. Ikke hvor mange homofile kontra hetrofile menn som har eller gjerne vil prøve analsex.

7060775[/snapback]

Hehe...pirke pirke :whistle:

Lenke til kommentar
*Gigaquote fjernet*

Man får et intrykk av folk ja, men man må bare passe på at man ikke stempler folk med homofili/bifili kun fordi de nyter ting mer enn andre i sengen.

Alle får lov til å ha meninger, men det blir feil å automatisk tro at noen er homofile/bifile fordi de har prøvd anal stimulering.

Hva med analkuler? Hvis det er noe man selv putter inn, ingen (hverken damer eller menn) er i nærheten av analen din, og man gjør det kun for nytelsens skyld? Gjør det deg også homofil/bifil? (i følge "normen" din)

7060845[/snapback]

Nei, det gjør deg ikke homofil/bifil. Jeg får derimot inntrykk at du er litt tvilsom og har "potensialet" til å kanskje tenne på menn også.

Tanken på at en manns rumpe skal sees på som et sexobjekt gjør meg kvalm.

Lenke til kommentar
Eh, en mann er da ikke i nærheten av på grensa for det om han liker ting bak der? Hvertfall ikke i min verden.. Det går an å ha det deilig på forskjellige måter uten at man er homo i noen som helst grad.

7065196[/snapback]

Jeg elsker deg

Flott vi deler samme syn :cool:

Lenke til kommentar

7063138[/snapback]

Men at en dames rumpe (og ikke minst pupper/brystvorter) sees på som sexobjekter er helt okei? Trangsynt. Eksperimentering er sosialt sett godtatt.

7067052[/snapback]

For ikke å snakke om at det kun er slanke, faste rumper som skal sees på som sexobjekter, ikke feite/tynne/kvisete rumper. Alt annet GJØR MEG KVALM!

Lenke til kommentar

7063138[/snapback]

Men at en dames rumpe (og ikke minst pupper/brystvorter) sees på som sexobjekter er helt okei? Trangsynt. Eksperimentering er sosialt sett godtatt.

7067052[/snapback]

For ikke å snakke om at det kun er slanke, faste rumper som skal sees på som sexobjekter, ikke feite/tynne/kvisete rumper. Alt annet GJØR MEG KVALM!

7067067[/snapback]

Ja, herregud. Oo

Om du ikke hadde blitt kvalm av det, ville du jo ikkefulgt normene! Du hadde vært spesiell! Hvor gale hadde ikke det vært?!? :o

Lenke til kommentar

Okei! Ser det er mange som tror man får bæsj på fingeren av å stikke den i rompa. La meg si det slik; dersom du må bæsje når du stikker fingeren inn, er det en overveidende sannsynlighet for at du, vel ja, får nettopp avføring på fingeren. Men, man har vel sjelden sex dersom man føler at en må på do heller da? (Med mindre en er av den særs kinky typen selvsagt).

Lenke til kommentar
Okei! Ser det er mange som tror man får bæsj på fingeren av å stikke den i rompa. La meg si det slik; dersom du må bæsje når du stikker fingeren inn, er det en overveidende sannsynlighet for at du, vel ja, får nettopp avføring på fingeren. Men, man har vel sjelden sex dersom man føler at en må på do heller da? (Med mindre en er av den særs kinky typen selvsagt).

7068234[/snapback]

Dette var innlysende :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...