Fotofashion Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 beg å lure på om jeg burde ha brukt en lysere bakgrunn.. men bare begynne.. syns selv og er fornøyd med kreasjonen.. noe som har passet i en kaffe krok? orginalen Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dette bidlet likte jeg meget godt! Jeg likte den mørke bakgrunnen jeg hvertfall, men har vel egentlig ikke "peiling" på foto da...(Er det så viktig forresten? Handler vel bare om å like eller ikke like?) Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Flott motiv, men jeg synest motivet ble for mørkt... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Flott motiv, men jeg synest motivet ble for mørkt... 6670852[/snapback] hmm får prøve å gjøre noe for å få bladene mere lyse.. tips? Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Du vil vel beholde den mørke bakgrunnen samtidig som blomsten blir lysere? Det er i hvert fall hva jeg tenker. Har ikke komt helt i mål, men en start er å gjøre utgangspunktet bedre. Har tatt den gjennom Auto Levels, Auto contrast og Auto color i Photoshop samt justert litt i levels. Må bare advareat jeg leker meg i photoshop og er amatør på lavt nivå. Her er vertfall hva jeg har fått til: Endret 14. august 2006 av stiiig Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) lekt mere i ps bedre? Endret 14. august 2006 av DeViSoR Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Likte det siste best. Fint motiv og passer bra i kaffekroken. Er det greit jeg printer ut et? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Likte det siste best. Fint motiv og passer bra i kaffekroken. Er det greit jeg printer ut et? 6673698[/snapback] er helt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå