Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan ikke bare stappe en pinne opp å forvente orgasme. Prøv heller med en finger. Du skal kjenne hvor det er. Det er på "innsiden", altså slik at fingeren peker ut mot magen. Får selv ikke orgasme av bare å stimulere, men det er godt å kombinere med ronking. Har bare gjort det et par ganger selv. Er jeg skikkelig homo nå vil mange si? 7051316[/snapback] Finger i ræven FLERE GANGER? Du er nok Elton Johns nye elsker nå! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja. Bare å kjøpe inn rosa t-skjorter samt forberede deg på å dø av aids. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja. Bare å kjøpe inn rosa t-skjorter samt forberede deg på å dø av aids. 7051552[/snapback] But what a way to go! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hater hvordan alt skal handle om sex hele tida. Hvorfor i all verden skal det det? 1. Dette handler egentlig ikke så mye om sex akkurat nå men mer om toleranse. 2. Vi mennesker er seksuelle vesener, så enkelt som det. 3. Du poster her selv og bidrar til det selv. Xtra: Bra sitat, tror vi har et slikt tilfelle her. =/ 7050468[/snapback] Jeg vil helst ikke at det skal handle om sex f.eks. på juleaften eller på fisketur med faren min. Dette går over styr. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Rosa string - dette tar vekk manndommen din direkte. String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint. Allikevel regnes gutter i rosa skjorter/t-skjorter o.l som helt vanlig. Bortsett fra enkelte folk som mener de ser homo ut. Hvordan kan man SE UT som om man har en legning? Gutter har lov til å bruke string de og, hvorfor i helvete skal det torturredskapet (som enkelte vil kalle det) være forbeholdt jenter. Det finns jenter der ute som tenner på å se gutten sin i string. (OMG! De er bifile/lesber!!) 7050458[/snapback] Rosa t-skjorter. Jeg vet hvertfall at jeg ser på gutter med rosa t-skjorter som mer skjøre og feminine enn de som går kledd i helsvart. Og det skal forbli sånn. Verden må da ha sine ulikheter og folk må da kunne stå for ting ved å vise det i utseendet. Det skal være forebeholdt jenter fordi det passer jenter. De går med strammere bukser og stringen vises ikke så mye. En gutt kan f.eks. glemme å stramme beltet nok. Jenter står foran speilet mye mer og jeg vil anta at det er mer normalt at de bruker mer tid på utseendet. Hverdagen til er gutt er annerledes og kan da faen meg ikke brys så utrolige kosmetiske påkjennelser. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 String. I mean OMG. Og rosa er en farge som jenter har brukt og blitt assosiert med overalt i alle tider. Jenter er rosa i vagina. Rosa er sukkersøtt. Rosa er feminint. 7050389[/snapback] Ja dere, her er det HELT klart paraleller! 7050689[/snapback] Flott at du kun trekker fram et argument og får det til å virke som hovedargumentet og resten som bullshit. Jeg vil velge å tro at rosa det forbindes så utrolig med jenter. Ikke kom her å si at dere ikke i noen som helst sammenheng forbinder rosa med jenter hvis dere ser fargen. Jenter er rosa. Femininitet er rosa. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Ser at tråden sklir ut i det store intet. Er det noe mer å henta ut av emnet? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Men nå ser eg på meg selv som både tollerang, åpen og aksepterer det meste.. Hey, la oss snu litt på dette. Hva om jeg sier at femininitet blandt gutter er motbydelig og at analpuling blandt gutter er for skeive. Hva om jeg mente at damene skal stå på kjøkkenet å vaske. Det finnes foresten ikke ord som kan beskrive femininitet lengre. Kommer jeg med ett argument og sier at det er feminint så sier dere "jammen hva er så feminint med det da?" "hva er så maskulint med det da?" "hvorfor er det feminint?". Så selvsagt når jeg kommer med et argument så sier dere "JAMMEN DET ER IKKE DU SOM BESTEMMER HVA SOM ER NATURLIG/NORMALT". Dette er det meste hjernedøde bullshitet ever. Vi kommer ingen vei da ingen vet hva som er naturlig eller normalt. Er det gud som bestemmer det? La oss være åpne for det! Snart puler fedre den 3-årige datteren sin på kjøkkene og det handler selvsagt on anal stimulans her også. This world has gone mad. Jeg stemmer ja til et mer konservativt samfunn med normer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ArmenMinAU: Vær helt ærlig; kødder du med oss? Sitter du der og ler av at vi irriterer oss over det som tydeligvis er et trollangrep? Er du faktisk et intelligent menneske med rasjonelle tanker, men du velger heller å spamme forumet med tull for å se hvordan vi reagerer på det? Jeg håper virkelig det, fordi hvis du står for alt du skriver, så er all håp ute. Da kan vi like greit fortsette med global oppvarming helt til planeten smelter, for rasen vår har ikke nubbesjans. Det er nesten til å bli deprimert av. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 1. Tro det eller ei, men forumet støtter mer enn en påstand/svar pr. innlegg. 2. Jeg forbinder egentlig rosa mest med fredrik 3. Argumenteringen din for at utelukkende jenter skal gå i rosa henger jo uansett ikke på greip. I 2006 er folk stort sett så liberale at de kan finne på å gå i lilla klær uten å være homofile og rosa uten å være jente. Tro det eller ei, men jeg vet om ei jente på skolen min som liker å kle seg i svart. Det stemmer jo iallefall ikke?!?!?! 4. String er overraskende pirrende å ha på seg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 ArmenMinAU: Vær helt ærlig; kødder du med oss? Sitter du der og ler av at vi irriterer oss over det som tydeligvis er et trollangrep? Er du faktisk et intelligent menneske med rasjonelle tanker, men du velger heller å spamme forumet med tull for å se hvordan vi reagerer på det? Jeg håper virkelig det, fordi hvis du står for alt du skriver, så er all håp ute. Da kan vi like greit fortsette med global oppvarming helt til planeten smelter, for rasen vår har ikke nubbesjans. Det er nesten til å bli deprimert av. 7051822[/snapback] Spørs hva du mener. Men ja, det nesten til å bli deprimert av. Verden vet ikke selv hva som er normalt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva er galt med at gutter er feminine? Er det noe galt at gutter er maskuline? Ikke at jeg bryr meg særlig, eller er veldig maskulin selv - men virker slik for tiden, at det hele har snudd seg litt. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det å være maskulin synes å være negativt i disse dager ja.. skjellsord som "huleboer" og "muskelape" sitter løst hos ganske mange av begge kjønn, det fordi jeg personlig synes det er mer meningsfyllt å løfte tunge ting enn å sparke en lærball.. Det å være maskulin.. mann på godt gammelt vis, har blitt lite trendy.. Man SKAL helst være langhåret, like rosa skjorter og bruke litt sminke.. jeg passer mao dårlig inn.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Det har lite med hva man er, men hva man tåler. Det er ingenting galt med å være maskulin, så lenge man ikke kritiserer de som ikke er det. Poenget er at uansett hva man er, så skal man tåle at andre er annerledes. Det er først når man sier at menn _skal_ være maskuline, at man blir kritisert. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, men selv om det har lite med hva man er - så er det fortsatt mindre aksept for å være maskulin i dag, enn for noen år siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, men selv om det har lite med hva man er - så er det fortsatt mindre aksept for å være maskulin i dag, enn for noen år siden. 7052222[/snapback] Hva anser du som maskulint? Klisjéting som å være ignorant, plystre etter damer på gaten, være hårete, osv? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Hva gjør deg til kvinnen i senga? Er det forresten noe galt i å "bytte litt roller"? Benekter du at analregionen har haugevis av nerver/erogene soner + prostata? Mannen er etter min mening den som bør styre i senga. Hvis mannen er sjenert, nervøs eller usikker så ser kvinnen rart på ham og betrakter han som dårlig i senga. Han utfører kunstene og er likeså happy med hvordan dama gjør tinga, men det som avgjør om dama er god eller dårlig i senga er hvor mye hun tør å gjøre/bli gjort mot. Så hvis en kvinne gir mannen en blowjob, så må han automatisk styre hodet hennes slik at det ikke er hun som styrer? Og en kvinne kan ikke ri en mann, fordi da er det hun som styrer? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 ArmenMinAU: Vær helt ærlig; kødder du med oss? Sitter du der og ler av at vi irriterer oss over det som tydeligvis er et trollangrep? Er du faktisk et intelligent menneske med rasjonelle tanker, men du velger heller å spamme forumet med tull for å se hvordan vi reagerer på det? Jeg håper virkelig det, fordi hvis du står for alt du skriver, så er all håp ute. Da kan vi like greit fortsette med global oppvarming helt til planeten smelter, for rasen vår har ikke nubbesjans. Det er nesten til å bli deprimert av. 7051822[/snapback] Spørs hva du mener. Men ja, det nesten til å bli deprimert av. Verden vet ikke selv hva som er normalt. 7051859[/snapback] Det der var jo en gedigen selvmotsigelse. Hva som er normalt "bestemmes" jo ut fra hva verden faktisk gjør. Normalt i denne sammenhengen vil bety vanlig, og vanlig betyr "noe som ofte forekommer". Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Ja, men selv om det har lite med hva man er - så er det fortsatt mindre aksept for å være maskulin i dag, enn for noen år siden. 7052222[/snapback] Hva anser du som maskulint? Klisjéting som å være ignorant, plystre etter damer på gaten, være hårete, osv? 7052279[/snapback] Jeg legger merke til at du overser mitt først svar.. så jeg prøver igjen.. Ting som det å IKKE bruke sminke.. IKKE gå i rosa skjorter... IKKE gli over i en metroseksuell rolle der trendy kaffe-barer og trange bukser tar over for mer maskuline verdier.. Det å definere den klassiske "mannsrollen" har blitt stadig vanskeligere etter over-kompensasjonstiden trådde i kraft, menn skal på død og liv ikke finne på å VÆRE menn.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Jeg bruker verken sminke, rosa skjorter eller henger på trendy kaffebarer, men det er ingen som kaller meg verken maskulin eller feminin. Det er langt ifra flertallet som gjør dette, og jeg har svært vanskelig for å tro at du blir dømt for å oppføre deg som mann. Hvis man først kritiseres for noe man ser på som "mandig", så er det som oftest ting som ignoranse, mangel på følelser, mannssjåvinisme og lignende, og dette er jo direkte negative kvaliteter. Jeg tror på at disse tingene kritiseres, men det er et overveldende flertall av menn med kort hår, klær som ikke er rosa og bukser som ikke er trange til at jeg kan tro på en undertrykkelse av de maskuline. Jeg spør derfor igjen; er det noen egenskaper du mener henger sammen med det å være maskulin som ikke regnes for å være positive? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg