Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anale gleder hos menn

Ni kon

Anbefalte innlegg

Rosa string - dette tar vekk manndommen din direkte.

String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint.

Allikevel regnes gutter i rosa skjorter/t-skjorter o.l som helt vanlig.

Bortsett fra enkelte folk som mener de ser homo ut.

Hvordan kan man SE UT som om man har en legning?

Gutter har lov til å bruke string de og, hvorfor i helvete skal det torturredskapet (som enkelte vil kalle det) være forbeholdt jenter.

Det finns jenter der ute som tenner på å se gutten sin i string. (OMG! De er bifile/lesber!!)

7050458[/snapback]

Rosa t-skjorter. Jeg vet hvertfall at jeg ser på gutter med rosa t-skjorter som mer skjøre og feminine enn de som går kledd i helsvart. Og det skal forbli sånn. Verden må da ha sine ulikheter og folk må da kunne stå for ting ved å vise det i utseendet.

Det skal være forebeholdt jenter fordi det passer jenter. De går med strammere bukser og stringen vises ikke så mye. En gutt kan f.eks. glemme å stramme beltet nok. Jenter står foran speilet mye mer og jeg vil anta at det er mer normalt at de bruker mer tid på utseendet. Hverdagen til er gutt er annerledes og kan da faen meg ikke brys så utrolige kosmetiske påkjennelser.

7051712[/snapback]

Så siden det HAR vært sånn, så SKAL det være sånn, o ggutter skal ikke brys med kosmetiske påkjenninger? Alvorlig, si at du tuller med oss? Vær så snill? Folk må jo for faen få velge selv, du kan ikke gå rundt og diktere hva som er normalt. Godta at det finens frisinnete folk, det finnes jenter som hater stringtruser, det finnes utter som liker det, det finnes jenter som hater rosa, og gutter som liker det, og sist, men ikke minst, det finnes gutter som elsker å se seg selv i speilet, og jenter som hater det. Gud! Ta deg sammen, og åpne deg litt. Et MER konservatisvt samfunn? Mindre, sier jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva gjør deg til kvinnen i senga? Er det forresten noe galt i å "bytte litt roller"?

Benekter du at analregionen har haugevis av nerver/erogene soner + prostata?

Mannen er etter min mening den som bør styre i senga. Hvis mannen er sjenert, nervøs eller usikker så ser kvinnen rart på ham og betrakter han som dårlig i senga. Han utfører kunstene og er likeså happy med hvordan dama gjør tinga, men det som avgjør om dama er god eller dårlig i senga er hvor mye hun tør å gjøre/bli gjort mot.

Så hvis en kvinne gir mannen en blowjob, så må han automatisk styre hodet hennes slik at det ikke er hun som styrer? Og en kvinne kan ikke ri en mann, fordi da er det hun som styrer?

7052624[/snapback]

Nei, selvsagt ikke. Det jeg mener er at kvinnen trenger ikke å være så særlig god til det eller til å ri for den slags skyld. Jo mer kvinnen tør å gjøre, jo mer blir mannen tilfredstillt, men hun trenger ikke å være god til det, bare hun tør å gjøre det. En mann kan derimot tørre å gjøre altmulig rart, men dette kan ofte bli for mye, virke rart, ikke være noe særlig godt eller virke ekkelt.

Lenke til kommentar
Rosa string - dette tar vekk manndommen din direkte.

String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint.

Allikevel regnes gutter i rosa skjorter/t-skjorter o.l som helt vanlig.

Bortsett fra enkelte folk som mener de ser homo ut.

Hvordan kan man SE UT som om man har en legning?

Gutter har lov til å bruke string de og, hvorfor i helvete skal det torturredskapet (som enkelte vil kalle det) være forbeholdt jenter.

Det finns jenter der ute som tenner på å se gutten sin i string. (OMG! De er bifile/lesber!!)

7050458[/snapback]

Rosa t-skjorter. Jeg vet hvertfall at jeg ser på gutter med rosa t-skjorter som mer skjøre og feminine enn de som går kledd i helsvart. Og det skal forbli sånn. Verden må da ha sine ulikheter og folk må da kunne stå for ting ved å vise det i utseendet.

Det skal være forebeholdt jenter fordi det passer jenter. De går med strammere bukser og stringen vises ikke så mye. En gutt kan f.eks. glemme å stramme beltet nok. Jenter står foran speilet mye mer og jeg vil anta at det er mer normalt at de bruker mer tid på utseendet. Hverdagen til er gutt er annerledes og kan da faen meg ikke brys så utrolige kosmetiske påkjennelser.

7051712[/snapback]

Så siden det HAR vært sånn, så SKAL det være sånn, o ggutter skal ikke brys med kosmetiske påkjenninger? Alvorlig, si at du tuller med oss? Vær så snill? Folk må jo for faen få velge selv, du kan ikke gå rundt og diktere hva som er normalt. Godta at det finens frisinnete folk, det finnes jenter som hater stringtruser, det finnes utter som liker det, det finnes jenter som hater rosa, og gutter som liker det, og sist, men ikke minst, det finnes gutter som elsker å se seg selv i speilet, og jenter som hater det. Gud! Ta deg sammen, og åpne deg litt. Et MER konservatisvt samfunn? Mindre, sier jeg.

7053043[/snapback]

Hmmm...er litt underlig at hver gang jeg motsier deg og du ikke orker å svare så skriver du noe sånt som "ahhhhhh pleaaase...tuller du?!" :p No worky worky.

Nei, jeg har sagt 100000000000 ganger at det er ikke jeg som dikterer hva som er normalt. Det er ingen som dikterer hva som er normalt. Er det gud? Er det julenissen? Ingen vet hva som er normalt. Folk kan stort sett gjøre hva de vil. Om de bryter en lov eller ikke. Om de trosser noen normer eller ikke.

Det som er poenget her er at jeg, eller folk som har meninger som meg, ikke behøver å like det. Det er vel lov å ha meninger her?

Javel, gutter som liker å bruke rosa og whatever. Hva med gutter som liker å gjøre andre ting? Ting som faktisk i mine øyne er langt mer meningfylte en den utseendesbeviste hverdagen mange lever i?

Jeg synes det går over en stor strek når det er utseendet som blir det viktigste i livet og man ikke bryr seg om annet enn sitt eget utseende. Her om dagen så jeg to feminine gutter i stramme bukser og rosa/baby blue t-skjorter, feminine solbriller og "moderne metroseksuell" hårsveis. De stod å kalte hverandre "bitchy" og andre gutter for "horer". "ahhhh duu er sååå bitchy assa..heheh!" "fy faen han er sååå horete assa!"

Hva skjer når hele verden blir sånn?

La ordene maskulin og feminin stå i ordboka så vi faktisk kan skille på folk.

Lenke til kommentar
ArmenMinAU: Vær helt ærlig; kødder du med oss? Sitter du der og ler av at vi irriterer oss over det som tydeligvis er et trollangrep? Er du faktisk et intelligent menneske med rasjonelle tanker, men du velger heller å spamme forumet med tull for å se hvordan vi reagerer på det?

Jeg håper virkelig det, fordi hvis du står for alt du skriver, så er all håp ute. Da kan vi like greit fortsette med global oppvarming helt til planeten smelter, for rasen vår har ikke nubbesjans. Det er nesten til å bli deprimert av.

7051822[/snapback]

Spørs hva du mener. Men ja, det nesten til å bli deprimert av. Verden vet ikke selv hva som er normalt.

7051859[/snapback]

Det der var jo en gedigen selvmotsigelse. Hva som er normalt "bestemmes" jo ut fra hva verden faktisk gjør. Normalt i denne sammenhengen vil bety vanlig, og vanlig betyr "noe som ofte forekommer".

7052762[/snapback]

Kan være vanlig for enkelte, uvanlig for andre.

Lenke til kommentar

Så det eneste problemet du har med maskulin vs feminin er at du så noen gutter som var opptatt av utseende? Det finnes da mye dummere ting man kan engasjere seg for, som fotball, benkpress, biler og andre maskuline ting. Disse tingene er ikke mindre tåpelige fordi de er gutteting, det eneste som skiller sånne fritidsaktivteter fra å bry seg om klær er at de er typisk "guttete".

Det er forøvrig langt ifra alle som er sånn, og det vil med all sannsynlighet ikke bli flere av dem etterhvert som den type atferd blir mer sosialt akseptert. Det ville ikke overrasket meg om denne eksentriske atferden som forbindes med homofile vil gradvis forsvinne etterthvert som legningen blir mer og mer akseptert. Det vil ikke lenger bli behov for et eget kroppspråk og oppførsel når de er aksepterte, og da vil kjønnene gli mot hverandre. Dette vil føre til at man oppfører seg mest mulig som seg selv, og ikke slik man får beskjed om å oppføre seg. Det er ingenting galt med at gutter leker med dukker eller bruker rosa klær, vet du.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

ArmenMinAU:

For alt vi veit, så kan det hende at mer enn 50% av verdens mannlige befolkning liker å bli stimulert analt..

Så for alt vi veit, så er det du som er unormal, og feil i følge "normen"...

Men vi veit ikke det, fordi alle sammen tenner på mye forskjellig, og ikke alle er villige til å dele hva man tenner på, så derfor kan vi ikke bedømme hva som er "normalt".

Og hvem var det som bestemte at å like anal stimulering var forbeholdt de homofile/bifile? Ikke alle livets gleder er forbeholdt visse personligheter.

For å ta et eksempel tatt vekk fra det sexuelle..

Hvis du er ute og kjører bil en dag, og en annen bil passerer deg i 140km/t.. Du tenker vel ikke automatisk at "han er nødt til å være racerbilsjåfør, for ellers hadde han ikke kjørt så fort.."

Get my point?

Ja, jeg har prøvd anal stimulering, og ja, det er digg, og JA jeg er 110% heterofil. Det er IKKE noe annet som frister mindre enn å dele seng med en annen mann. Men en vennlig finger fra dama under akten, er ikke å forakte.

Så slutt å vær så j***a nedlatende, og døm folk på forhånd bare på grunn av hva de liker og ikke liker i senga.

Lenke til kommentar
Jeg bruker verken sminke, rosa skjorter eller henger på trendy kaffebarer, men det er ingen som kaller meg verken maskulin eller feminin. Det er langt ifra flertallet som gjør dette, og jeg har svært vanskelig for å tro at du blir dømt for å oppføre deg som mann. Hvis man først kritiseres for noe man ser på som "mandig", så er det som oftest ting som ignoranse, mangel på følelser, mannssjåvinisme og lignende, og dette er jo direkte negative kvaliteter. Jeg tror på at disse tingene kritiseres, men det er et overveldende flertall av menn med kort hår, klær som ikke er rosa og bukser som ikke er trange til at jeg kan tro på en undertrykkelse av de maskuline.

Jeg spør derfor igjen; er det noen egenskaper du mener henger sammen med det å være maskulin som ikke regnes for å være positive?

7052826[/snapback]

Du prøver å ro deg unna et enkelt faktum her, jeg ser ikke helt årsaken til det.. Minner meg i bunn og grunn om SOS Rasismes "Rasisme mot hvite? Nei det finnes ikke, punktum". Jeg har selv opplevd å få både huleboer og neandertaler-stempel utelukkende basert på utseendet.. Er det spesielt koselig? Selvsagt ikke.. Er det et visst press både reklamebasert og trendbasert mot det å bli mer feminin og metroseksualisert? Selvsagt.. I stedet for å ta innover deg dette kommer du med et indirekte personangrep der du i realiteten påstår, bastant og på en heller unødig måte.. at JEG rett og slett MÅ ha oppført meg dårlig for å ha opplevd dette.. Minner egentlig også om det hvite i sørstatene brukte som argumenter i 1950... "pfft, de sorte oppfører seg så dårlig, det er ikke sli at diskriminering finnes ellers.."

Lenke til kommentar
Så det eneste problemet du har med maskulin vs feminin er at du så noen gutter som var opptatt av utseende? Det finnes da mye dummere ting man kan engasjere seg for, som fotball, benkpress, biler og andre maskuline ting. Disse tingene er ikke mindre tåpelige fordi de er gutteting, det eneste som skiller sånne fritidsaktivteter fra å bry seg om klær er at de er typisk "guttete".

Det er forøvrig langt ifra alle som er sånn, og det vil med all sannsynlighet ikke bli flere av dem etterhvert som den type atferd blir mer sosialt akseptert. Det ville ikke overrasket meg om denne eksentriske atferden som forbindes med homofile vil gradvis forsvinne etterthvert som legningen blir mer og mer akseptert. Det vil ikke lenger bli behov for et eget kroppspråk og oppførsel når de er aksepterte, og da vil kjønnene gli mot hverandre. Dette vil føre til at man oppfører seg mest mulig som seg selv, og ikke slik man får beskjed om å oppføre seg. Det er ingenting galt med at gutter leker med dukker eller bruker rosa klær, vet du.

7053514[/snapback]

Det å bruke tid på å holde kroppen sunn kan da på ingen måte sidestilles med å bruke penger på klær.. Sammenligningen er relativt dødfødt i utgangspunktet.

Nå er det dog relativt tydelig at du har et personlig ønske og en personlig eori som går ut på at kjønnsskiller gradvis vil uthviskes og at forskjell mellom kjønn ikke er noe å ta vare på..

Lenke til kommentar
Nei, ta med hele tingen og ikke skyv alt til siden.

7053633[/snapback]

Jeg forsøkte å oppsummere, da det ble mye løsprat. Kom gjerne med en konklusjon på meningene dine, det virker som du bruker enkelttilfeller for å argumetenere for utsagn som "Hva skjer når hele verden blir sånn?", som om denne trenden er en hurtigspredende epidemi og ikke en trend som alle andre trender. Jeg tror ikke begrepet "mann" og "kvinne" forsvinner fordi man ikke dømmer folk som ter seg annerledes enn stereotypene fra 1950.

Du prøver å ro deg unna et enkelt faktum her, jeg ser ikke helt årsaken til det.. Minner meg i bunn og grunn om SOS Rasismes "Rasisme mot hvite? Nei det finnes ikke, punktum". Jeg har selv opplevd å få både huleboer og neandertaler-stempel utelukkende basert på utseendet.. Er det spesielt koselig? Selvsagt ikke.. Er det et visst press både reklamebasert og trendbasert mot det å bli mer feminin og metroseksualisert? Selvsagt.. I stedet for å ta innover deg dette kommer du med et indirekte personangrep der du i realiteten påstår, bastant og på en heller unødig måte.. at JEG rett og slett MÅ ha oppført meg dårlig for å ha opplevd dette.. Minner egentlig også om det hvite i sørstatene brukte som argumenter i 1950... "pfft, de sorte oppfører seg så dårlig, det er ikke sli at diskriminering finnes ellers.."

7053647[/snapback]

Jeg prøver å ro meg unna et enkelt faktum; hva er det faktumet? Konkretisér det med én setning, så kan jeg ta stilling til det. Hvis det er at du har blitt kalt neandertal, så er det selvsagt ikke hyggelig, men det kan ikke sammenlignes med rasisme. Jeg er på din side her, jeg støtter at folk skal se ut som de vil, uten å bli diskriminert for det. I denne tråden har det for det meste handlet om de som er feminine, men det betyr ikke at jeg ikke også støtter de som vil se maskuline ut. De eksemplene jeg kommer med er motvekter; kritiseres feminine gutter så kommer jeg med lignende tilfeller til maskuline gutter. Dette er kun for å vise det jeg ser på som manglende forståelse og argumentasjon, det betyr ikke at jeg misliker maskuline på samme måte som dere misliker feminine.

Hva er det med deg som gjør at du blir kalt neandertal? Det var bare det jeg lurte på, jeg kom ikke med personangrep.

Det å bruke tid på å holde kroppen sunn kan da på ingen måte sidestilles med å bruke penger på klær.. Sammenligningen er relativt dødfødt i utgangspunktet.

Nå er det dog relativt tydelig at du har et personlig ønske og en personlig eori som går ut på at kjønnsskiller gradvis vil uthviskes og at forskjell mellom kjønn ikke er noe å ta vare på..

7053657[/snapback]

Det finnes heller ingen sammenheng mellom trening som består omtrent utelukkende av benkpress og å holde kroppen sunn, så da er vi jo like langt. Poenget mitt er at det finnes like tåpelige ting som maskuline gutter gjør med fritiden sin.

Jeg har et personlig ønske om at folk skal få gjøre det de vil med seg selv uten å kritiseres for det. Jeg ønsker ikke å viske ut noe som helst, annet enn fordommer. Det som forundrer meg er at så mange tar utgangspunkt i hvordan ting var når de selv ble født, og anser det som det normale, for deretter å være imot all forandring som foregår etterpå. Verden er i konstant forandring, hvorfor ikke akseptere det? Det blir den konstante "ungdommen nå til dags"-tankegangen hvor alt var så mye bedre før, fordi det er det man er vant til.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Hvis man først kritiseres for noe man ser på som "mandig", så er det som oftest ting som ignoranse, mangel på følelser, mannssjåvinisme og lignende, og dette er jo direkte negative kvaliteter.

Dette er den problematiske uttalelsen du kommer med.. Det virker som det er en forutsetning for å bli kritisert for å være macho/maskulin.. Noe som selvsagt ikke stemmer. Jeg er en aktiv styrkeløfter og mange mannlige medlemmer av miljøet har opplevd foskjellsbehandling og direkte mobbing som følge av muskelmassen man akkumulerer over noen år med trening.. Hvordan det har seg at du bastant og uten å begrunne det mener at lignende handlinger med rasistisk motiv på noe vis er langt verre forstår jeg ikke helt.

Lenke til kommentar

Hvis du er ute og kjører bil en dag, og en annen bil passerer deg i 140km/t.. Du tenker vel ikke automatisk at "han er nødt til å være racerbilsjåfør, for ellers hadde han ikke kjørt så fort.."

Get my point?

Dette er en helt annen ting da analsex er en mye mer privat affære. Jeg ser ikke folk som offentlig utøver analsex. Jeg ser derimot rask bilkjøring daglig.

Og hvis du referer til rosa t-skjorte tingen, så ser ikke jeg på de som bruke trange bukser som rosa t-skjorte for homofile, men som åpent feminine.

Lenke til kommentar

Haha. herregud for en diskusjon da. Seksuell legning har BARE med 1 eneste ting å gjøre; hvilket kjønn du er tiltrukket av. Om en person er feminin/maskulin, opptatt av klær, hår, utseende, smykker eller samma hva, har ABSOLUTT ingenting å gjøre med legningen.

Dette gjelder også for preferanser ang sex. En hetrofil person kan få en hel innebandykølle opp i analen og fremdeles være like hetro. At enkelte personer ønsker å ta i bruk flere av kroppens erogene soner enn andre, påvirker ikke denne personens legning eller maskulinitet på noen som helst måte, det er bare en preferanse. Det blir som å si at det er feminint å like fisk~

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Get my point?

Dette er en helt annen ting da analsex er en mye mer privat affære. Jeg ser ikke folk som offentlig utøver analsex. Jeg ser derimot rask bilkjøring daglig.

7054008[/snapback]

Det er akkurat det samme! Du dømmer personen før du veit noe om dem! Uansett hvor privat det er, så skal man ikke dømme personer før man kjenner dem.

Var derfor jeg tok eksempelet vekk fra det sexuelle for å sette det i perspektiv...

En person som liker å gjøre fort, er ikke nødvendigvis en racerbilsjåfør..

En person som liker en finger i analen, er ikke nødvendigvis homofil/bifil..

Sånn? Ser du sammenhengen nå?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...