Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For å ta et eksempel tatt vekk fra det sexuelle..

Hvis du er ute og kjører bil en dag, og en annen bil passerer deg i 140km/t.. Du tenker vel ikke automatisk at "han er nødt til å være racerbilsjåfør, for ellers hadde han ikke kjørt så fort.."

Get my point?

Dette er en helt annen ting da analsex er en mye mer privat affære. Jeg ser ikke folk som offentlig utøver analsex. Jeg ser derimot rask bilkjøring daglig.

7054008[/snapback]

Det er akkurat det samme! Du dømmer personen før du veit noe om dem! Uansett hvor privat det er, så skal man ikke dømme personer før man kjenner dem.

Var derfor jeg tok eksempelet vekk fra det sexuelle for å sette det i perspektiv...

En person som liker å gjøre fort, er ikke nødvendigvis en racerbilsjåfør..

En person som liker en finger i analen, er ikke nødvendigvis homofil/bifil..

Sånn? Ser du sammenhengen nå?

7054154[/snapback]

Ja, jeg ville synes det var underlig om en gutt kom opp til meg å snakke med meg og plutselig begynner han å si at han liker å ta ting oppi analen og at jenta rævpuler han med strap-on.

Så bilkjøring er noe helt annet og mer åpenlyst. Oi, du kjørte fort. Big deal.

Lenke til kommentar
Enig. Homofili har kun med at du liker samme kjønn.

Men noen må vel innse at analsex er mer utbredt blandt de homofile om man tar f.eks. 1000 homofile og 1000 heterofile ved siden av hverandre?

7055563[/snapback]

Analsex er vel fortsatt delvis tabubelagt, så ja. Men det blir mer og mer vanlig blant heterofile par.

Lenke til kommentar

Men noen må vel innse at analsex er mer utbredt blandt de homofile om man tar f.eks. 1000 homofile og 1000 heterofile ved siden av hverandre?

7055563[/snapback]

Analsex er vel fortsatt delvis tabubelagt, så ja. Men det blir mer og mer vanlig blant heterofile par.

7055606[/snapback]

Blandt menn også? Bare fordi det blir litt mer akseptert betyr ikke det at mange flere liker det og kommer til å gjøre det.

Lenke til kommentar

7055563[/snapback]

7055606[/snapback]

Blandt menn også? Bare fordi det blir litt mer akseptert betyr ikke det at mange flere liker det og kommer til å gjøre det.

7055650[/snapback]

Hvorfor ikke?

Mer akseptert, mer sjangse for at folk er villige til å gjøre det som del av eksperimenterting, "spice opp" sexlivet osv...

Lenke til kommentar
Ja, jeg ville synes det var underlig om en gutt kom opp til meg å snakke med meg og plutselig begynner han å si at han liker å ta ting oppi analen og at jenta rævpuler han med strap-on.

7055583[/snapback]

Jeg tror nok jeg ville hevet et øyenbryn om noen som helst sa noe sånt til meg, uansett om de hadde innover- eller utovertiss.

7055725[/snapback]

egentlig ganske enig med psilocybe

Lenke til kommentar

7055563[/snapback]

7055606[/snapback]

7055650[/snapback]

Hvorfor ikke?

Mer akseptert, mer sjangse for at folk er villige til å gjøre det som del av eksperimenterting, "spice opp" sexlivet osv...

7055713[/snapback]

Spice opp sexlivet? Jaja, det er opp til det enkelte paret å bestemme om de liker det eller ikke.

Men som jeg skrev så betyr ikke det at mange flere liker det. For om de liker å bli befølt i analen, så vet vel mange flere det fra før av. Kanskje når man vasker analen i dusjen?

Noen kamerater av meg snakket med hverandre om at de ville prøve dette med damene sine her om dagen. Bare å raskt stappe den inni bare for å teste det. Men da bare hylte damene og sa de skulle få den ut igjen med en gang. Tror neppe de liker det bedre om det blir mer akseptert.

Lenke til kommentar
Idiotkamerater du har. Kan jo ikke være godt å plutselig få presset noe opp der, man trenger jo god tid og mye glidemiddel osv.  :ermm:

7056192[/snapback]

God tid og glidemiddel er ikke videre maskulint. Det skal være hardt og brutalt, og hun bør helst ikke like det.

7056810[/snapback]

Jeg elsker deg. Skal vi ta Aidskake sammen? Hu liker det visst hardt :ph34r:

Lenke til kommentar
Idiotkamerater du har. Kan jo ikke være godt å plutselig få presset noe opp der, man trenger jo god tid og mye glidemiddel osv.  :ermm:

7056192[/snapback]

God tid og glidemiddel er ikke videre maskulint. Det skal være hardt og brutalt, og hun bør helst ikke like det.

7056810[/snapback]

Jeg elsker deg. Skal vi ta Aidskake sammen? Hu liker det visst hardt :ph34r:

7056830[/snapback]

haha :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Hvis du er ute og kjører bil en dag, og en annen bil passerer deg i 140km/t.. Du tenker vel ikke automatisk at "han er nødt til å være racerbilsjåfør, for ellers hadde han ikke kjørt så fort.."

Get my point?

Dette er en helt annen ting da analsex er en mye mer privat affære. Jeg ser ikke folk som offentlig utøver analsex. Jeg ser derimot rask bilkjøring daglig.

7054008[/snapback]

Det er akkurat det samme! Du dømmer personen før du veit noe om dem! Uansett hvor privat det er, så skal man ikke dømme personer før man kjenner dem.

Var derfor jeg tok eksempelet vekk fra det sexuelle for å sette det i perspektiv...

7054154[/snapback]

7055583[/snapback]

hahahaha! :D

Du er en liten kverulant du? :p Hva folk sier, eller hva som er åpenlyst har da null og niks med saken å gjøre.. Poenget er ikke hva folk sier, men hva du dømmer folk etter.

Du sier at de som liker anale gleder, er enten homofile, eller bifile.. Og jeg sier at å si det, er akkurat det samme som å si at de som liker å kjøre fort, er racerbilsjåfører...

Poenget mitt er ikke hva som er åpenlyst, men at du er så sinnsykt trangsynt og konservativ at jeg nesten tror du bare kødder med oss, når jeg leser hva du skriver. :D

Lenke til kommentar
Gjest mafister

7055563[/snapback]

Faktisk ikke... Det er faktisk nesten 50/50 fordeling av heterofile og homofile som utøver anal stimulanse.

Som mange har sagt før i tråden, så beror homofili på tiltrekkelse av det samme kjønn, og ikke om man liker å ta noe opp i 2'ern..

Så det er like stor sjangs for at en heterofil liker analsex, som at en homofil liker analsex...

Lenke til kommentar

Ja, det har dere påstått lenge men la oss komme til fakta:

Facts and figures

- Two thirds of gay men have anal sex

- Ten per cent of heterosexual couples regularly have anal sex

- The estimate that 6% of the male population are gay may be an underestimate

- No one knows how common sexual problems are in this group

- Their presentation varies widely from clinic to clinic

- Erectile dysfunction is increasingly seen in men infected with HIV

- Retarded ejaculation is common

- Piles and anal fissures are no more common in gay men than in the general population

- Vaginismus, anorgasmia, and low sex drive occur in lesbians as in heterosexual women

Det blir 10 % heteroseksuelle vs. 2/3 homosexuelle. 10% av de heterosexuelle par har analsex, 90% har ikke.

66,67 % av homofile par har analsex, 33,33% har ikke :thumbup:

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Get my point?

7054008[/snapback]

7054154[/snapback]

7055583[/snapback]

hahahaha! :D

Du er en liten kverulant du? :p Hva folk sier, eller hva som er åpenlyst har da null og niks med saken å gjøre.. Poenget er ikke hva folk sier, men hva du dømmer folk etter.

Du sier at de som liker anale gleder, er enten homofile, eller bifile.. Og jeg sier at å si det, er akkurat det samme som å si at de som liker å kjøre fort, er racerbilsjåfører...

Poenget mitt er ikke hva som er åpenlyst, men at du er så sinnsykt trangsynt og konservativ at jeg nesten tror du bare kødder med oss, når jeg leser hva du skriver. :D

7059819[/snapback]

Men du overser det poenget jeg vil frem til. Man dømmer vanligvis ikke folk av sånne småting. Men man får da et inntrykk? Alle får da inntrykk av folk?

Har noen utøvd analsex så får man en inntrykk av dem hvis du får vite det. Betyr ikke at jeg ser på dem som satan selv. Får også et inntrykk om jeg få vite at en person har kjørt fort.

Og ja, jeg skaper meg både negative og positive inntrykk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...