perpyro Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg vil nok påstå at ikke alle ville ha likt analsex selv om alle hadde prøvd det. Folk er forskjellige, følelsen av å ha noe "upp there" er ikke bestandig like behagelig. Men ser jo heller ikke vitsen med poster som inneholder "enveiskjørt" og "æsj", blir liksom litt unødvendig i diskusjonen. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Men er dette virkelig noe vi menn tenner på? 6670872[/snapback] Dette står i trådens førstepost. Altså dette er hva tråden dreier seg om. Jeg snakker neppe for meg selv når jeg sier at dette er noe jeg overhodet ikke tenner på. Tanken på å få min egenpekefinger, en av delene i kroppen jeg bruker mest, opp i den delen av kroppen jeg forakter mest, altså endetarmen. Den delen av kroppen hvor det ekleste som eksisterer kommer daglig ramlende ut. Hvorfor gjør jeg det da sier dere? Fordi det er så ufattelig mye bedre enn en vanlig orgasme. LarsP sier tidligere i tråden at G-punktsorgasmen er 3-4 ganger sterkere og lengre enn den vanlig orgasmen. Kort sagt: Er det ekkelt? Ja. Er det homoseksuellt? Nei Er det verdt det? Uten tvil. Nå forlater jeg tråden inntil en ny ignorant kommer innom. See ya. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Skoge Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) Har prøvd dette noen ganger, men har ikke lykkes noe særlig.. mister litt piffen når jeg begynner å utforske, og det hjelper vel litt å være nogenlunde..stiv? Også kan det gjøre ganske vondt, er jeg for langt opp da? Vanskelig å finne frem :/ Noen råd? Selv fingrer jeg (jente )kjæresten min i rumpa temmelig ofte, særlig samtidig som jeg slikker klitten Prøv det, karer! Hun sier iallefall at det får henne til å gå med en gang, prøv det om dere sliter med å gi henne orgasme P.S. Det er meget underholdende de tidligere kommentarene, så umodne og uvitende som de er Til og med jeg, min unge alder tatt i betrakting, er 100% sikke rpå min legning, og vet at dette ikke forandrer på det Hvem sier ikke ja takk til en orgasme som kan konkurrere med den kvinnelige? Endret 19. juli 2007 av Skoge Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Har prøvd dette noen ganger, men har ikke lykkes noe særlig.. mister litt piffen når jeg begynner å utforske, og det hjelper vel litt å være nogenlunde..stiv? Også kan det gjøre ganske vondt, er jeg for langt opp da? Vanskelig å finne frem :/ Noen råd? Selv fingrer jeg (jente )kjæresten min i rumpa temmelig ofte, særlig samtidig som jeg slikker klitten Prøv det, karer! Hun sier iallefall at det får henne til å gå med en gang, prøv det om dere sliter med å gi henne orgasme P.S. Det er meget underholdende de tidligere kommentarene, så umodne og uvitende som de er Til og med jeg, min unge alder tatt i betrakting, er 100% sikke rpå min legning, og vet at dette ikke forandrer på det Hvem sier ikke ja takk til en orgasme som kan konkurrere med den kvinnelige? 9106136[/snapback] Kan den virkelig det!=?!? jeg må gå og mastrube....... male katten min! brb Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Synes nesten som om folk mener at vi som synes tanken på en finger i rompa er helt forkastelig og forebeholdt jenter og homofile er ignorante folk med masse fordommer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Synes nesten som om folk mener at vi som synes tanken på en finger i rompa er helt forkastelig og forebeholdt jenter og homofile er ignorante folk med masse fordommer. 9123208[/snapback] Vel, å ha en mening om noe uten å prøve det er jo i utgangspunktet litt tullete, spesielt med noe sånt. Å si at det er forbeholdt homofile er jo ignorant, så det er jo litt sannhet i det du sier, selv om det ikke nødvendigvis er så sterkt formulert i andres tanker. Jeg synes de fleste som mener at noe som ikke knyttes til legning (vi er tross alt alle født med rumpehull) skal knyttes til en legning lurer seg selv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ikke at jeg tenner paa tanken paa aa ta en gutt i rompa, men hadde jeg truffet en som ville utforske den delen, hadde jeg bare syntes det hadde vaert dritkult. Jeg tror de som har NEI-innstilling til det kan gaa glipp av mye morro. ^^ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Synes nesten som om folk mener at vi som synes tanken på en finger i rompa er helt forkastelig og forebeholdt jenter og homofile er ignorante folk med masse fordommer. 9123208[/snapback] Vel, å ha en mening om noe uten å prøve det er jo i utgangspunktet litt tullete, spesielt med noe sånt. Å si at det er forbeholdt homofile er jo ignorant, så det er jo litt sannhet i det du sier, selv om det ikke nødvendigvis er så sterkt formulert i andres tanker. Jeg synes de fleste som mener at noe som ikke knyttes til legning (vi er tross alt alle født med rumpehull) skal knyttes til en legning lurer seg selv. 9123247[/snapback] Jeg mener det er helt greit å ha en mening om dette uten å ha prøvd det. For tanken på fingre meg selv i rompa gjør meg helt utrolig kvalm. Mulig jeg er ignorant når jeg sier det er for homofile og dermed knytter det til en legning. Men jeg mener det er homofilt. Men alle vet jo at man kan gjøre noe homofilt uten å være homo. Man ekke homo før man selv mener det. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg må pinlig innrømme at dette er faktisk ganske godt, om stimulering av penis kan bli litt lite følsomt. Dette er mitt problem og prøve sammen var ganske greit faktisk. Lenke til kommentar
Yfirvaldr Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Synes nesten som om folk mener at vi som synes tanken på en finger i rompa er helt forkastelig og forebeholdt jenter og homofile er ignorante folk med masse fordommer. <{POST_SNAPBACK}> Vel, å ha en mening om noe uten å prøve det er jo i utgangspunktet litt tullete, spesielt med noe sånt. Å si at det er forbeholdt homofile er jo ignorant, så det er jo litt sannhet i det du sier, selv om det ikke nødvendigvis er så sterkt formulert i andres tanker. Jeg synes de fleste som mener at noe som ikke knyttes til legning (vi er tross alt alle født med rumpehull) skal knyttes til en legning lurer seg selv. <{POST_SNAPBACK}> Jeg mener det er helt greit å ha en mening om dette uten å ha prøvd det. For tanken på fingre meg selv i rompa gjør meg helt utrolig kvalm. Mulig jeg er ignorant når jeg sier det er for homofile og dermed knytter det til en legning. Men jeg mener det er homofilt. Men alle vet jo at man kan gjøre noe homofilt uten å være homo. Man ekke homo før man selv mener det. Jo, man kan da såvisst være homo før man mener det. Tenk på alle som fornekter legninga si. Du visste vel at legning ikke er ett valg? Og når det gjelder at du knytter "finger opp i rassin" som noe homofilt, så er det helt feil. Mange heterofile menn kan nyte dette, og derfor er det ikke begrensa til legning. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) ... Endret 27. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 er det bare til å trykke på et punkt så kommer du? :O GIEF FINGER! haha Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) ... Endret 27. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 høres litt grisete ut spørr du meg Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) ... Endret 27. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 blir orgasmen virkelig så kraftig? lube+kondom kanskje? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) ... Endret 27. mai 2009 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er vel begrenset hvor homofilt det er å putte sin egen finger i rompa. Omtrent like homofilt som å ta på sin egen tiss Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg tror ikke folk helt ser likheten, Manfred. Selv ser jeg ingenting galt i menns anale gleder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg